Chapter 2

1.6K 34 0
                                    

Kluci seděli v obýváku a právě řešili jaký budu mít pokoj,Liama napadlo že bych mohla mít pokoj po Zaynovi.Zeptala jsem se jestli to není blbý ale jim je to prý jedno ať se rozhodnu sama. Pokoj po Zaynovi ale je prý daleko větší. Bylo mi to blbý ale rozhodla jsme se pro pokoj po Zaynovi.Vzala jsme si tašku a šla si vybalit.Pokoj byl mezi Niallem a Harrym,byl fakt veliký a vymalován dvě stěny černě a dvě bíle a samozřejmě byli posprejované. Po chvilce přišel Harry.

"Víš co mě napadlo,zítra by jsme mohli jet do města dokoupit ti sem nějaký nábytek a taky tu vymalovat a zařídila by sis to tu podle tebe co ty nato?"

Samozřejmě jsme souhlasila byla jsem šťastná aspoň na chvilku.Oni ty černé zdi působí fakt depresivně.

....................

Bylo kolem půl dvanácté, první noc v této vile.Přemýšlela jsem jestli se mi od teď změní život,je jasný že se změní ale jak?Nemůžu usnout nevím čím to je jestli tím že jsme na novém místě,všude už je ticho kluci šli spát asi před hodinou, slyšela jsem je.Vzala jsem si notbook a přihlásila se na twitter. Docela mě překvapilo že už tam byli fotky z dnešního odpoledne.Jak nasedám do auta a tak,hned nad tím velký popis:Má Harry Styles novou přítelkyni a kdo je to? Obyčejný dívka je to možné že Harryho už opustily myšlenky na slavné modelky,herečky a zpěvačky....

Vím že to vtipný nebylo ale já se prostě smát musela,co oni dokážou vymyslet to fakt není možný.Odhlásila jsem se a vzala si mobil a sluchátka....

Ráno mi zvonil budík v 7:05,vůbec se mi vstávat nechtělo ale musela jsem jít domluvit vše do školy.Vstala jsem a šla do koupelny,každý pokoj měl svoji vlastní malou koupelnu.Má byla šedo-bílá,byl tam pouze záchod,sprchový kout a malá skříňka ale mě to stačilo.Vyčistila jsem si zuby lehce se namalovala,oblékla se a mohla vyrazit.Cestou jsem se ještě stavila v kuchyni a napsala lístek:

Šla jsem si zařídit věci do školy.Kim

Bylo něco málo po osmé hodině,ještě jsem tam nechtěla jít tak brzy,rozhodla jsme se že si půjdu dát snídani do Starbuksu.Objednala jsem si své oblíbené caramelové latté a čokoládový croissant.Vzala jsem si vše s sebou a šla do menšího parku,který byl hned vedle,sedla jsem si na lavičku a snídala.Kolem mě chodili lidi ať už maminky s kočárky nebo zamilováné páry,co když tohle nikdy nezažiju,nikdy nenajdu lásku nikdy nebudu mít děti a poslední dny svého života budu trávit v nemocnici místo párty nebo letního čundru.Ani jsme si neuvědomila že mi tečou slzy až když se mě zeptala holčina s miminkem jestli jsme v pořádku.Jasně že jsme nebyla ale to jsem ji neřekla,když odešla tak jsme se zvedla a šla konečně do školy.Do třídy jsme vůbec nešla,namířila jsem to rovnou do ředitelny.Zaklepala jsem a čekala než mě pozve dovnitř.

„Dobrý den,slečno Green co potřebujete?"zeptal se mě mile.

„Dobrý den, pane řediteli potřebovala bych s Vámi nutně mluvit."Odpověděla jsem .

„Ano jistě pojďte se posadit a povídejte co Vás trápí?"

Sedla jsme si a spustila svůj nacvičený monolog:

"No víte dostala jsme se to špatné životní situace,včera jsem se dozvěděla že mám rakovinu a nebudu teď moct chodit do školy.Víte chemoterapie,ozařování a tak jsme se chtěla zeptat jestli je možné pozastavit studium?"

"Hm no při téhle situaci určitě,kouknu jak jste na tom se zkouškami."

Sedl si k počítači a něco hledal, po chvíli konečně začal.

"Ano tak koukám, že jste úspěšně zvládla všechny zkoušky v prvním ročníku,takže by neměl být problém."

"Tak jo a šlo by to přerušit hned?"

"Myslím že jo, škola už stejně končí tak Vám vypíšu vše potřebné."

Dostala jsem celou složku s papíry a mohla konečně jít.Z ředitelny jsme vycházela něco po půl jedenácté a rozhodla jsem se,že půjdu za Ellie.Dnes je čtvrtek takže by měla mýt školu až odpoledne.Klíče jsme ještě měla svoje,takže jsme si otevřela do pokoje sama.Ellie ležela na své posteli s notbookem a koukala na nějaký film.

„Čauky je tu někdo?"zeptala jsem se.

„Kim jsi to ty, strašně ráda tě vidím,víš jak si mě vyděsila,"zaječela Ellie.

„Promiň to jsme nechtěla"

„Jo to je dobrý,hlavně že už jsi tu tak povídej co se stalo?"

„No víš Ellie už tu s tebou bydlet nebudu jak jsi asi pochopila stěhuju se k Harrymu." Ellie o Harrym věděla a stejně to nikomu neřekla.

„Jo to jsme pochopila ale proč nelíbí se ti tady snad nebo proč já to nechápu."

„No víš zjistili mi že mám rakovinu..."

„Cože kdyť to není možný jsem mladá a nikdy jsi nepila a nekouřila."

„To ne no ale proto se budu stěhovat,Harry mě chce mýt pod dohledem,tak přeruším studium s léčbou bych to stejně nezvládala."

„Aha chápu ho no ale co když mě sem dají nějakou namyšlenou krávu a já ji budu muset zabít?"

Tak s tímhle mě fakt pobavila,vlastně Ellie byla skvělá holka a určitě se s ní busu scházet i nadále.

Povídaly jsme si docela dlouho a já si už začala malinko vše balit a Ellie mi pomáhala.Najednou mi zazvonil telefon,koukla jsme se na displej HARRY, sakra zapomněla jsme mu zavolat.

„Ahoj Harry,"zvedla jsem to.

„No ahoj to je dost,začínal jsme mýt strach kde jsi?"

„Stavila jsem se ještě na koleji a balím."

„Jo aha no mě napadlo, že bych se pro tebe mohl stavit a jeli by jsme pro ten nábytek co ty na to?"

„Jo to není špatný nápad."

„Ok tak za půl hodiny tam jako včera,zatím ahoj."

„Jasně za půl hoďky čauky."

Většinu věcí jsem už měla zabalených a poslední se stihne o víkendu až se bude stěhovat.

HOPEKde žijí příběhy. Začni objevovat