Máme za sebou úspěšnou návštěvu u nás doma a momentálně jsme na cestě do Irska. Moc se těším, až objevím nová místa v mé oblíbené zemi. Letíme normální linkou, takže na nás čeká na letišti v Dublinu Bob Niallův táta. Po odbavení a všech těhlech věcech jsme konečně vyšli z letiště ven, kde už na nás Bob čekal.
„Ahoj tati."
„Ahoj děti moje jaký byl let?"
„Ještě to šlo a jak se tu máte Vy?"
„Době děkuji za optání Kim."
Bob nám vyprávěl novinky, co se stalo a mezitím jsme dojeli do Mullingaru. Je to asi na hodinu, takže to ještě jde.
„Ahoj Ni, tak ráda tě vidím."
„Ahoj mami já tebe taky, chyběla jsi mi."
„Ty mě taky zlatíčko moje."
Mezitím co se objímali jsem došla k Mauře i já.
„Dobrý den, Mauro."
„Ahoj Kim, tak jak se vede?"
„Dobře vše je v pořádku, děkuji za optání."
„Tak to jsem moc ráda pojď sem."
A přitáhla si mě do medvědího objetí, už vím po kom to Niall má.
V Mullingaru jsme byli tři dny a ty jsme si pěkně užívali. Bylo pěkné vidět, jak si všichni užívají toho, že je Niall doma, hlavně malý Theo. Ten se od něho nechtěl ani hnout.
Maura se o nás starala, takže být tam ještě déle stali by se z nás asi lachtani a lenoši první třídy. I když je pravda, byli jsme se kouknout na charitativním fotbalovém zápase. Já tomu sice vůbec nerozumněla ale Ni byl šťastný a to bylo to hlavní.
Z Mullingaru jsem si odvezla také dárečky, je neuvěřitelné jak mám najednou vekou rodinu. Stírací mapu si pověsíme v chodbě a budeme si označovat místa, na kterých jsme společně byli.
Být zpátky v zasněženém Londýně bylo zvláštní ale hlavně proto, že byl všude sníh. To se moc často nestává nebo spíš vůbec.
Dnes jsem měla v plánu se stavit za Soph a ostatními v domově. Ještě cestou jsem se chtěla stavit v centru a koupit jim nějaké maličkosti.
„Lásko?" Volá na mě z ložnice.
„Ani Ni?"
„Co máš dneska v plánu?"
„Chtěla jsem jít do domova proč?"
„No mohl bych jít s tebou?"
„Jasně že se ptáš, budu moc ráda."
Cestou se stavíme v obchoďáku pro nějaké dárky.
„Co se kupuje dětem v dětském domově?"
ČTEŠ
HOPE
FanfictionSestra Harryho Stylese. Všichni si myslí jak je šťastná ale nikdo neví jaká je pravda... PS: Tento příběh jsem psala před pěti lety. Je v něm spousta chyb a nepřesností. Přesto jsem se rozhodla, ho na mém profilu nechat zveřejněný, i když One Direct...