Chapter 4

1K 27 0
                                    

Ráno když jsme se probudila vedle mě bylo prázdné místo.Docela mě to překvapilo ale když jsme viděla kolik je hodin, tak jsme se zděsila.Bylo něco málo po 10 hodině.Ještě v pyžamu jsme šla do kuchyně, už z chodby jsem slyšela hlasy. Nikdy jsem nikoho neposlouchala ale tenhle rozhovor byl o mě.

Harry:Nemůžu ji tu nechat,když jsem ji konečně viděl a můžu se oni starat,hlavně mě teď potřebuje...

Niall:Fajn je to tvá volba ale já si myslím že by jsi měl jet.

To už nevydržím a vejdu do kuchyně zeptám se:"kam by si měl jet Harry?"

„Má týdenní rande objednaný a chce ho zrušit,"povídá Niall.

„Fakt díky Nialle," říká Harry.

„Tak to ani omylem,žádný rande se neruší já to tu zvládnu," říkám.

„Ani omylem příští týden máš to vyšetření a samotnou tě tu nenechám."

„Harolde co byla moje podmínka,že tu budu bydlet, nebudete se kvůli mně obětovat takže ty pěkně pojedeš a já to tu zvládnu."

„A navíc tu nebude sama,pohlídám ji a pomůžu ji slibuju," zapojuje se Niall.

„No dobrá ještě si to promyslím a uvidíme,měl bych odjíždět v pondělí večer to by měl být tvůj pokoj už hotový."

„No a když nebude tak se to nezblázní ale pojedeš udělěj to pro mě prosím."

„No tak jo no slibuju."

„Děkuju a kde jsou vůbec kluci nevíte?"

„To nevíme Kim,víš teď když máme pauzu tak si každěj děláme co chceme,byl rekord,že jsme tu byli všichni včera celý den jinak se to moc často nestává proto chci aby tu s tebou někdo zůstal."

„Harry já tu s Kim opravdu budu a vymyslím ji na každý den nějaký program aby přišla na jiný myšlenky."povídá Niall.

„Tak dobře,přemluvili jste mě ale jestli se něco stane jsem tu hned."

.Dneska by měla začít proměna mého pokoje,za ty dva dny jsem si už zvykla na černé zdi ale stejně se těším na pokoj podle mě.Někdo zaťukal a vešel,byl to Harry.

„Copak děláš sestřičko?"zeptal se.

"Koukám co se děje nového ve světě."

„Aha tak to jo,přišel jsem protože by jsme tě měli přestěhovat aby tady mohly začít úpravy..."

„Jo jasně,jen si sbalím co mám vytahaný z kufru a kde vlastně budu spát?"

„No můžeš spát u mě nebo mám domluvený s Louisem že můžeš spát u něho,je stejně celý víkend v LA..."

„Promiň bratříčku ale radši se budu rozvalovat sama,takže jdu k Louisovi..."

„Fajn jak chceš... :D"

Věci jsme si dala do kufru a šla k Louisovi do pokoje.Jeho pokoj byl proužkovaný jak jinak taky.Všimla jsme si že má u postele fotku Freddieho.Je to krásný kluk,celý po Louisovi.Kufr jsem postavila vedle postele a šla zpět.Harry si zatím přinesl šroubovák a chce postel odnést z pokoje.

„Kde je vůbec Niall?Sám to neuneseš a já ti moc nepomůžu..."

„Někam po snídani odjel,že si musí něco zařídit, hele víš co mě napadlo, co kdyby si jela do neděle na kolej,udělala si pořádnou rozlučku a všechno sbalila a já pro tebe v neděli ráno přijedu a odvezeme vše sem?"

HOPEKde žijí příběhy. Začni objevovat