Chapter 16

557 24 1
                                    

Hned po návratu do Londýna jsem navštívila nemocnici.

„Dobrý den, slečno Green."

Dobrý den pane Smithe."

„Tak jak se vede?"

„Ale jo jde to."

„To je dobře, mám dobrou zprávu."

„Jakou?"

„Povím Vám datum operace bude to 25. 9."

„No dobře a co bude do té doby?"

„Nějakou době před půjdete na vyšetření, jinak prozatím bude vše jako doposud."

„Pane doktore pověz te mi narovinu mám šanci nebo bude pozdě?"

„Nechci Vás nijak děsit Kim ale musíte počítat s možností, že to nezvládnete. Tato operace je jak jistě víte výběrová, proto jsme tak dlouho čekali. Vy jste mladá žena, která má život před sebou, ale bejt vámi počítám se šancemi 50 na 50. Když operace zabere je tu velká šance, že se úplně uzdravíte, ale taky se nemusíte probrat."

„Děkuji za upřímnost pane doktore."

Vím, že na mě všichni čekali doma ve vile, kde jsme teď všichni bydleli, ale já tam nemohla. Musela jsem být chvíli sama, jela jsem do města koupit vše, co potřebuji a pak na svoje oblíbené místo park u Greenwiche. Vzala jsem si ochranné prvky proti novinářům a šla si sednout na lavičku. Vytáhla jsem papíry a začala psát dopisy, teď byla ta správná chvíle. Nejdříve jsem psala dětem do domova a pak Liamovi. Nezdá se to ale i ty dva mi zabrali hodinu, Oba jsem je vložila do nadepsaných obálek a šla zpět k autu.

Ve vile na mě už všichni čekali.

„Kim tak co nového?"

Všichni seděli v obýváku a koukali na nějaký film.

„Doktor mi řekl datum operace bude to 25.9."

„A to je dobrý?"

„Jo to je dobrý, protože mě vybrali na tu operaci."

„Tak to je skvělé." Říká Nikky.

„To jsou skvělé zprávy a ty se musí oslavit," ozve se Harry.

Kvůli náhlému odjezdu do New Yorku jsme museli odříct víkend se Sophie, tak jsme ji to vynahradili teď. Vzali jsme si ji už ve čtvrtek, aby poznala kluky a Nikky. V pátek dopoledne jsme všichni tři vyrazili směr Francie do Disneylandu. Byl to nápad Nialla ale věřila jsem, že si to moc užijeme. Soph se do Nialla zamilovala a prý si ho vezme za muže. Byla s ní děsná sranda a s Niallem jim to společně moc slušelo. Začala jsem vážně přemýšlet o adopci, jestli zvládnu operaci. Soph by byla nadšená, vlastně my všichni.

Po víkendu v Disneylandu chodila Soph pravidelně každý víkend k nám a všichni si ji oblíbili.

Měla jsem ještě jedno přání navštívit Irsko. Tento sen se m taky splnil koncem léta. Pět dní jsme měli takový road trip a nakonec jsme navštívili Niallovu rodinu a já ji konečně poznala osobně. Maura byla skvělá a malý Theo by si rozuměl se Soph. V Mullingaru jsme zůstali tři dny a byl čas vrátit se zpět do Londýna, protože Nikky měla každým dnem rodit. Za dobu naší nepřítomnosti se o ní starali Harry s Gemmou.

6.9.2016

Ráno probíhalo jako každé jiné, společně s Niallem jsme se nasnídali. Poté odjel do studia a já do domova. Dnes jsem měla vymyšlený oddychový program filmy, které si děti vybrali předem. Po 11 hodině mi volá Nikky.

HOPEKde žijí příběhy. Začni objevovat