Chapter 10

806 21 0
                                    


Chtěla bych nějak pomáhat ale ještě nevím jak a komu. A Ani vlastně nevím, co můžu dělat když nevím co bude za dva měsíce. Po chvíli někdo ťuká.

"Dále."

"Kim jsi v pořádku?" Ptá se Niall.

"Jo je mi fajn jen přemýšlím."

"Aha a o čem?"

"Víš chtěla bych něco dělat, třeba někomu pomáhat nebo tak ale nevím jak, nemám žádný peníze."

"Kim měla by jsi odpočívat to víš ne?"

"Jo to je jasný ale nechci sedět celé dny doma na zadku když můžu pomáhat."

"Já tě chápu ale tohle Harry nikdy nedovolí."

"Tak se to ani nedozví."

Povídali jsme si společně asi dvě hodiny.Chyběl mi a strašně moc. Těším se na tu večeři, co Ni vymyslí.

"Mohl bych tě zítra teda pozvat na tu večeři?"

"Ano jistě."

"Tak dobře ještě se dohodneme, nechám tě abys si měla taky chvíli klid."

"Jo děkuju za chvíli příjdu."

Vzpomněla jsem si na deník, tak jsem ho vytáhla ze skrýše a začala psát další kapitolu.

Part 4

Tak jsem konečně doma. Posledních pár dní jsem strávila v nemocnici a za tu dobu jsem si uvědomila hodně věcí.

Miluji Nialla.

Když zamnou každý den chodil poznala jsem že mu na mě opravdu záleží. Zítra půjdeme na naše první rande.

Taky přijede za dva dny Nikky, let museli odložit, když jsem byla v nemocnici.

Taky vím, co bych chtěla dělat. Budu pomáhat dětem ještě jsem nevymyslela, jak ale myslím, že když se kouknu po nějakých inzerátech něco najdu.

Deník opět schovám na své místo a jdu do obýváku za ostatníma. Všichni sedí a koukají na nějaký film, či co to je.

"Zlato v kuchyni máš večeři."

"Jo děkuju, jdu se najíst."

V kuchyni na mě čekalo maso se zeleninou. Mám pořádný hlad tak se do toho hned pustím.

Když jsem dojedla, uklidila jsem nádobí do myčky a šla za ostatníma do obýváku.Po chvilce mě to přestalo bavit,dtejně nevím o čem film je.Kouknu se po ostatních všichni jsou zabraní a ani si nevšimnou když odcházím.

V pokoji si vezmu notbook a hledám stránku s inzeráty na práci.Po půl hodině jsem konečně našla něco co bylo zajímavé.

Hledáme pomocnou sílu v dětském domově.

Pracovní doba dle dohody.Jsme milí lidé,kteří se rádi starají a pomáhají dětem.V případě zájmu kontaktujte.....

Hned jsem si číslo uložila a zítra tam zavolám.Ale ještě nevím jak to povím Harrymu.Vím že bude řádit ale tohle je moje věc a moje rozhodnutí.

Koukala jsem na film když mi volala Nikky.

"Čauky tak jak se máš?"

"Ahoj dobře a co vy?"

"Jo máme se dobře už se na tebe moc těším."

"Já na Vás taky."

"Kim měla bych Ti něco říct."

HOPEKde žijí příběhy. Začni objevovat