Letěli jsme do Dubaje, což je cesta asi na sedm hodin. Nikdy jsem v Dubaji nebyla a strašně se tam těším. I když momentálně moje nálada není nejlepší. Pouhá vzpomínka mi stačí a hned mám slzy v očích. Nikdy jsem netušila, že to takhle moc bolí. Když si vybavím naše cestovatelské zážitky nebo jen večerní povídání. Nemůžu brečet v letadle nechám si to až na večer. Z mého přemýšlení mě vytrhne Patrik.
„Tak vážení vítejte na palubě našeho dobrodružství. Chtěl bych mezi námi přivítat Kim a Sophie, které se k nám přidali. A teď něco k soustředění. Jak jste asi zjistili, letíme do Dubaje, kde budeme mít přímo u hotelu plavecká bazén, ale taky máme pronajatý bazén, kde bude na podzim mistroství světa. V letadle máte za úkol si rozdělit do dvojic, jak budete na pokoji. Kim k vám na pokoj se dá přistýlka pro Sophie, všechno už je dohodnuté.
„Díky Patriku."
„Není zač a teď ještě k těm pokojům. Nebuďte překvapeni letíme do Dubaje, takže bude všechno hodně luxusní. Budeme mít dva apartmány v jednom budete vy a v druhém náš tým jako zdravotník a taky přijedou Alex s Paulem naši dva trenéři. Nějaké otázky?"
„Ubytování si platíme sami?"
„Dobrá otázka Kai, zapomněl jsem vám říct, že jsme dostali ty dotace. Takže budete platit úplné minimum ale Kai tvoje noční výlety si platíš sám."
„No aspoň jsem ti zkusil."
Po pěti hodinách jsme měli konečně pevnou půdu pod nohama. Na letiště pro nás přijel mini bus, která nás odvezl do hotelu. Na pokoji jsme byly s Jess, naše přátelství zůstalo i za tu dobu co jsme se neviděly. Náš apartmán byl vážně krásný a luxusní. Měla bych být zvyklá na luxus, ale na tohle si asi nikdy nezvyknu. Základ apartmánu byl obývák s malou kuchyňkou a v obýváku byly dveře do čtyř pokojů. Náš pokoj byl vedle Kaidana a Iana.
Když máme konečně všichni vybaleno sedíme společně v obýváku a povídáme si
„Lidi pojďte něco dělat nebo se tu unudím."
„Kai ještě tu nejsme ani tři hodiny."
„No právě to je na tom to nejhorší, jdete někdo do bazénu?"
„Já se chci jít koupat," ozve se Sophie.
„Zlato nechceš to nechat na zítra?"
„Chtěla bych jít už dneska, prosím Kim."
„No tak dobře ale jdeme všichni ne?"
„Dobře tak za dvacet minut tady."
Sbalila jsem tašku k vodě a Soph se chtěla upravit už na pokoji. Vzala si svoje plavky s motivy Ledového království. Nafoukla jsem ji rukávky a mohly jsme vyrazit.
„Tak běž za ostatními do obýváku já počkám na Jess."
„Dobře."
„Jak ti je zlato?"
„Zatím dobře s Kaidanem a Ianem se nikdo nenudí."
„No jo jsou to paka, ale aspoň je legrace."
„Jo to máš pravdu, dokud budu s nimi tak bude vše v pohodě."
Přijdeme jako poslední a Kai už má Sophie na rameni a dělají koníčka. Neví jestli to je tím, že je z domova ale strašně rychle se dokáže skamarádit s kluky. Stejně tak to bylo s Harrym.
Sophie je celou dobu v bazénu s Kaidanem ale vypadá, že mu to nevadí.
„Sophie pojď na chvilku ven ať Kai má taky chvíli klid."
ČTEŠ
HOPE
FanfictionSestra Harryho Stylese. Všichni si myslí jak je šťastná ale nikdo neví jaká je pravda... PS: Tento příběh jsem psala před pěti lety. Je v něm spousta chyb a nepřesností. Přesto jsem se rozhodla, ho na mém profilu nechat zveřejněný, i když One Direct...