Chapter 15

554 18 0
                                    

Další dva týdny se nic moc nedělo. Po návratu do Londýna jsem se vrátila pracovat do domova a Ni začal skládat nové písničky. Měli jsme oba hodně práce, ale snažili jsme se to zvládnout. V pátek ráno mě probudil zvonící mobil. Rychle jsem to vzala, abych neprobudila Nialla. Byl to Harry.

„Prosím?"

„Ahoj Kim, tady Harry."

„Ahoj Harry."

„Kim chtěl bych se ti moc omluvit za všechno, co jsem řekl. Moc se omlouvám."

„Já vlastně taky Harry mrzí mě to.

„Chybíš mi."

„To ty mě taky, nechceš se konečně sejít?"

„Ty mě chceš vidět?"

„Jo chci, jsi můj brácha."

„A ty moje malá ségra tak v pět ve vile?"

„Dobře."

Když jsem šla zpátky do pokoje, Ni už byl vzhůru.

„Kdo to byl?"

„Harry."

„Vážně a co?"

„V pět se máme sejít ve vile."

„Konečně se usmíříte."

Bylo už devět hodin tak jsem šla udělat něco k snídani. Dneska jsme měli oba až od 11, tak jsme si užili společné ráno. Do práce jsme jeli každý svým autem. V domově to bylo opět skvělé, oblíbila jsem si svoji skupinu i Mark je v pohodě. Když jsem přijela tak semnou chtěl mluvit. Měli jsme dlouhý rozhovor, kde mi pověděl proč se tak chová. Prostě se bojí to je všechno.

Když mi skončila hodina tak jsem šla zase za Sophie.

„Ahoj brouku."

„Ajoj Kim."

„Tak jak se máš?"

„Dobže a ty? Co Niall?."

„Jo má se dobře proč se ptáš?"

„Jen tak."

„Aha chtěla bys ho poznat?"

„Jo moc," vypískla.

„Víš, co mám nápad, on je teď v práci tak co mu náhrát vzkaz abychom mu zpříjemnili odpoledne?"

„JO Jupí?"

Vytáhla jsme mobil a zapla snapchat. Ukázala jsem Sophie všechny efekty a vybrala si psa.

Ajoj Nialle já jsem Sophie a moc jsem tě chtěla poznat. Pšejeme hezký den.

„A za jak dlouho odepíše?"

„To nevím snad brzy."

Nenápadně jsme mu napsala sms ať se koukne na snap. Věděla jsem, že má hodně práce ale je zlato a po chvíli odpověděl.

Ahoj Sophie taky tě rád poznávám doufám, že tě Kim moc nezlobí. Umíš moc pěkně kreslit ten obrázek jak jsme na něm společně je moc krásný.

„Páni on ho viděl, boží."

„A to nevíš, že ho máme vystavený v obýváku."

„Jo vážně?"

„Vážně, hele Soph víš, co mě napadlo?"

„No co?"

„Chtěla by, jsi příští víkend být semnou a s Niallem?"

HOPEKde žijí příběhy. Začni objevovat