Ráno jsem se probudila po 9 hodině,Ellie ještě spala.Koukla jsme na mobil, kde mě čekala sms od Harryho:
Přijedu pro tebe v 11 tak ať máš sbaleno :D pokoj už je skoro hotový máš se na co těšit... :)
Už se nemůžu dočkat,děkuju Harry :*
Šla jsme do koupelny,vyčistila si zuby a začala balit věci v koupelně abych nevzbudila Ellie.Vetšinu věcí jsem stejně vyhodila a co jsme si chtěla nechat,tak jsem dala do krabice.Asi za dvacet minut už byla koupelna vyklizená,El ještě pořád spala tak jsme se přesunula do chodby.Všechny bundy jsem dala do pytle a boty k tomu.Už mi zbývá jen oblečení a nějaké drobnosti ale zrovna to oblečení bude nejhorší,sice mám už nějaké věci ve vile ale i tak tady toho zůstalo hodně.Nemohla jsem čekat déle než se El probudí tak jsme začala balit vše co mi zbylo v pokoji.Ani jsem netušila kolik mám věcí,Harry bude asi malinko nadávat,protože jsme mu řekla že nic moc nemám.
Elie mi pomohla dobalit poslední věci do kufru,měla jsme sbaleno,velký kufr,dvě krabice a pytel ještě to šlo.Bylo mi smutno,sice jsme tu bydlela ani ne celý rok ale přirostlo mi to k srdci.Líbili se mi starosti typu, kdy píšeme test nebo jaká bude zkouška popřípadě jaká je kde párty.Je mi jasný,že až vyjdu z těchto dveří po boku s Harrym můj život se úplně změní ve všem.Pro všechny budu jen ta nemocná holka co se najednou přestěhovala k Harrymu Stylesovi.Já to ale takhle nechci,chci si dodělat aspoň první ročník a třeba i druhý a třetí ale kdo ví, v září už tu nemusím ani být.Doufám že mám dost sil bojovat,protože já bojovat budu...
Harry nanosil vše do auta,které zaparkoval u zadního vchodu abychom měli soukromí. Ellie nás jde vyprovodit až k autu,najednou stojím před kolejí sbalená se všemi věcmi.Zažila jsem toho tu hodně a všechno se mi promítá před očima.Můj první den,seznámení s El,první párty nebo všechny ty odpoledne co jsme blbli ve městě.Bude mi to chybět všechno.Loučím se s El a obě máme slzy v očích.
„Víš že se mě nezbavíš, budeme se navštěvovat a volat si.Kdyby jsi kdykoli cokoli potřebovala tak dáš vědět jasné?"Povídá.
Už brečíme obě,když odpovídám:"Slibuju..."
Nasedám do auta k Harrymu a odjíždíme,ještě se otočím a zamávám ji.Bude mi chybět,její ztřeštěný nápady,energie,smích prostě všechno.Musím se smířit s tím ,že mě začíná nový život.
Cestou zastavíme u Nando's,kde jak pochopím máme sraz s Niallem,který už tam je.
„Ahojky,no to je doba,"vítá nás.
„To víš než to vše Harry nanosil do auta,"povídám.
„Hej já tu jsem taky jestli jste si nevšimli,Kim co si dáš? Ptá se Harry.
Řekla jsme první co mě napadlo a Harry odešel.Najednou jsme znervózněla,seděli jsme s Niallem spolu sami.Jenže známe Nialla jak je ukecaný,takže po chvilce už nervozita byla pryč.Harry po chvilce byl zpátky i s jídlem a mohli jsme začít jíst.Kluci měli docela naspěch,jen co jsme dojeli tak jsme jeli domů.Teda ještě jsme si odskočila a při cestě zpět mě zastavili tři holky jestli by se se mnou mohly vyfotit.Opět jsem byla zaskočená ale vyfotila jsem si s každou selfii.
„No viděli jste to?"ptám se kluků u stolu.
„Jo viděli,musíš si začít zvykat"říká Harry.
Jak nečekaný, to vím taky ale stejně mi to připadá divný.
Niall mi otevře dveře do vily a já mu s úsměvem poděkuju.Kluci mě hned vedou nahoru k pokoji.Když do pokoje vejdu jsem ohromena je nádherný.Přesně podle mých představ,otočím se a obou jim poděkuju.
ČTEŠ
HOPE
FanfictionSestra Harryho Stylese. Všichni si myslí jak je šťastná ale nikdo neví jaká je pravda... PS: Tento příběh jsem psala před pěti lety. Je v něm spousta chyb a nepřesností. Přesto jsem se rozhodla, ho na mém profilu nechat zveřejněný, i když One Direct...