İpuçları Ve Bakışmalar

356 54 0
                                    

Sabah kalktığımda nedense içimde bilinmez bir mutluluk vardı.Bu yüzden Seth'e mesaj atıp bugün okula yürüyerek gideceğimi söyledim.

İlk önce biraz itiraz etse de sonra zar zor kabul etti.Dün gece ölümden dönmüş birine göre çok çabuk toparlamıştı,hatta dün Caleb'in benim ricam üzerine olan eğitimini bile kabul etmişti kendini kontrol altına alana kadar evde Caleb'ib yardımlarına karşılık verecekti.

Aksi takdirde gördüğü her günahkar insana işkence isteyebileceğini söylemişti Caleb,Seth eğitimiyle uğraşırken bende Jake'e yaptığı şeylerin karşılığında gerçekten çok iyi bir teşekkür edecektim,zaten başka bir şeyde yapamazdım.Her şeye sahip yakışıklı bir iblise içten bir teşekkür dışında ne verebilirdim ki okulun eski taş kubbesini görünce hızlandım.

Jake yine dolabına yaşlanmış duruyordu.Beni görünce yüzünde pis bir sırıtma belirdi.Zarif adımlarla yanıma geldi.

"Dün gece sevgilinle eğlendin mi Sarah"dedi kot pantolonunun cebinden bir sigara çıkararak iki dudağının arasına yavaşça koydu.Bunu yaparken gözlerini benden bir saniye bile ayırmadı.Sonra dudaklarında ki sigaradan ince bir tütün dumanı çıktı.

"Kes şunu Jake"dedim adeta tıslayarak

"Neyi keseyim? sigara içmeyi mi?yoksa bu kadar insanın arasında güçlerimi kullanmayı mı keseyim?"
Dudaklarındaki sigaradan derin bir duman alıp suratıma yakın bir tarafa üfledi tütün kokusu burnumu büzüştürmeme neden oldu.
"Ne yazık ki ilkini gerçekleştiremem bücür.Başka bir isteğin?"dedi ağzındaki sigara rağmen her zaman ki sırıtmasını göndererek.

"Neden bir pislik gibi davranıyorsun Jake bir gün bakıyorum bana karşı nazik ve iyisin bir bakıyorum pisliğin tekine dönüşüyorsun"

"Neyim olduğunu biliyor musun Sarah? dün sen o sarı kafayla sarıldığında aurasında ne gördüm biliyormusun?koyu pembe koca bir bulut gördüm ve bunun ne anlama geldiğini sende çok iyi biliyorsundur"dedi

"Öyleyse neden bana yardım ediyorsun"

"Çünkü...."

"Boşver gitsin Sarah sarı kafayla iyi eğlenceler"dedi ve tekrardan arkasından bakakalmamı sağlayarak.

Kafam karışmış bir şekilde edebiyat sınıfına girdim.Bayan Candice masasında oturmuş aşk hakkındaki düşüncelerimizi soruyordu.Cevap veriyorum:berbat ve acı verici

"Jake peki ya sen aşk hakkında ne düşüyorsun"diye sordu Bayan Candice muhtemelen sınıftaki en yanlış insana sormuştu.Hatta evrendeki en yanlış insana sormuştu.

"Bence aşk sadece şeytanın bizim aklımızı karıştırarak oluşturduğu ve asla kimsenin çözemeyeceği bir küp, işte bu yüzden eski zamanlarda insanlar o aptallar yüzünden savaşa katılmış ve yine aşk yüzünden kaybetmişlerdi ve aşk onları en sonunda tek yere gönderdi."dedi sanki hayatında bir insana bile sevgi beslememiş gibi

"Bu çok saçma"evet bu sözler benim ağzımdan çıkmıştı

"Seni dinliyorum Sarah"dedi Bayan Candice

"Bence Jake'in dediği gibi değil yani insanlar aşık olmasalardı bile o savaşlar yine olacaktı ve en azından uğruna ölebilecekleri bir şey için yüzünden ölmüşler.Aşkları için "bu sôzleei duysa Shakespeare mezarından ağlardı.

"Anlaşılan Sarah bu duyguları çok iyi tatmış"dedi Jake ve sınıfta kıkırdamalar yükseldi.

"Herksein gördüğü gibi bakış açıları her insana göre değişir işt....."Bayan Candice konuşmasına devam ederken bende Jake'e bakıyordum.Yeşil gözleri benimkilere çevrildi.Bir kedi gibi sırıtınca bende ona orta parmağımı çıkararak dudaklarımdan şu sözleri okudum. Göt herifin tekisin o da dudaklarını oynatarak yanıt verdi.

Biliyorum

****

Öğlen yemeğinde Seth olduğundan daha yakındı.Tabiki yakın olacak ama bu sefer erkeksi şakalar yoktu.

Hatta bir kere Jake'in masasına ölümcül lazer bakışlar attığını bile gördüm.Seth'in omzunun üzerinden Jake'e baktım o da bana bakıyordu ama sabahtan beri suratında olan pis sırıtmanın yerini kızgın bir ifade almıştı.Ve doğrudan Seth'in sarı kafasına bakıyordu sanki bakışlarıyla kafasını uçurabilirmiş gibi, Jake'i tanıyorsam cehennem zama zingolarını kullanarak onu da yapardı.
****

Duyuruncelikle Rabbitlerim,sizi sıkıcı muhabbetlerle boğmak istemediğimden şunu söylemek isterim ki eğer kitabımı beğendiyseniz buna çok sevinirim ister yıldızlayın ister yıldızlamayın o sizin kendi kararınız benim tek önemsediğim sizlerin beğenisi ki o da bana yeter zaten

Hepinizi seviyorum R@bbitlerim

Ruhsuz Centilmen #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin