Şeytanla Alışveriş

217 21 0
                                    

                                  
"Bu iyi oldu "dedi Jake giydiğim lacivert elbiseye,

"Bundan önce ki de iyiydi,onu bundan ayıran nedir"diye sordum Jake'e

"Bununla popon daha seksi görünüyor "dediğinde anında yüzüm renk değiştirdi.

"Ben diğerlerine de bakayım "dedim kabine kaçarak.

Jake'in kusursuz kahkahası etrafı doldurunca mağazadaki bütün kadınlar onu alıcı gözle süzdü. Jake onlara göz kırptı"Seni görebiliyorum Jake"dedim kızgınca.

"Aynı şey senin içinde geçerli Bücür, yoksa kapıyı kapatmadan mı giyineceksin"ışık hızında kabinin kapısını kapattım.

"Bende öyle düşünmüştüm"

Normal bir erkek alışveriş merkezine kız arkadaşıyla birlikte elbise seçmeye gitmez çünkü bunun saatler süreceğini bilir ama neyse ki ben çabuk kararlar verme ustasıydım.Beyaz bir elbise buldum.Üstünde siyah şeritlerle harika görünüyordu üstüme giydiğimde tam anlamıyla mükemmel olmuştu  aslında sıradan bir partiye elbiseyle gitmek için hiç uğraşmazdım ama Jake ısrarla öyle istemişti ama neden hiç bilmiyordum işte bu yüzden süprizler berbat ,kabinden çıktığımda Jake beni baştan aşağı süzdü .Oturduğu yerden kalktı ve bana yaklaştı sıkı kollarını belime doladı.

"Harika görünüyorsun "dedi 

"Peki bana süprizin ne olduğunu söyleyecekmisin?"diye sordum en tatlı gülümsememi takınarak,

"Süprizin anlamını biliyorsun sanmıştım Bücür"dedi dudaklarıma çok hızlı küçük bir öpücük kondurdu.

"Beni burada bekle "ve kasaya doğru gitti kasiyer kadın utanmadan Jake'i bir güzel süzdü ama Jake hiç oralı olmadı yeşil gözleri direkt bana bakıyordu.

Jake yanıma geldi parmaklarını benim parmaklarıma dolayarak el ele mağazadan çıktık.
Alşveriş merkezinde önünden geçtiğimiz herkes bize bakıyordu.

Jake etrafta insan cevheri gibi dolaşınca çok fazla ilgi çekiyordu ama bu sefer baktıkları kişi bendim.
Kendimi çok tuhaf yamuk yumuk bir uzaylı gibi hisettim bir anda Jake kulağıma eğilerek fısıldadı.

"Kıskançlık çok kötü bir hastalık "dedi bana öfke ile bakan kızları gösterek,

"Bence sana bakıyorlar "dedim

"Elbette bakıyorlardır"

"Çok mütevazısın "dedim kedilerinkileri andıran gözlerinin içine bakarak,
                            
"Güzelim,mütevazılığın da çekicilik olduğunu söyleyen insanlar ya kördür ya da çirkin"     
  
"Pislik"diye fısıldadım,gür bir kahkaha attı sadece.


Ruhsuz Centilmen #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin