"Harika oldun "
"Tuhaf görünüyorum "dedim boy aynasında üzerime oturan beyaz saten elbiseyi ve sahte kanat takmış olan bedenimi inceleyerek,
"Bence bu gece Jake seni gördüğünde ağzı açık kalacak "
"Onun fikri umurumda değil "dedim ama aslında nasıl göründüğümle ilgili bir yorum yapması benim için çok önemliydi sonuçta bu partiye gitmemin nedeni onu ve ne giydiğini görmekti .
"Hala hazır değilmisiniz"diye bağırdı Seth aşağıdan
"Az kaldı "dedi Ann tıpkı Seth gibi bağırarak işte bulunmaz ruh eşleri.
"İşte tamamdır "dedi kanatlarımı düzelterek Ann'a baktım siyah elbisesinin açıkta bıraktığı yerleri cırtlak bir yeşile boyamıştık ve ben mükemmel estetik cerrahi yeteneklerimi kullanarak burnuna sakızla bir siğil bile yapmıştım.
"Harika görünüyorsun "dedi yapmacık bir sinirle.
"Hadi ama Ann"sevimli bir kızgınlıkla bana baktı çok ciddi bir şekilde devam ettim "Sen ve siğilin de muhteşemsiniz "
"Ahh teşekkürler "dedi görünmez gözyaşını silerken ikimizden de bir kahkaha patladı sonunda kahkalarımız azaldığında birlikte merdivenlere yöneldik Seth görüş açımıza girince,
"Beni hep şaşırtıyorsunuz kızlar "dedi gözleri önce Ann'a sonra burnunda ustaca yapılmış sakızdan siğile kaydı bir kahkahada o patlattı.
Kapıya çıktığımızda annem Seth'i köşeye çekmiş eğer bize birşey olursa onu doğduğuna pişman etmekle ilgili bir şeyler söyledi.Babam koca elini Seth'in omuzuna yerleştirdi ve eğer geç kalırsak onu büyük silahlarla vuracağı ile ilgili bir şeyler söylediğinde Seth'in adem elması yukarı çıkarak yavaşça aşağı indi. Sonunda yanımıza geldiğinde sanki porselen bebekmişiz gibi arabaya binmemize yardım etti.
Kapının önünde babama baktığımda doğruca Seth'e bakarak boğazına doğru görünmez bir çizgi çekti. Seth korkuyla ona baktığında babama kızgınca bir bakış attım,o da gülerek evimizin verandasından içeri girdi .
Tarla geniş ve terk edilmişti ama ilerlerden gelen müzik sesi bunun aksini gösteriyordu Seth ve Ann el ele tutuşarak yürürken ben yanlarında çok silik bir şekilde ilerliyordum.
Tarlanın her yerinde korkutucu yüzlerin olduğu balkabağı fenerler asılmıştı.Seth"Ben içecek bir şeyler almaya gideceğim "dedi Ann'da koluna girdi ve bana 'sorun olur mu'bakışını attı.
"Bende Jake'i bulacaktım zaten "dedim cevap almadan kalabalığa karışarak onların ilişkisinde kendimi fazlalık gibi hissediyordum zaten, kalabalığa iterek ilerlemeye çalıştım ama insanların olduğu yerden biraz daha loş bir yere sürüklendim .
Birisi "Ne kadar güzel bir gece değil mi bayan "dedi şaşkınca konuşan kişiye baktım.Elindeki sigardan biraz daha tüttürdü ve dumanı suratıma üfledi kokudan burnumu korumak amaçlı büzüştürdüm sonra fenerler daha güçlü bir şekilde yanmaya başladı. Jake üzerinde tamamen siyah olan takımla bir şeytan olmuştu .Gece kadar siyah kanatları ve boynuzları ona harika bir hava katmıştı.Kuyruğunu zarif parmaklarına doladı kırmızı kuyruk itaatkar bir şekilde kıvrıldı.Sigarasını fransız tarzında tüttürmeye devam etti.Ve adeta süzelerek bana yaklaştı.
"Sadece aptal insanların uydurduğu bir şey olduğunu söylemiştin"dedim klüpte bana söylediği şeyleri hatırlayarak,
"Evet söyledim "dedi artık sesi çok daha yakın geliyordu sonra sahte kanatlarımda bir sürtünme hissettim Jake kanatlarımın ucundan sırtıma kadar uzanan kısmı okşadı zarif parmakları çıplak sırtıma değince ürperdim.
"Bak dün ki kavg.........."diyemedim çünkü Jake'in güzel dudakları benimkilerle buluştu dudaklarım anında onunkilere uyum sağladı.Tatlı öpücüğü bana dünyada sadece onun öpücüğüyle hayatta kalabileceğimi düşündürüyordu bana ,dudaklarımız soluklanmak için en azından benim alabilmem için ayrıldığında,
Jake"Çok konuşuyorsun bücür"dedi muhtemelen bu mükemmel ortamın içine sıçarak ağzımı açtım ve şu sözleri söyledim.
"Biz birlikte olamayız Jake"sırıttı.
"Yoksa Brad yüzünden mi"
"Ona öyle seslenmeyi kes onun bir adı var"dedim neden böyle söylemiştim ki,
"Her neyse bücür o aptal umurumda değil "dedi tam gitmek üzereyken kolunu tuttum ve bu haraketim onun çok hoşuna gitmiş olacak ki gülümsedi .Bu sefer hiçte nazik olmayan ve gerçekten ateşli bir öpücük verdi.Sırtımın soğuk duvara yaslandığını hisssetim kollarımı boynuna doladım.Jake bir kedi gibi hareket ederek kanatlarımı sırtımdan çıkardı bende yumuşacık saçlarına ellerimi geçirdim bir an sonra Jake'in siyah ceketi,benim sahte kanatlarım ve bir adet şeytan boynuzu yerdeydi.Ellerini duvarla arama koyarak öpüşmemizi böldü.
"Başımdaki en tatlı belasın "dedi sonra dudaklarım yine birleşti ama bu sefer çok uzun sürmedi arkamızdan birisi boğazını temizledi.
Ann utangaç bir şekilde el salladı"Mm merhaba çocuklar umarım bölmüyorumdur ama sanırım Seth'in eve gitme vakti geldi "dedi Ann"Pekala "dedim Jake'e döndüm yeşil gözleri benden Ann'a döndü.
"Ben onu götürürüm Ann ama haber verdiğin için sağol "dedi Jake ondan ilk defa bu kadar kibar bir cümle duyuyordum ama sonra lafına devam etti"Bu arada siğilin çok güzelmiş"bunu başkası söylese Ann şimdiye saldırı moduna geçmiş olurdu ama çok şaşırdığım bir şey yaptı.
"Teşekkürler Jake,neyse ben gideyim artık siz devam edin çocuklar"dedi ell sallayarak giderken bana 'bunların hepsini anlatacaksın'bakışını atmayı ihmal etmemişti.Jake bana döndü.
"Bence sana bu gecelik bu kadar eğlence yeter Bücür"dedi ceketini aldı ve yine gitmek üzereyken ona
"Aynı şey senin içinde geçerli "dedim bu gecelik yeteri kadar öpüştüğünü vurgulayarak,
"Hayır ben böyle iyiyim"dedi koluna yumruk atmaya çalıştım ama o yumruğumu tek eliyle engelledi ve sonra dudaklarına götürerek küçük bir öpücük kondurdu,yumruk yaptığım elime.Avucumu sıcacık eline aldı ve parmaklarımızı birbirine kenetledi Lolla yolun kenarında duruyordu Jake beni kucaklayarak koltuğa yerleştirdi kendide yerleştikten sonra motorunu çalıştırdı ve karanlık yolda ilerledi eve geldiğimizi durana kadar fark etmemiştim.Yine beni kucaklayarak evin verandasına ilerledi.
"Bunu yapmana gerek yok biliyorsun değil mi?bugün sarhoş değilim "
"Üzgünüm bücür alışkanlık olmuş "dedi ama beni taşımaya devam ediyordu.Merdivenlerden yukarı çıkarttı odamın kahverengi kapısını açarak yatağıma yaklaştı ve beni nazik bir şekilde yatırdı .Gitmek üzere arkasını döndüğünde,
"Bu gece benimle kal "dedim umarım yanlış anlamazdı,
"Bunu gerçekten istediğine emin misin?"diye sordu tehlikeli bir şekilde,
"Evet"dedim hiç etkilenmeyerek yatakta kenara çekilerek Jake'e yer açtım hemen yanıma yattı ve kolunu belime doladı dokunuşu içimi ısıttı bir anda.
"Gözlerini kapat meleğim"dedi başımın üzerindeki çenesi eğildi ve bana küçük bir öpücük verdi Gözlerimi karanlığa kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruhsuz Centilmen #Wattys2017
Fantasy"Sen kimsin?" "Ben mi?" "Evet, sen. " Öğrenmek istediği şey sosyal statüm müydü? Kendi popüleritesinden bahsedip benimle nasıl konuşursun gibisine bana nutuk çekmek mi istiyordu? Sinirlenmiştim. Sessizce gülümseyerek konuştum yüzüne bakıp, " Ben kim...