Multimedia=Caleb severler için
Salonda film izlerken birden kapının güçlü bir şekilde yumruklandığını duyarak hızla kapıya koştum.Kapıyı açtığımda karşımda beklediğim en son kişiyi gördüm.Jake karşımda duruyordu,üstünde her zamanki alıştığım kendine has giyim tarzıyla karşımdaydı işte.
Hiç bir şey söylemeden bedenini benimkine sürterek yanımdan geçti.
"Bana söylemek istediğin bir şey mi vardı Jake?"dedim
"Hayır"dedi rahat bir tavırla
"Emin misin?"
"Ahh evet"dedi özrünü bekleyerek suratına baktım."Buraya seni elementlere çalıştırmaya geldim.""Demek öyle, başka"dedim merakla
"Başka bir şey olmasını mı isterdin?"dedi kışkırtıcı gülümsemesiyle
"Benim zaten bir sevgilim var"dedim zayıf noktasından vurarak
"Peki onu gerçekten seviyor musun?"artık ayağa kalkmıştı ve bana büyük bir adım attığında aynı şekilde bende geriye bir adım attım.Yüzündeki gülümseme hala yerindeydi.
"T-tabiki onu seviyorum"bir adım daha yaklaştı aynı şekilde geriye İki adım daha attım ancak sırtım çoktan sırtım soğuk duvara değiyordu bile.
"Peki bana karşı herhangi bir şey hissetmiyor musun?"aramızdaki mesafeyi de kapatınca yüzüme doğru eğildi aramızda milim boşluk yoktu.
"Hayır"dedim kesin bir şekilde
"Öyleyse bunu yapmamda bir sakınca yoktur"dedi ve dudaklarıyla buluşan dudaklarım gözlerimi kapamama neden oldu kollarımı boynuna doladım.Bacaklarımı yukarı kaldırarak beline dolamamı sağladı hızla bacaklarımın arasında sıkışan tişörtü çekiştirdim.Dudaklarını benimkilerden ayırmadan tişörtünü çıkartarak sıkı ve kaslı vücudunu gözler önüne serdi.Bende ondan cesaret bularak tişörtümü çıkararak sadece zevksiz siyah sutyenimle kaldım.Sıcaklayan vücuduma iyi gelmişti sanki burası cehennemin en sıcak noktası gibiyd........
Gözlerimi açtığımda perdelerin tutuştuğunu gördüm.Koltuklar yanmaktan fazla kızarmış ekmeğe benzemişti.Ama umurumda değildi sonra Jake hızla benden ayrıldı bacakalrım hala beline dolanmış bir şekilde duruyordu.Sonra bacaklarımı kaslı belinden ayırarak doğruldum.Gözlerine baktığımda en koyu hallerini almışlardı.Pis bir şekilde sırıttı hayır,hayır,hayır,bu iyiye işaret değildi.
"Demek ki sarı kafayı o kadar da çok sevmiyormuşsun"dedi eğilip tişörtünü aldı ve hiç etkilenmiyormuş gibi ateşlerin arasından geçerek evi terk etti.Şok içinde arkasından bakakaldım.O da neydi öyle .Ve Jake'in gidişi ve ateşi öpüşmemizle nasıl kontrol ettiğimin şokuyla olduğum yerdeb kımıldayamadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruhsuz Centilmen #Wattys2017
Fantasy"Sen kimsin?" "Ben mi?" "Evet, sen. " Öğrenmek istediği şey sosyal statüm müydü? Kendi popüleritesinden bahsedip benimle nasıl konuşursun gibisine bana nutuk çekmek mi istiyordu? Sinirlenmiştim. Sessizce gülümseyerek konuştum yüzüne bakıp, " Ben kim...