Anlamıyorsun

181 22 0
                                    

"Bu gül senin için"dedi matematik dersinde bana çıkma teklifi eden Tommy gülü bana uzatarak elimi gülü almak için uzattım.Ama gül birden küle döndü.Arkamda duran Jake'e sinirle baktım.

Dün gece beni eve bırakırken ona zaten bir sevgilim olduğunu söylemiştim.İşte bu yüzden o da gitmekten vazgeçtiğini ve sevgilimle tanışmak istediğini söylemişti gülümseyerek ama aslında o gülümsemenin altında çok sadist düşünceler vardı.

"Üzgünüm gözümden kaçtı"dedi Jake aslında bundan zevk almışçasına gülümseyerek elini Tommy'nin omzuna koydu.

Tommy korksada geri çekilmedi.

Aferin Tommy

"Bence sen buralarda biraz dolaş Thomas "

"Adım Tommy"

"Her neyse Travis hadi git bakalım"dedi köpeğini çiş yapmaya çıkarmış sahip gibi,Tommy selam bile vermeden etrafta dolaşmaya başladı.

Zavallı Tommy artık Jake isteyene kadar etrafta dolaşıp duracaktı.Jake'in vicdanına bırakılmak kötü olsa gerek,
Sinirle ona döndüm.Konuşmak için ağzımı açtım ama o hızlı bir cevapla beni susturdu.

"Önemli değil"dedi ve arkamda birinin bağırdığını duydum hızla dönüp baktığımda bu kişinin Tommy olduğunu gördüm.Düşmüş pantolonu roketli iç çamaşırını ortaya çıkartmıştı.Tommy ellerini havaya kaldırdı ve bahçede çılgınlar gibi koşmaya başladı.Ve

"Popola beni"diye bağırdı kolları koşarken uçurtma  gibi salınırken.Jake'e döndüm

"Bu da ne demek?"diye sordum aklım karışmış bir şekilde,

"Hiçbir fikrim yok "dedi ve kolunu omzuma dolayarak ilerlemeye başladı.ama ben haraket etmeyince o da durmak zorunda kaldı.

"Onu o şekilde bırakmayacaksın herhalde"

"Aslında yapmak üzere olduğum tamda oydu"

"Jake"dedim kızgın bir bakış atarak  Jake hiç oralı olmadan onu utanmadan süzen kızlara göz kırptı.
Kendimi fark ettirmek için boğazımı temizledim.

"Öhöm öhöm,yapman gereken bir şey yok mu Jake?"

"Hayır,yoksa bu gece boş olup olmadığımı mı soruyorsun bücür "dedi haylaz bir gülümsemeyle,

"Hayır,hayır bu çok iğrenç"

"Beni iğrenç katogarisine alamazsın ama beni şunlara ekleyebilirsin sek...."

"Tamam sus"dedim kızaran yüzümü saklamak için başımı öne eğdim.

"Yoksa utandın mı bücür ?"

"Hayır,hayır sadece artık Tommy'yi serbest bırakır mısın?"dedim

"Hımm,bence bir karşılığı olmalı"

"Pekala,ne istiyorsun"

"Bence bu işi bir öpücükle halledelim ne dersin"dedi bana bakarak heyecanıma engel olamadığımdan bacaklarım titremeye başlamıştı bile Jake'in daha da yaklaşan yüzü bunu hiç iyi etkilemiyordu.

Yüzüyle aramda santimler kalmıştı gözlerimi kapattım bekledim,bekledim,bekledim.
Ama daha ne kadar bekleyecektim.Gözlerimi açtığımda Jake bana yoğun bir şekilde bakıyordu. Ama ifadesi anında değişti

"Vay canına en azından itiraz etmeni beklerdim"dedi sırıtarak,

"Sen pisliğin tekisin"dedim kızgınca yeşil gözlerine bakarak ama kızgınlığım anında dağıldı "En azından Tommy'yi sal yoksa okuldaki herkes onun eşcinsel olduğunu sanacak"

"Ben zaten öyle sanıyordum"ama kızgın bakışlarım onu susturmuştu"Tamam tamam Teddy'yi salacağım"dedi ama hiçbir şey yapmadı.

"Şimdi Jake"elini kaldırmasıyla Tommy 'nin pantolonunu yukarı çekmesi bir oldu.

"Teşekkür ederim"

"Bir şey değil"dedi veaklına bir şey gelmişçesine devam ederek,

"Öpücüğümü alamadım"

"İstemediğini sanıyordum...."dedi ama yüzümü kavrayan sıcak elleri ve birleşen dudaklarımız bunun aksini gösteriyordu.Ayrıldığımızda.

"İşte şimdi adil oldu"dedi ve kolidorda kalabalığa karıştı ama ben orada hala olayın şokunu atlatamayarak dikilmeyi tercih ettim.  

Ruhsuz Centilmen #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin