Tekrar Karşılaşma

171 22 0
                                    

Yere indiğim anda iki sıkı kol omuzlarıma dolandı.Bu kişinin Jake olduğunu düşünerek kollarımı boynuna doladım.Kolların sahibi konuştu.

"Seni tekrar görmek harika tatlım"

"Caleb"dedim kollarımı çok samimi pozumuzu bozarak ayırdığımda,Caleb'e baktığımda gözlerinin altında koyu mor halkalar gördüm.Anlaşılan ben gittiğimden beri hiç uyumamıştı.

"Bak Sarah Jake için çok üzgünüm ama ben hal......"ıslak gözlerle ona sarıldım ve yüzümü taze kokulu boynuna gömdüm.Ve daha çok ağladım hıçkırarak,başımı öptü"Biliyorum,biliyorum ama bunların hepsi geçecek güzelim "dedi dolgun dudakları hala saçlarımdaydı.

"Bütün bunlar çok fazla Cal dayanamıyorum artık artık ...."daha çok ağladım bütün herşeyi boşaltarak.

"Şşt,iyi olacaksın "dedi hafifçe sağa sola sallanarak sonra kolları benden ayrıldı ve güzel mavi-sarı gözleri arkamdaki kişiye kaydı.

"Sende kimsin"dedi

"Sakin ol Cal,bu Jason oradan çıkmam için bana yardım eden tek kişi "

"Peki nasıl çıktın oradan"biraz düşündü sonra gözlerimin içine bakarak "Sarah yoksa sen çalıştın mı?"

"Ben bilinçli yapmadım Caleb bilerek olmad..."

"Kimi ?"diye sordu

"Blake"dedim gergin ortamı dağıtmak için gülümsedi.
"Hak etmişti "dedi kollarını omuzlarıma doladı ve koca eliyle omuzumu sıvazladı"Önemli değil tatlım"dedi yatıştıram ses tonuyla her tarafı sessizlik kaplamıştı Cal sessizliği bozarak,

"Eve gidelim mi?"diye sordu kafa sallamakla yetindim sadece,

Jason arkamızda sessizce dikiliyordu ve masmavi gökyüzünü seyrediyordu.

"Sende geliyorsun Jason"dedim kahve gözleri bana baktı umutla "Hadi"dedim gülümsemeye çalışarak
Cal bizi siyah arabasına yönlendirdi ve evin yolunu tuttu gürültülü motoru çalıştırarak.

Jake'in kanlar içinde yattığı yerin önünden geçince gözlerimden bir damla yaş aktı
Kimse görmeden sildim hemen içimdeki acının kanıtını

Ruhsuz Centilmen #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin