Sözleşme

187 23 0
                                    

Yatağımın başında durak komidinden tanıdık bir vızıltı geldi.

Telefonu hızla elime aldım çünkü ne yazıkki cehennemde telefon çekmiyordu.
İşte bu yüzden Laura bile arasa cevap verirdim,telefonun ekranında daha önce görmediğim bir numara vardı.

Yoksa o olabilirmi ,gözlerim yaşlanmaya başlamıştı çoktan,

Hayır Sarah o öldü,artık yaşamıyor.

Telefonu kulağıma dayadım ve titrek sesimle"Alo"dedim telefonun karşısındaki kişiden bir cevap bekledim.Gelmedi.

"Alo,kimsiniz"gözyaşlarım yanaklarımdan soğuk bir şekilde geçiyordu"Eğer bu bir şaka....."telefonun diğer tarafından aylardır alıştığım bir homurtu çıktı.

"Jake,yoksa bu sen misin?"dedim ama telefon çoktan suratıma kapatılmıştı bile, gözyaşlarım sıklaştı ve yanaklarımı soğuk bir şekilde yalayıp geçti.Telefonun ekranına baktım ve az önce beni arayan numarıyı tuşladım.Telefon çalıp durdu ancak açan olmadı,belkide deliriyorumdur.

İşte bu yüzden herşey bana Jake'i hatırlatıyordur.Onun baharatımsı kokusunu ,derin aksanını ,keskin bakışlarını....
Tıklatılan kapım bu düşüncelerden kurtulmama neden oldu.

"Gel"dedim ellerimle yaşlı yüzümü silerek.

"Şey sadece bendim,Lucifer senin yanından ayrılırsam derimi diri diri yüzeceğini söyledi"dedi ve dudaklarına küçük bir gülümseme kondurdu.

"Lanet herif"dedim yüzündeki gülümsemenin daha çok büyümesine neden olarak,

"Alıştım artık"dedi hala kapının yanında dikilerek.

Ayağının hasarlı olduğunu hatırlayarak yatakta biraz yer açtım ve

"Gel otur kimseye söylemem"dedim,yanıma yaklaştı ve yatağın ucuna kendini adeta attı.

Güven vererek gülümsedim.

"Sen bana burada iyi davranan tek insansın"

Boğazım düğümlendi ama yinede sordum"Peki Jake o da kötü mü davranırdı sana"

"Eskiden çok kötü şeyler yaptı ama sen onu değiştirdin ta...."gözlerimin önüne yerde yatan cansız bedeninin görüntüleri doldu ."Üzgünüm Sarah ben tam bir aptalım gerçekten sana bu....."çılgınca salladığı ellerini tuttum.

"Önemli değil Jason"dedim iri ellerini bırakarak "Ama bana bir konuda yardım etmen gerek "

"Tabi ki nasıl yardım edebilirim söyle"

"Buradan çıkmam lazım "

"Buradan çıkmanın tek tolu bir portal açmak onuda sadece üst düzeyler yapabilir"dedi hüzünlü gözlerini bana çevirerek.

"Öyleyse Lucifer'la bir anlaşmada ben yapacağım"

"Hayır,hayır Sarah bu çok tehlikeli "

"Sakin ol,ikimizi de buradan çıkaracağım "

Kahverengi gözleri özlemle pencerimin dışıındaki simsiyah güneşsiz gökyüzüne kaydı.

"Pekala "dedi kapıya yaklaştı ve benim geçmem için geri çekildi hızla dışarı çıktım.

Elini omzuma koydu "Belkide önden ben gitsem iyi olur"dedi

"Tamam"dedim,benim için endişelenmesine gerek yoktu.

Artık kimsenin endişesinine ihtiyacım yoktu .
Asansörden indikten sonra büyük ihtişamlı kapıya yaklaştık Jason'ın önüne geçerek çalmadan içeri daldım.

Jason bana korku dolu gözlerle baktı.Muhtemelen kapıyı çalmadan girdiğim için Lucifer'ın benim başımı uçaracağını sandı ama Lucifer'ın sert ses tonundan eser kalmayan tonu bu düşüncelerini boşa çıkarttı.

"Hoşgeldin benim en sevdiğim çalışanım''

"Buradan çıkmak istiyorum"Lucifer bana birşeyleri unutmuşum gibi baktı.
İğrenerek ekledim"Baba"memnun olmuş bir şekilde,

"Elbette tatlı şeytanım"gözleri arkamda duran Jason'a takıldı ama devam eti cümlesine,

"Ama bir bedeli olmalı değilmi"cevap vermek istemesemde,

"Nedir"diye sordum

"Yeryüzünde çalışmaya devam etmeni istiyorum "bir an için dün bu salonda olanlar aklıma geldi.

"Bu sefer birini öldürmene gerek yok  tatlı şeytanım sadece küçük işler "dedi sanki çok normalmiş gibi.

"Yani gidebilirmiyim"diye sordum

"Elbette ancak Jason'ı da götür oralarda yalnızlık çekmeni istemem oğluma olanlardan sonra atlatmana yardım edecektir"

"Gerek yok"dedim duygusuz  bir ton kullanarak "Ben atlattım zaten"

"İşte böyle,bizim sevmeye ihtiyacımız yok bizim ihtiyacımız olan tek şey insanları günaha daha çok teşvik etmek ve tabikide"dedi ve gülümsedi "Bu işi yaparken eğlenmek "

"Haklısın baba"dedim ağzımdan çıkan cümlelerden nefret ederek,

"Öyleyse gitmekte özgürsün tatlı şeytanım iyi günahlar"dedi komedyen yanını kullanarak sonra kolunu kaldırdı ve büyük kapı ortadan kayboldu. Onun yerine büyük bir karadelik açıldı.

Hiçbir şey söylemeden veya arkama bakmadan kendimi karanlığa bıraktım.

Ancak Lucifer'ın şu sözleri karanlık boşluğu doldurdu.

"Unutma tatlı şeytanım çalıştığından emin olmak için fısıldayıcılar peşinde olacak "

"Seni or...."dedim devamını getiremeyerek çünkü ayaklarım sert zemine basmıştı çoktan.



Ruhsuz Centilmen #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin