Planda Olmayan Öpücük

367 33 0
                                    

Multimedia=Sarah'nın gözleri

Futbol sahası ağzına kadar doluydu.İnsanlardan bazıları maçı diğer yarısıda amigo kızları izlemeye gelmişti.Boş bir yer bularak,titreyen bacaklarımla oturmuş birkaç adamın birbirlerini sansürlenmiş bir şekilde parçalamalarını izlemeye gelmemiştim.Ben buraya bütün bu saçmalıkların arasında en yakın arkadaşım Seth için gelmiştim en azından ben onu arkadaşım olarak görüyordum ama o beni aynı şekilde görmüyordu anlaşılan ama ben bütün bunların uyanışından kaynaklandığını düşünüyordum.Umarım öyledir.Sahada dokuz numara forma giyen kaskı kafasında olmayan sarı bir kafa gördüm ve refleks haline gelmiş bir şekilde el salladım.

Gülümsemesi suratına daha çok yayıldı ve kaskını sarı dağınık saçlarına geçirdi ve takıma doğru yaklaştı.Sonra oyunun başladığını haber veren silah patladığında savaş başlamıştı.Gözlerim birden doğal olmayacak şekilde güzel bir yüze takıldı.Jake yüzündeki pis sırıtışla bana el salladı yanında oturan Laura başını kendine çevirmeye zorladı.İkisi çok samimi bir şekilde konuşmaya başladı ve Laura'nın Jake'e yaklaşan suratına bakmaya dayanamayarak.Hızla trübinlerden indim.Maç bittiğinden dolayı bomboş erkekler soyunma odasına daldım.Seth duştan yeni çıkmıştı.Altın rengi teni su damlacıklarıyla parlıyordu.Sonra sadece altındaki siyah pantolondan başka bir şey giymediğini görünce utandım.Ancak kafamı çeviremecek kadar donmuştum.

"Ş-şey ben tebrik etmek istemiştim yani şey kazandınız ya ondan"dedim kekeleyerek Seth gözlerinde yine aynı ateşle bana yaklaştı yüzünü yüzüme iyice yaklaştırdı.

Aramızda santim bile mesafe kalmamıştı.Sonra dudakları sıcak bir şekilde benimkilere değdi önce tatlı ve nazik olan öpücük şimdi ateşli ve açtı.Ben donmuş bir şekilde dururken öpüşmemiz derinden bir ingiliz aksanıyla bölündü,

"Umarım bölmüyorumdur"dedi Jake psikopatça gülümsüyordu ancak sinirli olduğunu kasılan çenesi ve sıkılı yumruklarından anlamıştım."Ancak Sarah'yla konuşmam gereken bir konu var. Özel olarak"

*****

Seth odadan çıktığında hızla Jake'e yaklaşarak

"Ne istiyorsun Jake"dedim kaba bir şekilde

"Bu aranızda ki şey her ne ise bitirmeni istiyorum Sarah"

"Ne dedin sen"dedim kızgınlıkla"Önce gözümün önünde başka bir kızla öpüşüyorsun sonra da gelip benim ilişkime ni karışıyorsun?"diye bağırdım gözlerim yanmaya başlamıştı bile

"Bak burada ki olay saçma sapan bir aşk üçgeni değil burada ki olay senin hayatın,eğer o aptalla bir ilişkin olursa ve Cehennemden biri bunu öğrenirse seni idam ettirirler ama o aptsl sevgiline hiç bir şey olmaz işte bende o zaman onun o sarı kafasını gövdesinden ayırırım"dedi benimle aynı şekilde bağırarak

"Neden hayatıma karışıyorsun ki"dedim bağırmaya devam ederek

"Çünkü.....bak biliyormusun Sarah sen ve sevgilin ne halt yerseniz yiyin artık umrumda değil,bir daha hayatını kurtarmaya çalışmayacağım"

"Öyle mi?"dedim dalga geçercesine bağırarak

"Evet öyle sonunda bunh kavramana sevindim"dedi ve kapıyı büyük bir gürültüyle çarparak soyunma odasını terk etti.

Jake gittikten sonra ne kadar ağladım bilmiyorum ama yakın zamanda kendime gelebileceğimi hiç sanmıyorum.

Ruhsuz Centilmen #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin