Bana İhtiyacın Kalmadı!

222 25 0
                                    

Multi=Sarah Levy

"Elementlere duyguların dışında kontrol etmek istiyorsan aklının tamamen boş olması gerekiyor"ellerimi bıraktı birden kolları ve bütün bedeni alev aldı ama alev oturma odasının hiçbir yanına yayılmadı"Duyularını kapat ve içinde yanan ateşi hisset"derin bir nefes aldım ve gözlerimi kapattım.İçimdeki ateşi daha da yükseltecek bir şey  aradım,ama yoktu.Aklıma annemin zincirli kollarıyla bana dehşetle bakan gözleri içimdeki ateşin artmasına neden oldu.

"Çok iyi gidiyorsun Sarah "dedi Blake bir ısı etrafı kaplayınca gözlerimi açtım her yer ateş almıştı bir an için panikledim sonra oturma odasında alıştırma yapmak için kullandığımız mumların hepsi yandı. Kendimi kontrol edemiyordum sonra duvarların ateş aldığını gördüm. Burnumdan sıcak bir sıvı akmaya başladı.Elimi sıcak sıvıya götürdüm kanım gecenin siyahı rengindeydi,birden ateşlerin hepsi söndü oturma odasında göz gezdirdim Jake kızgın bir şekilde Blake'e baktı.

Gözleri bana takıldı hızla yanıma yaklaşarak kanayan burnumu kontrol etti.

"Bir şeyim yok Jake"dedim

"Hayır Sarah ,ellerin"gözlerim ellerime kaydı ellerim kan içerisindeydi muhtemelen ateşim kontrolden çıkınca yakmış olmalıydım ama ellerimde en ufak bir acı yoktu. Ellerim kahverengi bir renge bulandı. Sonrasında yanık izlerinden geriye sadece pembe ufak izler kaldı .Jake gayet sakin bir şekilde dururken ben yaşanan şok yüzünden ağzım açık elime bakıyordum.

"B-bu nasıl oldu"diye sordum ilk başta bu eğitim için mutluydum ama şimdi ne çeşit bir ucube olduğumu bile bilmiyordum.

"Sakin ol Sarah ,ateşi ilk kez kullandığın için oldu bunların hepsi,bende ilk denediğimde aynı şeyler olmuştu"dedi Blake Jake sinirle soluyarak Blake 'e çok sert bir yumruk çaktı.

"Sana ondan uzak durmanı söylemiştim Sarah "Jake çok sinirli bir şekilde bana baktı onu ilk defa sinirli görmüyordum ama bana karşı ilk defa bu kadar öfkeliydi gözlerim yanıyordu ama onun önünde ağlamayacaktım.

"En azından o bana gerçekten yardımcı oldu "dedim yine kavga etmek istemiyordum ama galiba işlerin gidişatı bizi yine kavgaya sürükleyecekti.

"Öyle mi Sarah "dedi artık siniri güzel gözlerine yansımıştı ben birşey söylemeyince "Madem öyle ,öyleyse bundan sonra sana bütün herşeyi o öğretsin belli ki artık bana ihtiyacın kalmadı"kapıya doğru ilerledi Blake'e bu işin daha bitmediğini gösteren bir bakış attı ve kapıyı sert bir şekilde çarparak çıktı. Motorunun alıştığım homurtusunu duydum ve sonrasında motorun gürültülü homurtusu  sessiz sokaklarda kayboldu.

"Sarah çok üzgünüm böyle olacağını bilmezdim"dedi Blake

"Önemli değil Blake, hem en azından bütün bunlara değdi öyle değil mi?"sesim titrek bir fısıltıdan ibaretti 
"Sanırım öyle oldu "

"Evet şey,benim biraz yalnız kalmaya ihtiyacım var ama eğiteme yarın devam ederiz"

"Pekala"dedi ellerimi buz gibi ellerinin arasına alarak

"İyi olacak mısın?"

"Evet iyi olacağım ,her şey için tekrardan teşekkürler"dedim kapıdan dışarı çıkmadan önce bana gülümsedi ve siyah arabasına doğru yol aldı en azından o normal bir araba kullanıyordu.

Ruhsuz Centilmen #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin