Beni Unutmanı İstiyorum

183 23 0
                                    

"Bence bu içkiyi denemelisin "dedim yanımdaki kıza önererek,

"Bilmem ki  yani daha önce hiç içki içmemiştim"

Gülümsedim"İşte bu yüzden ilk deneyimin çok iyi olmalı "dedim ikna edici bir tonla,

Büyülenerek içkiye baktı "Haklısın"dedi ve elimdeki kaşımı içki kendimi iğrenç hissediyordum.

Barın üzerindeki fısıldayıcı "Harika iş çıkarıyorsun küçük ayyaş"

"Seni memnun edebilmeme sevindim "dedim yanımdaki kız

"Birşey mi dedin"dediğinde daha çok gülümsedim.

"Sanırım içki etki etmeye başladı"dedim kızın küçük yüzüne yaklaşarak fısıldadım.

"Şuradaki adam sana bakıyor belki de onunla konuşmalısın"dedim kız bar koltuğundan kalktı eline küçük torbada az önce fısıldayıcının bana verdiği uyuşturucuyu sıkıştırdım.

"İyi eğlenceler"dedim gitmeden önce kıza gülümseyerek sonra biri kolumu sıkıca tuttu ve beni klubün arka kapısına yönlendirdi ve sürüklercesine dışarı çıkarttı kolumdan tutarak,

"Ne yapıyorsun Sarah,ne zamandan beri çalışıyorsun sen"diye sordu günlerden beri özlem duyduğum ses,

Önce afalladım sonra kendimi toparlayamayarak,

"Jake"dedim yüzünü ellerimin arasına alarak benden uzaklaştı."Ne oldu Jake,neden benden uzaklaşıyorsun"cevap vermedi,gözlerim ıslandı.

"Sen yokken ben neler çektim haberin var mı senin? "dedim bağırarak

"Önce beni takip ediyorsun sonrasında benden kaçıyorsun benden ne istiyorsun Jake"

"Senden ne mi istiyorum,"dedi sesini yükselterek
"Senden beni unutmanı istiyorum çünkü biz ne zaman beraber olsak sana hep zarar verecek şeyler yapıyorum."

"Yani beni terk mi ediyorsun"dedim

Gülümsedi"Sonunda anlamana sevindim "dedi bana bakarak hızla ona yaklaştım ve suratına bir tokat atmak için hamlede bulundum fakat bileğimi tutmakla yetindi.Sinirle soluyarak klubün kapısından içeri girdim.Arkama bile bakmadım.

Caleb görüş açıma girdi  kızaran gözlerimi görünce birşeyler demesine fırsat bırakmadan.

"Jake 'le birlikteydim"dedim kelimeler boğazımda kalıyordu.Ağlamama engel olamayarak "Benden ayrıldı "hıçkıra hıçkıra ağladım ama gürültülü müzik hıçkırıklarımı saklamaya yeterdi.

Sinirle soluyarak "Şu anda nerede"

"Bilmiyorum"dedim Caleb bana sarıldı kollarımı beline sardım"Gitmek istiyorum Caleb"

"Sen nasıl istersen tatlım"dedi kalabalığın arasında kollarını benden ayırmadan ilerledi.

Ruhsuz Centilmen #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin