Multimedia= Jake'i unutanlar için Jake
***
Blake yavaşça masamızdan kalktı."Üzgünüm bayanlar,sizinle daha çok sohbet etmek isterdim fakat kayıt olmak için müdürün yanına gitmeliyim"
"Ben kayıt olman için yardım ederim"evet,bu sözler benim ağzımdan çıkmıştı.
"Teşekkürler Sarah"dedi bembeyaz dişlerini göstererek gülümsedi.
"Ne için teşekkür ediyorsun Blane"dedi ingiliz aksanlı kurtarıcım(!)
"Adım Blake"dedi sinirle
"Umurumda değil Black"bana baktı"Ve sen,hiç kimseye yardım etmiyorsun benimle gel"dedi küçük bir çocuğu azarlar gibi.
Sinirlerime hakim olamayarak "Üzgünüm Jake işlerim var belki daha sonra"dedim ve kolumu Blake'in koluna geçirerek hızla oradan uzaklaştım.
Biliyorum çok çocukça ama bana emir vermesi gerçekten sinirlerime dokunmuştu.
Blake durumdan hiç rahatsız olmadan ilerliyordu.
"Erkek arkadaşın mı?"diye sorduğunda bir anda olduğum yere çakıldım.Cevap vermek istemiyordum,çünkü Jake'in bizi dinlediğini adım gibi iyi biliyordum.O asla duyularını kapatmaz sürekli etrafı kontrol ederdi.İşte bu yüzden cevabım kesin ve netti.
"Hayır değil ve bu gidişle olabileceğini hiç sanmıyorum "Jake'in durduğu yere baktım ama o artık orada değildi.
"Pekala"dedi Blake
Müdürün odasına yaklaştığımızda"Müdürün odası şurada"dedim köpek boku rengi kapıyı göstererek,
"Teşekkürler Sarah "dedi ve bana döndü"Arkadaşınla aranız benim yüzümden bozuldu sanırım"
"Önemli değil o hep öyledir,bazen onu hiç anlamıyorum"
"Herhalde kene falan ısırmıştır"dedi beni güldürmek için nefis bir gülümseme ile bana bakarak
"Hiç sanmıyorum"Blake'in güzel yüzüne döndüm"Sana birşey sorabilirmiyim?"
"Tabi ne istersen"
"Senin gücün nedir"diye sordum,aptal.Ya sıradan bir insansa ve Jake yanlış sezmişse
"Vay canına,bu ani oldu"dedi bana baktı ve tuhaf bir biçimde gülümsedi"Ben seninle aynı soydan geliyorum Sarah sen neysen bende oyum"
Anlaşılan sıradan bir insan değilmiş öyle derin düşüncelerdeydim ki gittiğini bile fark etmemiştim.Jake olanları öğrenince ne diyecekti acaba?dur bir dakika....ben Jake'le konuşmuyorum ama bence bunları bilmeliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruhsuz Centilmen #Wattys2017
Fantasy"Sen kimsin?" "Ben mi?" "Evet, sen. " Öğrenmek istediği şey sosyal statüm müydü? Kendi popüleritesinden bahsedip benimle nasıl konuşursun gibisine bana nutuk çekmek mi istiyordu? Sinirlenmiştim. Sessizce gülümseyerek konuştum yüzüne bakıp, " Ben kim...