****

362 37 2
                                    

Okul bittikten sonra direkt eve gittim.Çünkü Laura'nın öldürücü bakışları altında kalmaktansa Flo Rida'ya giderim daha iyiydi.En azından Jake'den kurtulurdum.Onu anlamıyordum bazen çok iyi davranıyordu ama bazen sanki içindeki bütün kötülükleri salıyormuşçasına şeytani tarafını ortaya çıkartıyordu.Kapının ritmik bir şekilde çalışı beni derin düşüncelerden çekip aldı.Kapıyı h8zla açtım karşımda benimle aynı yaşta çok tatlı esmer bir kız duruyordu.Bana kocaman bulaşıcı bir gülümseme attı.

"Merhaba şey sana bir şey soracaktımda yani senin içinde sorun olmazsa"

"Elbette ama ne sormak istiyorsan içeride sor,burası soğuk"dedim kapıdan geçmesi için yol açtım ve buz gibi rüzgarı içeri davet eden kapıyı kapattım.

"Öncelikle ben Annabelle ama sen bana Ann diyebilirsin,ayrıca ben cadıyım"

"Neeeeeeee"dedim ağzım açık bir şekikde ona bakıyordum.

"Tüh söylemek için erken mi davrandım "dedi ve kapının tekrardan çaldığını duydum.

"Bir dakika lütfen Ann"dedim ve hızla kapıya yaklaştım.Açtığımda soğuktan artık hiç etkilenmeyen arkadaşım Seth'e baktım.Üstünde mavi bir tişört vardı.En azından renkli kişiliği hala yerindeydi.

"Seth"dedim biraz fazla gergin sesimle"Burada ne yapıyorsun"

"Görmeyeli çok kabalaşmışsın Sarah"dedi

"Hayır sadece bir misafirim vardı ama....."Seth oturma odasına doğru harekete geçmişti bile"İçeri gelsene "diye tamamladım cümlemi

"Bende Annabelle ama herkes bana Ann der"diyordu içeriden Ann

"Memnun oldum"dedi Seth etkileyici ses tonu,ayrıca içeri girince gördüğüm yırtıcı bir gülümseme ile tam oturacakken kapı yumruklanmaya başladı.

"Lanet olsun yeter artık"diyerek kapıya gittim.Açtığımda Jake siyah kıyafetleriyle karşımda bütün ihtişamıyla duruyordu.İçeri davet bile etmeden bedenini benimkine sürterek yanımdan geçti.Peşinden oturma odasına girdim.İkili mor koltuklardan birine oturmuştu.Hızla ondan en uzak yere çöktüm,ancak keskin gözleri her hareketimi bıçak gibi kesiyordu.

Sessizliği ilk bozan Seth oldu.

"Eee Sarah bu cumartesi olacak baloya gidecek misin?"sorusu bende elektrik şoku etkisi yarattı yine de kendimi toparlayarak cevap verdim.

"Sanırım gitmeyeceğim Seth "dedim Ann olduğu yerde çökmüş Seth'i her ince ayrıntısına kadar inceliyordu."Ama eminim Ann seninle gitmekten büyük zevk alacaktır"dediğimde Ann'in suratı bir saniye içerisinde güller açtı.

"Evet tabi ki giderim yani eğer sende istersen Seth"dedi çekinerek

"Neden olmasın"dedi Seth Ann'a bir kaplan misali bakıyordu.Aramızda ki bu tuhaf ortamdan bir an önce çıkmak istiyordum orası ayrı Seth Jake'in Bahsettiği gibi tuhaf davranıyordu ya da ben kafayı yedim,Belki de her ikisi de,ne mükemmel karışım ama kafamı çevirip Seth'e baktım.Ela gözleri tutkuyla bana bakıyordu.Birden suratımın yandığını hissetim ve kafamı çevirdim.Jake Seth'e şöyle bir baktı ve kara kaşları sinirle çatıldı.

"Dışarıda seninle bir konuşalım mı Seth"diye sordu ölümcül yeşil ışınlarını benden ayırmadan "Yalnız olarak"diye bitirdi cümlesini

"Pekala"dedi Seth'de en az onun ki gibi ölümcül bir ses tonuyla,

Hızla dışarı çıktılar.Çok yanlış olduğunu bilsemde duyularımı genişlettim.

"Ondan ne istiyorsun"diye sordu Jake pat diye

"Ne mi istiyorum ne istediğimi sende biliyorsun"dedi arkadaşımı artık tanıyamıyordum uyandığından beri çok başka bir insandı en önemliside bana karşı hiçbir romantik duygu beslemeyen arkadaşım artık bana karşı çok daha şeydi yaniii her neyse

"Ondan uzak dur"dedi Jake bu sözleri yüreğime sıcak demir gibi indi

"Sadece senin olamaz öyle değil mi?"Seth artık çok başkaydı

"Onun için mi olduğunu sanıyorsun aptal"bir anda içimdeki herşey bir balon misali suratımda patladı.
"Eğer birlikte olursanız Lucifer ona ne yapar biliyormusun?cehennemde hiçbir iblis duygusal olarak bağ kuramaz eğer kurarlarsa olan sana değil ona olur"bu yeni bilgiyi sindirmek çok zor olacaktı,hayatım boyunca kimseyi sevmeden yaşamak mı bu çok acıydı.Jake yıllardır bunu mu çekiyordu kimseye bağlanmadan sevgi görmeden neredeyse hayatı boyunca dayanmıştı.

"Bu seni ilgilendirmez bunları bilmiyorum mu sanıyorsun?"dedi Seth'in söylediği sözler sanki onhn ağzından çıkmıyordu.

"Sen laf anlamaz mısın lanet zebani...."Jake'le Seth'in dalaşmasını engellemek üzere dışarı çıktım.

"Testestoron partinizi böldüğüm için bağışlayın ama benim evimde olmaz"dedi babam

"Üzgünüm Bay Levy"dedi ve Seth hızla evin önünden uzaklaştı.Elleri cebinde hızla uzaklaştı onu durdurmak için harekete geçtim ama artık çok geçti.

Jake'in keskin yeşil gözleri beni buldu.Babam çoktan verandaya çıkmış ve bizi yalnız bırakmıştı.Hızlı adımlarla bana yaklaştı ve yüzü yüzüme iyice yakına gelinceye kadar yaklaşıp durdu.Aramızda ki boy farkını kapatmak için eğildi ve çarpık bir şekilde sırıttı

"Bir daha ki sefere insanları özel konuşurken dinlememelisin bücür"neyden bahsettiğini bilmiyormuş gibi kafamı sağa sola salladım

"Ne dinlemesi,ben sizi dinlemedim ki"dedim gözünün içine baka baka,yüzünü daha da yaklaştırarak aradaki mesafeyi kapattı.

"Berbat bir yalancısın bücür"dedi konuşurken biçimli dudakları çeneme değiyordu.Birden vücumdaki bütün kanın suratıma toplandığını hissetim.

"Ne,yalan söylemiyorum ki"dedim güçlü kollarını belime doladı.Burası fazla mı sıcaktı ne

"Demek öyle"dikkatımı tamamen dağıtan etkileyici ses tonuyla hafifçe sağa sola salınıyorduk.

"Evet"dedim ben her zaman haklıyım bakışımı atarak

"Tamam öyleyse"dedi ve benden ayrıldı arkasını dönerek motoruna foğru ilerledi.Ne çeşit bir pislik bilmiyorum ama daha keşfedilmemiş bir tür olduğu kesin.Motoruna binmeden önce bana şöyle bir bakıp

"Görüşürüz bücür"dedi demek ki onları dinlediğmi fark etmişti"Bu arada utanınca çok tatlı oluyorsun"dedi ve motorunun güçlü homurtusuyla gecenin karanlığında kayboldu peki ama utandığımı nereden......ahhh lanet pislik renklerimi okumuştu.

Sonra bir düşünce beynime uyarı amaçlı sıkı bir tekme attı.

Annabelle

Jake ve Seth'in kedi kavgasını ayırmaya çalışırken onu yalnız bırkamıştım hızla eve girdim.Ann karşısında babamla oturmuş şakalaşarak gülüyordu.İkiside bana baktı bende onlara bakarak,

"Bana renklerimi saklamayı öğretin"dedim

Babamda bana gülümseyerek"Bende zamanı ne zaman gelecek diye merak ediyordum hayatım"

###

Bu bölümü Beyzasatar ithaf etmek istiyorum tabi başını test kitabından kaldırırsa <3

Ruhsuz Centilmen #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin