***

322 33 0
                                    

Multimedia=Sarah'nın Fısıldayıcısı Conor

(*)'a denk geldiğinizde yazan şarkıyı dinleyerek okuyun.

Balo salonunun içi,muhtemelen pançların içine gizlice katılmış ucuz bira ve dans etmekten  terlemiş bir sürü insan kokuyordu.Gözlerimi içeride yanıp sönen dandik fosforlu lambalara alıştırarak, içeride hızla göz gezdirdim.Sonra gözlerim iki yeşil ormana takıldı.Gözleri beğeniyle beni baştan aşağı süzdü.

"Güzel görünüyorsun"dedi fısıltıyla,normal bir insan olsa hayatta duyamazdı ama ben süper iblis güçlerimle onu duymuştum.

Yeşil gözleri benden,yanımda duran Caleb'e ve ben heyecandan ölmeyeyim diye tuttuğu elime kaydı.Ölümcül bakışlar atarak Caleb 'e bakıyordu.Sonra Laura Jake'in smokin yeine giydiği koyu renk pilot cekete yapıştı ve bir şeyler söyledi.Hemen meraklanarak duyularımı genişlettim.

"Hadi dans edelim Jakie"muhtemelen Jake'e çizgi filmden çıkmış bir takma isimle seslenmesi onu sinirlendirmiş olacak ki,

"Eğer çeneni kapatmayı düşünürsen belki daha sonra seninle dans ederim"dediLaura terslendiği için yüzü düşsede bir dansı Jake'den kaptığı için yüzünde şeytani bir gülümsemeyle direkt bana bakıyordu.Yüzümü başka tarafa çevirdim.

"Bana ne anlatacaktın Caleb"diye sordum merakla

"Sabır erdemdir tatlım,önce biraz eğlenelim"dedi,elimi tuttu ve bir anda kendimi romantik bir şarkıyla çok romantik bir dansın ortasında buldum.Şarkı ne zaman başlamıştı?

"Buraya eğlenmeye gelmedim Caleb,buraya en yakın arkadaşımın başı belada mı onu öğrenmeye geldim."
Salına salına dans ediyordu.Kaslı kolları belimde sarılıydı.Yüzü aramızda ki boy farkını azaltacak şekilde eğilmişti ancak çok yakında değildi.

"Bu iyi bir şey tatlım artık hem sevgilinin başı belada mı diye öğrenecek hemde benim gibi eğlenceli bir iblisle güzel bir gece geçireceksin"

"Kendine çok güveniyorsun değil mi?"dedim bakışları 'bunun farkına yeni mi vardın'der gibiydi."Pekala anlat bakalım"dedim kollarımı boynuna dolarken

"Tamam şöyle açıklayayım senin şu aptal sevgilin bizim mekanımıza girdiğinde öldü."derken yüzünde bir parça acı aradım"İşte Lucifer onu geri hayata döndürdüğünde hem ruhsal hemde bedensel olarak sana bağlandı insanlar nasıl derler,sana kör kütük aşık oldu.Çünkü öldüğü zaman zihninde tek düşündüğü senmişsin"bu lafları göxlerimi yaktı.Ölmek üzereyken bile beni düşünmüştü ama ben ona yardım bile edememiştim.

Dansımıza devam ederek"Şu anda bu şey o kadar kötü gelmesede zamanla çok daha kötü olacak,artık senden tarafa doğru nefes alan kişiyi bile cehennem azabıyla cezalandıracak"

"Aman tanrım,bu çok acımasızca"

"Lucifer ne derse bizimde onun dediklerini sorgulamadan yapmamız gerek ve bana senin sevgilini öldürme görevini verdi"bu kelimeler ağzından çıktığı anda kollarımı boynundan çekerek ondan biraz uzaklaştım."Merak etme tatlım Lucifer bizi yaratmış olabilir ama bizim verdiği görevleri reddetme lüksümüz olmasada,sevgilini öldürmeyeceğim."

"O benim sevgilim değil"diye direttim.Çarpık bir şekilde gülümsedi.

"Ruhlar öyle demiyor ama"

"Neyler?"dedim

"Bazı ruhlar,bedensel olarak dünyadan ayrılsada bilinçleri açık olduğundan ruhları hala yeryüzünde özgürce dolaşabiliyor ve bir tanesi sizin küçük kaçamağınızı görmüş"gülümsemesini alıp....silmek yüzünden silmek isterdim ama hiçbir harekette bulunmadan yüzüne bön bön bakmaya devam ettim.

Ruhsuz Centilmen #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin