Burekova sraobjašnjenja
Ukoliko ste ljubitelji Kelly Clarkson i pop-a 2009-te godine , gore vam je postavljena njena pjesma : My Life Would Suck Without You, zaraznoga ritma i općenito po meni vesele atmosfere, koja bi se po mom cjenjenom mišljenju savršeno uklopila uz današnji nastavak , njegovu izradu i splet okolnosti koji se u njemu mješaju i isprepliću.
Sad se tako osječam kao konobar kad reklamira vina , znate ono kao ovo će vam vino fino prijati uz ovu splačinu koju će te danas jesti, fino će isprati okus bljutavosti i jednoličnosti, zezam se samo , dragi konobari tako će vam samo razbiti glavu tom bocom, koju ste im donijeli, značI samo pratite moj primjer.
Nastavak je visok skoro kao Dinara , 1772 metara i opako nadmašuje Medvednicu ili ti ga Zagrebačku goru pokraj koje imam privilegiju živjeti i imati sa svoga prozora pogled na nju.
Nastavak se suočava sa neobičnim odnosom između bake i unuka koji je dodatno naglašen smiješnim dijalozima, primjerima iz svakodnevnog života i radnjama koje proizlaze iz ramaženoga ponašanja!
Uživajte u nastavku i ukoliko ste u mogućnosti ili to zaista želite , ostavite koji usputni komentar samo da vidim vaše reakcije!
E da i upozorenje prije upotrebe , gifovi su postavljeni random,što znači da se osobe na gifovima ne poklapaju s onima iz djela.
,, Patriče?" upitno i pomalo iznenađeno izusti nježni ženski glas . Tako poznat, ali opet i nepoznat.
,, Taj sam." , kažem nepromišljeno, rukom pokažem na sebe, a zatim otvorim oči, te me odmah oblije crvenilo. S druge strane gledala me baka, čiji je melodičan smijeh solio, već podosta veliku ranu, dok je ona dugim prstima brisala suze smijalice.
YOU ARE READING
Slatka Susjeda
Teen FictionDvoje mladih ljudi za koje vrijedi živjeti. Različiti, ali opet imaju nešto zajedničko. Oboje vole, ali nisu to smjeli priznati. Tko će prije popustiti i reći "volim te " te hoće li ono biti uistinu iskreno? By @Nancy4Ever Covere pravila, trpil...