❤ Burekov povratak ❤
Bokić, ljudeki!
Evo mene natrag nakon skoro mjesec dana ( jako mi je žao iako će neki misliti da je drugačije, khm Lucia khm )
Super mi je u srednjoj ( tko bi reko nakon sve one drame prvi dan? Znam, ne bi ni ja rekla )
Pisala sam danas test iz geografije i iz onog inicijalnog iz biologije o kojem sam pričala sam bila zajedno s jednom drugom curom najbolji inicijalni.
Pjesma uz nastavak je Little do you know od Alexa i Sierre, prejebena pjesma po mom mišljenju, imam ju i na mobu ( iako koju pjesmu ja nemam na mobu )
Nastavak ima oko 1300 riječi i bit će editiran sutra u toku dana ili nešto, da objavim što prije i bit će tada nadodan drugi a/n pošto nemam blagog pojma što da napišem.
Nakošena slova govore sama za sebe flashback! , a ova normalna su sadašnja radnja.
Da ne pokvarim iznenađenje, reći ću jedino da nije niti u Nikolinom niti u Patrikovoj perspektivi, ali je bliže Nikol.
Uživajte u nastavku ❤😙Vladimirova perspektiva
( Vladimir = Nikolin tata )Bilo je to jedne oblačne, kišne jeseni kada su stabla polako izgubila svo svoje šareno lišće i zamijenila ga golim dugim granama.
Bio sam u školi, u jezičnoj gimnaziji točnije, zadnja klupa do prozora.
Bavuljao sam pogledom po vanjskom svijetu dok su se pozadinski zvukovi stapali u niz nekonkretnih šumova, no nisam obraćao pažnju na njih, bio sam previše zaokupljen crnim, tamnim kišobranima i šarenim kabanicama.,, Vladimire! " visoki ženski glas pokuša me dovesti u stvarnost, ali ja ne želim izgubiti sigurnost koje mi maštanje donosi te ga odlučim ignorirati.
,, Vladimire! " isti glas, ali za oktavu viši od prijašnjeg uzvika.
Izgleda da se radilo o jednoj osobi, no mene u tom trenutku nije zanimalo što se i na koji način događa oko mene.
Za mene postoji samo život izvan zidina uma i betona, i izvan ovog pakla koju neki iz naivnosti nazivaju školom.,, Vlado! " neumoljivo dozivanje se nastavlja, ali ovaj put agresivnije i nestrpljivije te se uz visok ton glasa čuje i nimalo prigušeno režanje.
Ah, izgleda da me ta osoba zaista treba.
Prava je šteta što mene zaboli ona stvar za sve osim moje melankonije.,, Ivković! " ljutita visoka plavuša s licem poput rajčice i redom bijelih zubiju stisnutih u rozu, punu usnu stane ispred mene te smjesti svoje tanašne ruke na svoje bokove.
Bila je bijesna kao pas što je meni u tom trenutku bilo izrazito zabavno i usne su mi bile raširene u veliki, samodopadni osmijeh uz dodatak pomalo neravnih zubiju.,, Da, Vesnice? " glavu smjestim na svoje isprepletene prste dok ju promatram s lažnom glatkoćom i finoćom.
,, Ne zovi me tako. " , promrmlja kroz zube prije nego što nasilno lupi svojom rozom bilježnicom o moj samački stol.
,, Hm, ne znam, meni se nekako sviđa, tebi ne? " ništa ne kaže na moje lažno razmišljanje i prste oko brade, već preokrene očima, stisne usne u ravnu liniju i počne listati po pastelno rozim stranicama ispisanim crnim tintom.
,, Evo, ovaj zadatak. Kažu da si najbolji matematičar u razredu pa mislim da ti neće onda biti problem rješiti i ovaj zadatak. Ja sam osobno više za fiziku. " , pokaže prstom na hrpu uredno napisanih slova koja se na prvi pogled čine kao samo još jedan suhoparni matematički zadatak, ali onda sam pobliže promotrio taj takozvani zadatak i shvatio da to uopće ni nije zadatak!
Uredno napisanim, sitnim rukopisom stajao je broj telefona i jedno vrlo jednostavno, ali izrazito složeno pitanje.
,, Želiš li izaći sa mnom? " glasilo je.,, Vesna, što je ovo? " pogledam zbunjeno u sada nervoznu plavušu kojoj su zubi više u donjoj usni, nego unutar usne šupljine.
Kraljica škole mene poziva na spoj?
Moram priznati da je ovo sve nerealni scenarij rezerviran samo za loše romantične filmove i komedije.
YOU ARE READING
Slatka Susjeda
Teen FictionDvoje mladih ljudi za koje vrijedi živjeti. Različiti, ali opet imaju nešto zajedničko. Oboje vole, ali nisu to smjeli priznati. Tko će prije popustiti i reći "volim te " te hoće li ono biti uistinu iskreno? By @Nancy4Ever Covere pravila, trpil...