Deseto poglavlje

821 44 146
                                    

Burekov uvod 💙

Bok, ovdje vaš omiljeni Burekčić s dugo očekivanim nastavkom.
Ovaj nastavak je najduži nastavak koji sam ikad općenito, ali i u ovoj priči napisala
( očito )
Napisan je u Patrikovoj perspektivi.
A pjesma gore je Something great od 1D - a.
Nastavak će biti još jedanput editiran sutra ili u toku ovog tjedna koji završava u nedjelju 2.7.
Druga polovica nastavka će biti još malo dorađena, a drugi a/n napisan gdje ću vam priložiti broj riječi u današnjem nastavku, zahvale i neke bitne informacije

Hvala na pažnji
&
Uživajte u nastavku

💙💜💙💜💙💜

Patrikova perspektiva

Namrštene obrve, no znatiželjne velike oči.
Usne željne da izgovore pitanja, koja mogu utažiti glad među okretajućim vijugama, a uši željne odgovora, kojeg moje skromne usne mogu dati.
Definitivno oko nas vlada vruća atmosfera, možda malo previše vruća.
Gorim pod njezinim pogledom, ali na onaj pozitivni, čudni, neobični način kao kad ti se netko sviđa.
Nikol mi se sviđala, to je bilo neupitno.
Pitanje je bilo :
Da li se ja sviđam Nikol?
Možda.
Daje neke znakove, ali previše je to sve klimavo da bi se ja na to oslonio, prvo potvrdi pa porekne.
Nikad se sa mnom nitko nije tako igrao.
Želiš li ili ne, zar je to toliko komplicirano?
Nekima očito jest, no ti ne shvaćaju, da ima puno drugih, koji bi nešto željeli, ali su zakinuti zbog njih, koji se samo igraju, predumišljaju i izmišljaju toplu vodu.
Srećom, ja to više neću dopustiti.
Dosta mi je.
Jedan korak naprijed, a zatim tri koraka nazad, da sam takvu vezu želio hodao bi opet sa svojim bivšim djevojkama.

,, O čemu razmišljaš? roze primamljive usne izgovore znatiželjno, dok smeđa glava "spava" oslonjena o moje rame, a dugi prsti moje desne ruke utiskuju svoj dodir u meku, mirisnu, žensku kožu kao slamku spasa.
Malac je oslonjen na crvenu penjalicu te si sumanuto grize, već ispucalu donju usnicu.
Čudan je, pretjerano borbeno nastrojen, mrzovoljan, bezobrazan.
Maska koju nosi cijelo vrijeme uopće se ne poklapa s činjenicom da je dijete, izgleda previše ozbiljno i istrošeno, čak i Nikol više izgleda kao dijete nego on.

,, O ni o čemu. " , nemarno slegnem ramenima i uputim joj mali smiješak.
Dat ću joj ipak još jednu šansu previše je posebna da bi odustao od nje zbog njenog nemara.

,, Ne vjerujem ti. " , zrak iz njenih ustiju poškaklja me po vratu, kada ih šapne u njega na što se sve dlačice na mojem tijelu podignu, a otkucaji srca ubrzaju na brzinu formule 1.

,, Ni ne moraš. " , izbeljim joj se na što ona preokrene očima i nadureno prekriži ruke na bujnim prsima.
Previše je mirno da bi bilo stvarno.
Samo čekam taj jedan krivi korak zbog kojeg bi sve moglo otići u krasan kurac.

,, I Blondinjo, jesi li razmislio o našem malom izazovu? Ili si pustio malo mozak na pašu da se odmori od tvog velikog i dubokoumnog razmišljanja? " iako su izjave bile otrovne, otrova u njima nije bilo.
Samo su se drskost i prkos nazirali u tim provokativnim riječima dok ih je monotonija grlila svojim snažnim, pravilnim rukama.

,, Nisam, oprostite gospodine Klinac. " , lažna poniznost skliznula je s mojih usana kao džonovi tenisica po tankom ledu.
Filteri su i dalje bili prisutni s obzirom na činjenicu da mi strpljenje nije bilo na izmaku kako to obično biva.
Zaista fascinantno.
U drugim okolnostima i s drugim osobama možda bi čak pristupio tučnjavi ili ju čak sam i započeo.
Bio sam dovoljno glup, lud, a u nekim rijetkim slučajevima i dovoljno pijan da se uključim u takve retardirane aktivnosti.

,, Dobro. Ja sam srećom razmišljao o tome ( Uf, kako li sretne okolnosti! Pucam od sreće! ) " , nonšalatno slegne ramenima dok mu se krajevi usana izvijaju u gotovo neprimjetan smiješak.
Čudan prizor s obzirom da ovaj mali čudak izgleda kao da se nikad nije nasmijao onako iskreno, pravo, zaista sretno, a možda se čak nikada nije ni nasmijao u životu.
Mislim ni ovo nije bilo onako kako je trebalo biti.
Ako ćemo iskreno, bilo je u potpunosti suprotno.
Bilo je iskrivljeno ( ne mislim na njegove zube ) , lažno , podmuklo.
Taj dječak se očito znao samo tako smjati, no kada bi pogledao u Nikol njegove oči bi zasjale kao stotine božičnih lampica.
Mračne, crne , sitne oči postale bi prava senzacija za ostale ljudske kuglice u bližoj okolini.
Možda se njegove usne nisu znale i mogle osmjehnuti, ali njegove oči jesu, svjetlom sjajnijim i od zvijezda na nebu.

Slatka SusjedaWhere stories live. Discover now