Četrnaesto poglavlje

383 35 92
                                    

💚 Burekov besramni self promo 💚

Dobra večer, zgodni ljudi ružnih roditelja!
Moje ime je Dorotea i danas ću oživiti pijanu osobu koja je trenutno usred menstruacijskog ciklusa to jest našeg dragog i voljenog Patrika Pribolšana, zgodnog dečka plave kose i smeđih očiju.
Nastavak ima 2500 riječi i pisan je u Patrikovoj perspektivi, a pjesma iznad poglavlja bi trebala biti Večeraš je naša fešta, no ništa od toga jer je wattpad zlo.
Usput se zahvaljujem IvaGuerreiro što me ajmo na određen način trpila i lucybooklover, SidnyMedison,
AndrejBugarinovic
special_993
DramaQueen_993 na još jednom gostovanju, predivni ste

Plus zahvaljujem se na 900 followera, volim vas sve 💚😙

Uživajte u nastavku! ❤

Patrikova perspektiva

,, Ubio sam čovjeka! " Matej je buncao u svom sumanutom maršu po šarenom dnevnom boravku.

,, Čekaj, što?! Ubio si čovjeka?! Koji vrag?! " bolesno pripit, nervozan, ali s krvavom usnicom izgledao sam gore od njega.
Izgledao sam gore od luđaka koji viče da je ubio čovjeka, lol.

,, Izravnao sam kosu..." , posramljeno spusti pogled na najizlizaniji par crvenih starki koji sam vidio u životu.
Imat ću noćne more danima nakon ovog, jer ako postoji nešto što ne volim ( ali zbilja i zaista svom svojom dušom ne volim ) to bi bile unakažene tenisice.

,, Zašto si izravnao kosu? " upitam pomalo naživcirano prije nego što zajedno s crvenom tekućinom punom željeza slistim čašicu bakine rakije.

,, Jer....Hm...Ne znam... " , počne mucati i petljati s prstima dok mu oči nervozno lete po prostoriji.
Zna on što njega muči, samo smatra da je razlog previše glup da bi ga izrekao naglas.

,, Ne seri, Blijedi, znaš ti dobro što te muči, isto kao što znaš da to želiš podijeliti sa mnom. " , uzimam malu čašu iz gornjeg elementa prije nego što natočim bakin fini napitak i smjestim mu ga pred nos.

,, Pričaj! " potaknem ga rukom da započne s pričom nakon što ispije finu, prozirnu tekućinu iz tirkizne male čaše.

,, Ante ima ravnu kosu. " , napravi grimasu nakon što uz knedlu u grlo izgovori te četiri jednostavne riječi, no grimasa definitivno nije zbog ljubomore.
Grimasa je zbog toga što je upravo shvatio da je upravo pretekao sve budale na svijetu i postao najveća od njih.

,, Joj, koji si ti debil! " lupam se po čelu nakon jednog dugog, iznerviranog preokretanja očima.
Baš je jedan veliki debil.

,, A to što se ti opijaš zbog 14-godišnje djevojčice nije? " podigne izazivački obrvu prije nego što nasloni svoju veliku glavu na svoju medvjeđu šaku.

,, Je...ali..." , obrazi mi se u roku sekunde pretvore u dvije velike, zrele, sočne rajčice, a grlo u pustinju.
Pogodio je točno u sridu, mali, štreberski pokvarenjak.

,, Nema ali, glupo je i ti to znaš i zato, molim te ne pričaj ništa o tome kako su moje odluke glupe, ako su i tvoje takve možda čak i sto puta gluplje. " , probode me svojim ledenoplavim očima na što zašutim i nervozno se promeškoljim u do prije par minuta udobnoj stolici.
Što se dogodilo?

Slatka SusjedaWhere stories live. Discover now