Dvadeset i osmo poglavlje

353 27 30
                                    

Burekov hot intro

Hej, ljuditosi nakon samo 6 dana dobit će te novi spektakularni nastavak ove priče.
Čudo Božje, ako mene pitate.
No upozoravam vas neke su stvari možda malo čudne jer sam ih dovršavala oko 4 ujutro i zahvaljujem se jednoj divnoj duši koja mi je pomagala jučer.
Pjesma uz nastavak je Kiss me od MAGIC!-a
Hvala na pažnji i uživajte uz nastavak❤

Patrikova perspektiva

Bila je ponoć, vani mrkli mrak i tišina, a u ljubičastoj kuhinji tihi zvuk glazbe s radija i dva hladna kakaa dodatno zaslađena jednom malom žlicom šećera.
Bilo je lijepo, nas dvoje sami protiv svijeta ( a ne obrnuto ) uz sramežljive osmjehe i lude ideje koje bi pod svjetlom zvučale iracionalno, no u ovom trenutku su bile nešto najpametnije što smo ikad imali prilike čuti.

,, Kasno je ", promrmlja uz osmijeh od milijun dolara i uzme zelenu slamčicu među usne kako bi ispila malo slatke tekućine.

,, Istina " ,  promrmljam uz glupavi osmijeh od uha do uha, naslonim laktove na stol,  a zatim svoju tešku plavu glavu smjestim na svoje dlanove kao da ću tako dobiti bolji pogled na njene crte lica, smeđu valovitu kosu i oči boje nemirnog oceana.

,, Mislim da bi bilo najpametnije da prespavaš " ,  nasmije se lukavo te šarmantno pomakne jedan divlji pramen svoje kose iza uha.

,, Zanimljiva ideja, baš se pitam otkud je došla " ,  pogledam u vragolast sjaj u njenim očima, usne izvijene u veliki osmijeh od uha do uha i nemirne ruke.

,, Ne znam, ali ti u mom krevetu, ja na tebi. Ne vidim kako bi to moglo biti loše " , zavodljivo se ugrize za donju usnu, a zatim se ustane sa svog starog mjesta preko puta mene i uz par spretnih koraka nađe se u mom krilu.

,, Nikol " ,  zarežim na njeno uho kad joj se ruke nađu oko mog vrata zajedno s njenim usnama na mojoj čeljusti.

,, Da? "  nevino se nasmiješi u mom smjeru, no ruke koje se s vrata spuštaju sve niže i niže niz moj torzo otkrivaju njene prave namjere.

,, Mislim da je vrijeme da staneš " ,  primim njene ruke i smjestim ih ponovo oko svog vrata gdje će napraviti najmanje štete.

,, Možda " ,  nasmiješi se slatko, no vragolast sjaj u njenim očima otkriva onaj dio nje koji se voli šaliti i raditi gluposti.
Onaj dio koji ne mari za posljedice jer živi u trenutku.

,, Niksi, nemoj me krivo shvatiti " ,  počnem, ali odmah stanem čim iznervirano izdahne i preokrene očima kao da sam joj najdosadnija osoba na planeti.
U takvim trenucima vidim koliko je zapravo mlada.
Ti trenuci plaše me najviše na svijetu jer me podsjete na to kako je i ona čovjek i da koliko god ja to htio ne mogu ju natjerati da odraste samo kako ja to ne bih morao.

,, Da, neću, ali mislim kako će ovo biti nešto što će me uvrijediti. Jesam li u pravu? "   tako je mudra i lijepa i nekad tako prokleto negativna da se pitam kako je ona moje Sunce, moja utjeha i osoba na koju se mogu osloniti.
Tako je snažna, obzirna i hrabra pa se nekad zapitam što ću joj kad ona već ima svog viteza na bijelom konju, ima sebe.

,, Ne znam, nadam se da neću ( na to se podrugljivo nasmije ) ,  ali prerano je za ove stvari. Ti si još dijete " ,  znao sam da će razumjeti kao što sam i znao da će proklinjati svoje godine jer je premlada.
No nije samo mlada, nego je i neiskusna na nekim područjima i to ju najviše pogađa jer sam ja već doživio sve što ona tek treba proživjeti.

,, Misliš da ne znam? " digne obje obrve u zrak i pogleda me ljutito kroz poluzatvorene oči kao da sam ja kriv za sve.

,, Znam da znaš, Nika " ,  kažem joj tiho i pomaknem joj kosu s lica kako bi imao bolji pogled na tmurne oceane, krumpirasti nosić i stotine crvenih točkica po njenim obrazima.
Bila je najslađe biće na svijetu.

Slatka SusjedaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang