,, Dušo, ne znam čime da te pogodim da napokon otvoriš oči " , preokrene očima na moju iznadprosječnu inteligenciju i "lagano" me opali po zatiljku.
,, Ciglom? " .
,, Da, naravno ciglom. Sigurno ima neka iza ugla koju mogu posuditi " , još jednom preokrene očima, ali mi ne promakne kako joj se jedan kraj usana pomalo izvio u smješak.,, Da...Šteta što te ja ne puštam da odeš " , izgovorim s lažnim žaljenjem i poljubim ju u čelo, a ona se još više priljubi uz mene.
Bit ću jastuk tvojoj deki.
Patrikova perspektiva
,, Znaš razmišljao sam o nečemu " , tiho joj govorim na uho i mičem par pramenova s njenog lica kako bi imao što bolji pogled na to slatko anđeosko lice.
Izgledala je prekrasno noćas pod mjesecom, poput nekakve dobre i zaigrane vile ili zavodljive sirene.
Bila je Sunce i njeno svjetlo osvjetljavalo mi je put po njenom tijelu, od ramena, pa do ključne kosti, a onda niz bradu, usne, nos pa sve do njene kose gdje bi upleo svoje prste na što bi se ona samo nasmijala i podarila mi jedan blagi, umorni, ali sretni osmijeh.,, Ozbiljno? " ne promakne mi blagi dodir sarkazma, no odlučim ga ignorirati i nježno joj pomilujem obraz uživajući u njegovoj mekoći.
Po cijele bih ih dane stiskao i dirao kada bi mi ona to dala.,, Da, što je tu čudno? " upitno podignem obrvu u njenom smjeru na što mi se ona samo slatko nasmije kao da zna nešto što ja ne znam.
,, Pa kao prvo nisam ni znala da imaš čime razmišljati, ali sada kada sam saznala da očito imaš, drago mi je " , namigne mi i pomakne par puta obrvama gore-dolje što bi inače možda i izgledalo kao zavodljiva gesta da nije isplazila jezik poput malog psa i polizala me njime po obrazu.
,, Ej, bez lizanja! " piknem ju prstom u trbuh i uputim joj jedan od onih strogih ljutih pogleda, no zloban osmijeh i vragolast sjaj u njenim očima potvrđuju moje misli o tome kako me neće uopće poslušati, već napraviti ono kako si je ona zamislila.
,, Što ti bi radije da te gricnem? " i dalje ima taj glupi smiješak te joj se obrve i dalje miču onako skakutavo i hiperaktivno kao prije, ali bez obzira na to što je šašava i nerazumna mislim da će ju ubrzo razum opaliti u glavu.
,, Da, no ispod razine moje ključne kosti, pliz, ne želim da baka vidi jer će uslijediti trosatno predavanje o zaštiti usred spolnih odnosa i tako te teme o kojima bi svaki mladić htio pričati sa svojom bakom " , pomislim u sebi kako bi bilo lijepo da pretjerujem s ovom izjavom, ali se onda sjetim jednog nezgodnog događaja kada me majka mog oca uhvatila u određenim aktivnostima i od onda, mogu vam priznati, stvari nikada nisu bile iste.
,, Zaprepaštenje u tvojim očima potvrđuje da ti se to već dogodilo, osim naravno ako se ne varam, ali sumnjam " , pogleda pažljivo u smeđe oči, koje toliko ne volim, kao da vjeruje kako će u njima pronaći istinu.
Neće naravno, no ta radnja budi osjećaj ponosa i ljubavi u meni.
Ona mene želi razumjeti, želi vidjeti svijet mojim očima i želi mi poručiti kako je tu bez obzira na moju prošlost.,, Uhvatila me s jednom curom i mogu ti reći da nismo baš imali puno odjeće na sebi " , nasmijem se na uspomenu, a ona zajedno sa mnom, ali na njenu žalost nije mi promaklo ljubomorno mrštenje izazvano ovom izjavom.
,, Ljubomorna? " upitam ju zaigrano i provokativno zagrizem usnicu.
Znam da je, koliko god ona to ne želi priznati.
Pravi se sva neustrašiva i hladna, a zapravo je jedno malo mazno mače željno ljubavi.,, Na koga? " ton joj je hladan, a oči se vrte u savršenim kružnicama te bi joj možda i povjerovao da ju ne znam ovako dobro kao što ju znam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Slatka Susjeda
Genç KurguDvoje mladih ljudi za koje vrijedi živjeti. Različiti, ali opet imaju nešto zajedničko. Oboje vole, ali nisu to smjeli priznati. Tko će prije popustiti i reći "volim te " te hoće li ono biti uistinu iskreno? By @Nancy4Ever Covere pravila, trpil...