BUREKOV POZDRAV
Bok ljudi ja jučer dođoh od bake i odlučih vam napisat nastavak jer se pokušavam iskupiti za ovih 6-8 mjeseci kada nije baš bilo med i mlijeko, zezam se samo.
Mislim znate da vam pišem kad imam vremena i inspiracije i to jako cijenim kod vas jer da niste takvi ja bi odavno bila tri metra ispod zemlje sa svojim stricem.
No ajmo mi ostati na sretnim temama i popričajmo o tome kako ja sjedim za kompjuterom svoje bff, slušam Charlie Putha i editiram nast, a nje nema jer je s mamom, a ja ću "malo uraniti", čovječe da se rokneš kroz prozor.
Jedva čekam kad će napokon doći do ovog nastavka pa da shvati koliko je zapravo zla, zlobna i zločesta.
Sram te bilo!
No osim toga što ju treba biti sram, ovaj nastavak posvećujem Sob_Alenko jer mu je danas roćkas ❤
Sretan roćkas, carino!A sad uživajte u nastavku i pišite u komentare koju pjesmu da stavim jer ja fakat nemam pojma .
( gifovi i to idu kasnije jer sad neću valjda par dana imat mogućnost intimnog odnosa sa svojim kompjuterom )
Btw nastavak je pun naše drage Ljiljane ( možda zato što je nastavak praktički samo dijalog između nje i Nikol...Ali ono samo možda )
I da za sve ono koje je zbunilo zaboravila sam nadodati famozni dva tjedna kasnije pa ono... Niste vi šašavi, ja sam!
Ajd, uživajte, zaslužujete to❤* Čak i da sve ovo nije ovako zeznuto kako je, sad bi bio onaj trenutak kada bi se jedan dobar dan poput domina srušio i postao jedan od onih bolnih i teških dana kada tvoja prošlost sustigne tvoju sadašnjost, a ti se zabrineš za svoju budućnost.
Ovo je još jedan dan kada starost obgrli mladost i priča ti o zrelosti i o tome kako bi to i trebao postati.
Trebao bi postati zreliji, a sve ono što te nazaduje i tupi ostaviti sa strane i reći jedan jednostavni : ,, ne hvala ".,, Nikol, zlato, jesi li to ti? " pogleda me s velikim, sretnim osmijehom i na trenutak mi se učini kako se ispred mene nalazi žena koja je jedva prešla tridesetu iako sam dobro znala njen pravi broj i njenog velikog mamlaza od unuka.
Prijatelji, bit će ovo dugi dan...
*
U tom trenutku ja nisam htjela biti Nikol Ivković, najstarija kćer Vladimira i Vesne Ivković, mlađa i starija sestra Silvestra Radića i Gabi Ivković, ali uz sve to nabrojano najomraženija mi je ipak bila činjenica da se ispred mene nalazi Ljiljana Pribolšan, moja susjeda i baka osobe koju nisam čula niti vidjela tjednima.
Poznajući nju pitat će me što se događa i zašto me u zadnje vrijeme ne viđa toliko često kao što me viđala prije Patrikovog dolaska.
Možda čak neće izravno zahtjevati odgovore jer ih već ionako zna ili bar pretpostavlja što se događa.
Pametna je ona žena možda čak i više od onoga što joj mi zapravo pripisujemo, a i ova situacija ne bi promakla ni slijepcu koliko je očita i predvidljiva.
Samo se oni koji se vole ili mrze izbjegavaju.,, Jesam, to sam ja. " , izustim uz osmijeh od milijun dolara koji čuvam samo za one posebne i meni drage osobe iako u tom trenutku nisam htjela biti ta koja jesam niti u situaciji u kojoj se trenutno nalazim.
Izgleda da je moj život pravi primjer Murphyevog zakona jer što god je moglo poći po krivu, pošlo je po krivu.,, I mislila sam si, nitko nije toliko nizak kao ti. " , pogledam zbunjeno u njen zadovoljni osmijeh dok mi se u glavi učini kako to zapravo nije ona već njen ludi unuk, koji je sklon ovakvim forama.
,, Ha ha ha, jako smiješno. " , uzvratim sarkastično, ali glupavi sretni osmijeh ne želi se maknuti s mog lica pa riječi izgovorene s nezadovoljstvom nemaju gotovo nikakav odjek u njenim ušima i sijedoj friziranoj glavi.
,, Istina, jako smiješno. " , obriše par suza "smijalica" uz par vještih zamaha rukom te mi uputi jedan ponosni i topli osmijeh, a moje muke i problemi kao da u potpunosti nestanu.
Pravo je čudo što malo ljubavi i potpore može učiniti iako mi nismo ni svjesni toga.
YOU ARE READING
Slatka Susjeda
Teen FictionDvoje mladih ljudi za koje vrijedi živjeti. Različiti, ali opet imaju nešto zajedničko. Oboje vole, ali nisu to smjeli priznati. Tko će prije popustiti i reći "volim te " te hoće li ono biti uistinu iskreno? By @Nancy4Ever Covere pravila, trpil...