Treće poglavlje

1.2K 69 251
                                    

Burekove preporuke

Pjesma iznad nastavka zove se So Emotional, a veliki vokal iza te pjesme je Whitney Houston.                                                                                                                                                                       Ovdje nije stavljena samo jer je volim , već i jer sam kad sam tražila pjesmu za ovaj nastavak, pomoću kapilara inspiracije stigla nekako do nje i ove zakon pjesme , pomalo spore po mom nekom mom ugođaju, ali izrazito vrijedne i ugodne za slušanje.

                                                                                                                                                                       Ovdje nije stavljena samo jer je volim , već i jer sam kad sam tražila pjesmu za...

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Mali plamičak osvijetli na trenutak moje lice , a zatim nestane te moje tijelo uz mrak obgrli još i sivi nikotinski dim .
Ali, meni to ne smeta.
Tako mi je čak i bolje, jer mrak onakav kakav je skriva me od nepoželjnih znatiželjnih očiju, koje osude sipaju iz rukava, kao što olako smišljaju prepredene laži i veoma "zanimljive" tračeve.
Nikada nisam razumio takve ljude, možda zato što sam uvijek bio otvoren prema svemu , možda zato što sam smatrao da je moj način života toliko loš da nemam uopće pravo to raditi ili možda nešto skroz treće.
Nikada nisam saznao odgovor na to pitanje , a mislim ni da neću tako skoro.
Najbolje je da uopće niti ne razmišljam o tome.
To je samo bespotrebno razmišljanje i naprezanje mozga bez bilokakva pametna ploda osim glavobolje.
I tako zadubljen u svoje briljantne misli nisam ni primijetio zadnju stepenicu i moja je stražnjica imala bliski susret s podom. Krasno.
Nadam se da su se bar lijepo podružili kad sam već morao pasti tako glupo, smotano i odvratno bolno.


,, Bravo majstore

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

,, Bravo majstore . Tako se to radi! " bijesno promrmljam kroz zube nakon što se ustanem, i lagano rukama prođem svojom odjećom, da maknem prašinu s nje.

A, onda nakon još jednog od tisuću izrečenih "bravo" izađem van iz zgrade , zalupim jako vratima , a zatim sjednem na stubište popraćen još jedanput u ovom danu melodičnim hihotom.

,, Da li je boljelo? " upita me gotovo brižno , ali i na rubu smijeha, nakon što svoj safirni pogled usmjeri prema meni.

,, Ne.. A, što bi me to trebalo boljeti? " izvim obrvu da nadodam još na glumi svoje zbunjenosti , ali i suzbim kiseli smiješak koji je skoro izbio na mojim usnama.

Slatka SusjedaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora