Trideseto poglavlje

328 25 47
                                    

Burekov sexy intro 2

Bok drage moje germe, drago mi je što vas vidim i priznajem vam kako me nadahnjujete da postanem veći i bolji burek.
Bili smo danas drugi u žanru teen fiction i sad smo sigurni pali.
Ne budite tužni, to se svaki dan događa.
Od vrha pa do dna pa opet do vrha.
Pjesma uz nastavak je Moj (my)  first kiss i baš je super samo kaj je malo repetativna, al nema veze.
Nastavak je kvaliteta Zebromlat jer u zadnje vrijeme iz nekog razloga ne čitam svoje nastavke, nego zamolim frendice da to naprave umjesto mene koje onda kažu da li je nastavak za javnost ili nije.
Volim vas ljudi.

Jako cheesy jako fluffy osim na kraju onda krene seksualna tenzija very nice  - ovo možete očekivati od današnjeg nastavka.
Nadam se da ćete uživati i možda mi ukazati na neku grešku jer mi viša sila nije dala da pogledam nastavak.
Do sljedećeg puta 😙

Nikolina perspektiva

,, Ono kad ti je prvi spoj u Kauflandu, ne znam da li bi to trebalo biti tužno ili smiješno ",  izgovorim nakon što uzmemo kolica, a on se tako glasno i histerično nasmije da su oči svih bakica u blizini bile uprte u nas.
Da, cure, ovaj dečko je moj, odbijte!

,, Pa ne znam koliko te ovo tješi, ali ti si jedina cura koju sam odveo na dejt u njemački trgovački lanac" ,  kaže uz kiseli smiješak na lijepom licu svjestan kako se zakopava sve dublje i dublje.

,, A što? Sve ostale si vodio u Konzum? "  upitam sarkastično na što se on opet nasmije, ali ovaj put tiše i slađe.
Ah, s kim ja dijelim zrak.

,, Da, točno je tako bilo " ,  izgovori uz zubati smiješak i umiljati izraz lica na što ja samo preokrenem očima jer je očito da nije uopće tako bilo.

,, Sereš " ,  izgovorim ozbiljno na što nam neka majka s djetetom uputi strogi pogled uz prst prislonjen na jarko crvene usne.
Ispričavam se gospođo, ali koliko ja psujem pred svojom sestrom i savršeno je ispala.

,, Da " ,  pogleda u smjeru žene koja me pokušala ušutkati te se glasno nasmije na što se ova naravno okrene prema nama uz onaj  " današnja mladež " pogled i primi svog sina čvršće za ruku kao da se boji da ćemo mu nešto napraviti.
Ma naravno gospođo, evo sad ćemo ga baš oteti vama pred očima, hrpetine svjedoka i tri kamere, letimo!

,, Grozno, ti je bar bilo dobro s njima? "  nasmijem se pomalo kiselo zbog male ljubomore koja je uvijek bila prisutna u meni dok čekam s išćekivanjem odgovor na moje pitanje.
Obožavala sam slušati o njegovim iskustvima.
To mi je bilo uvijek jako zabavno jer je toliko toga prošao, upoznao puno ljudi, bio s puno cura i jednostavno okusio onu "mračniju"  stranu života.
Cigarete, alkohol, seks.
Netko bi osuđivao, ali ne vidim razlog da osuđujem nekoga samo zato što ja to ne radim ili nikad ne bi radila.
Smatram da ukoliko ne štetiš drugome da imaš pravo raditi što želiš.

,, Možda se u tom trenutku činila kao dobra stvar, ali kada pogledam to iz svoje trenutne perspektive nije zapravo bilo toliko dobro. Bilo je dosadno. Čovječe, izlazak s tobom u Kaufland je zanimljiviji od toga. 
S tobom je sve zanimljivije, ne znam zašto ni kako, ali ti si jednostavno stvarnija od njih, skromnija i pozitivnija.
Znaš kada pogledam što mogu imati se pitam zašto sam se zadovoljavao s curama s kojima mi nije bilo lijepo, s curama koje me nisu razumjele ili koje me uopće nisu htjele razumijeti, s curama s kojima nisam mogao voditi normalne razgovore, pričati o životu ili podijeliti svoje strahove. 
Imao sam stalno taj osjećaj da moram biti netko drugi da bi im se sviđao i da nikako ne smijem biti kao ja, ali kad se družim s tobom osjećam se slobodno, nećeš me osuđivati i možemo doslovno pričati o svemu i smijat ćeš se na svaku moju glupu šalu i to ne zato jer me sažaljuješ ili jer mi se ulizuješ, već zato što ti je stvarno smiješno.
Čovječe, nemaš pojma koliko te volim! "  čini se kao da ima zvijezde u očima dok s entuzijazmom priča o onome što voli, meni.
Izgleda tako sretno, ponosno i slobodno da mi nije jasno kako sve te osjećaje može osjećati kada pomisli na mene.
Zar zbilja igram toliko veliku ulogu u njegovom životu?
Nije moguće.

Slatka SusjedaWhere stories live. Discover now