Burekov uvod u anatomiju
Moje ime je Banana Zagreb i napokon nakon mjesec i 30 godina objavljujem novi nastavak.
Žao mi je kaj ste toliko dugo čekali falilo mi je inspiracije i volje za životom, a i škola me pritisnula. Od usmenih ispitivanja, testova, seminarskih radova prezentacija pa do teških životnih odluka.
Uglavnom, bilo je krvavo.
A i osim zle škole imala san određenih osobnih bitaka jer će se ova priča uskoro završiti i nisam htjela upropastiti skroz priču pa mi je trebalo malo vremena da isplaniram tijek događaja do kraja knjige.
Pjesma uz nastavak je What makes you beautiful od 1D-a i smatran kako je zapravo prikladna za cijelu priču, a ne samo za ovaj nastavak, no nema veze.
Osim toga puno vam se zahvaljujem na 14K pregleda i jako sam ponosna na vas, ali i na mene jer sam u ovih 4 godine što pišem puno napredovala.
Bravo ja!
Hvala što pratite mene i moje radove i što stavljate moje priče na svoje reading listove baš sam sretna zbog toga😊
Hvala na pažnji i nadam se da znate da ukoliko vas nešto muči da mi se slobodno možete obratiti. ❤I btw nisam pogledala ovaj nastavak niti natjerala nikog da ga pogleda, ali obećajem kako ću ga jednom pogledati❤
I p.s. ispričavam se što je malo kraći❤
,, Volim te " , promrmljam dok se njegova plava glava nalazi na mom krilu na što se veliki blesavi osmijeh proširi njegovim usnama.
Ne znam otkud je to došlo, ali u tom trenutku se činilo kao prava stvar.,, Ozbiljno? " upita pospano i zatvorenih očiju pokuša pronaći moju ruku kako bi ostavio jedan mali nesvjesni poljubac na nju.
,, Ne, zapravo te mrzim " , komentiram sarkastično i nježno prođem kroz njegovu mekanu kosu na što se Matej u suvozačkom sjedalu glasno nasmije zajedno s Antom koji stiša radio kako bi nas bolje čuo.
,, Nikol " , pospani smiješak zamijeni s mrštenjem i nadureno izbaci donju usnicu poput malog razmaženog čudovišta zbog čega sam se ugrizla za usnicu kako se ne bi glasno nasmijala na njegovo simpatično ponašanje.
,, Da, Patrik? " pomaknem mu kosu s čela na što se on još više stisne uz mene kao da se boji da ću pobjeći.
,, Zločesta si " , uzme moje ruke među svoje kao da su plišanac bez kojeg ne može spavati i zadovoljno uzdahne sretan s ovakvim razvojem događaja.
,, Nisam " , široko se nasmijem na njegov komentar i uspješno oslobodim jednu od ruku kako bi ga nježno dotaknula po nosu.
,, Tješi se ti samo " , komentira slatko na što se ja tiho zahihoćem i bolje ga namjestim u svom krilu kako bi mu bilo ugodnije.
,, Naravno, sve za tebe ", izgovorila sam to šaljivo bez obzira na što mi je to bio primarni cilj.
,, Joj daj šuti, umrijet ću od slatkoće " , namršteno me pogleda sa svojim čokoladnim tek otvorenim očima na što se ja samo slatko nasmijem i obrišem suzicu koja mu je polako počela kliziti niz obraz.
,, Pa nisam ja kriva što se tako osjećam " , slegnem ramenima na što me on samo još iziritiranije pogleda i smjesti svoje ruke oko sebe dok mu se glava i dalje nalazi u mom krilu.
,, Joj, zašto si toliko savršena? Mrzim te " , bez obzira na njegove "ozbiljne" riječi, veliki osmijeh i sretne suze u smeđim očima otkrivaju njegove prave osjećaje.
Voli me.,, I ja tebe isto volim, Riki " , komentiram uz vragolasti osmijeh na usnama dok nježno prolazim kroz njegovu kosu na što me on samo umorno pogleda prije nego što se njegove usne rašire u veliki osmijeh dodatno naglašen jamicama.
,, Da, ali ja tebe volim više " , komentira slatko na što moji obrazi poprime boju poljskih makova.
,, Ah, nisam ja kriva jer sam neodoljiva " , glasno se nasmijem na svoj komentar, a on se makne s mog krila uz vragolast osmijeh na usnama i nježno primi moju bradu da ne pobjegnem od njegovog intenzivnog pogleda.
ESTÁS LEYENDO
Slatka Susjeda
Novela JuvenilDvoje mladih ljudi za koje vrijedi živjeti. Različiti, ali opet imaju nešto zajedničko. Oboje vole, ali nisu to smjeli priznati. Tko će prije popustiti i reći "volim te " te hoće li ono biti uistinu iskreno? By @Nancy4Ever Covere pravila, trpil...