💚 Burekove preporuke 💚
Pa bok ljuditosi!
Jesam li vam falila?
Ma kakvo je to pitanje uopće, naravno da jesam.
Uglavnom mene, Nikol i Patrika nije bilo točno tri tjedna s obzirom na činjenicu da je 11. poglavlje objavljeno 3.7.
Na određen način i smatram da sam zaslužila tu malu pauzu s obzirom na činjenicu koliko sam poglavlja objavila u određenom vremenu i kolike su dužine bili.
Današnji ima 4266 i mislim da je to sasvim solidno.
Ima malo Pakol akcije, ali je to zapravo na određen način filler chapter to jest poglavlje koje se ono ne uklapa na određen način u radnju, već je nešto relativno nepovezano.
No obećajem da ćete uživati na kraju jer je s obzirom na moju muku ispao sasvim solidno.A SAD NAJBITNIJI DIO OVOG UVODA - PJESME
Prva pjesma to jest ova gore je Like this , treća pjesma od Shawna Mendesa u ovoj priči.
Prva je bila Lights on, druga There's nothing holding me back, a sad treća Like this.
Kad ju budete slušali vidjet ćete po nekim stihovima o čemu vam ja to pričam, mislim zapravo zašto sam ju stavila gore.
Uglavnom da, a i gospodin Mendes je superiška lik 😉Druge pjesme koje ću sada napisati neće biti priložene uz nastavak, ali vam nitko ne brani da ih slušate uz njega jer sam i ja te pjesme slušala uz njega ( mislim dok sam ga pisala, očito )
Prvo - Trap Queen i 679 od Fetty Wapa iako lik ima pomalo ( popuno, ali u redu ) čudan glas po meni ima ritam što je jako dobro kad pišeš jer ono brzina pjesme te tjera na adrenalin pisanja pa brže napišeš svoje misli jer jednostavno samo izađu iz tebe i nitko te ne ubije jer im nisi dao nastavak tri tjedna.
Drugo - Meet Me in the Hallway od Harry-a Stylesa, moje ljubavi, mog muža, mog cvjetića, mog glavnog lika mog prvog fanfictiona ovdje.
Ako ju niste poslušali, poslušajte ju. Odlična je pjesma općenito, ali unutar pjesme ima jedan tako tako tako predobar dio da izgoriš.I treće ( ali ne i najmanje važno )
Heavy od Linkin Parka i Kiiare.
Obožavam tu pjesmu!
Dok sam pisala nastavak, poslušala sam ju bar 100 puta.
Čula sam ja još pjesama od Linkina Parka, neke namjerno, neke slučajno, neke nesvjesno, neke svjesno, ali ova mi je trenutno ono najbliža.
Usput bi htjela izraziti sućut svim ljudima, budućim fanovima, prošlim fanovima, sadašnjim fanovima, njegovoj obitelji i prijateljima i svim ljudima koji su ga voljeli baš onakav kakav je.
Težak je to gubitak, ali s vremenom se navikneš da te osobe više nema tu, mislim i mene je iskreno potreslo iako nisam bila upoznata toliko s njima , ne mogu ni zamisliti kako je tek ljudima koji su ga zaista znali i voljeli.Uglavnom sad kad sam vas rasplakala, nudim vam nastavak da vas barem malo udobrovoljim.
Uživajte u čitanju i slobodno naglasite neku moju grešku da mogu ispraviti.
Volim vas 💚Patrikova perspektiva
Ja ne bježim niti ne odustajem.
Ja samo dajem vremena Nikol da se odluči što želi, s kime i kako.
Mislim da je to pravedno, prema meni kao i njoj.
No kada me pogledala omim svojim plavim, velikim, očima, skoro sam posustao.
Bio sam na rubu toga da se okrenem i nježnim poljupcima maknem bore s njenoga čela i tugu iz njenih očiju, no na kraju to ipak nisam učinio, ruke sam skupio u šake i zario nokte u njih.
Boljelo je, ali to je bio i cilj.
U par brzih koraka izašao sam iz njenog stana, zatvorio tiho i nježno teška vrata, a zatim se smjestio na sive stepenice istočkane bijelim točkicama.
Nisam dugo oklijevao prije nego što sam izvadio bijeli valjkasti otrov, prislonio ga usnama, a zatim ga i zapalio.
Osjećao sam se bolje tih par trenutaka dok me moja situacija nije dotukla.
Nakon toga me počela ubijati glava zajedno s crvom sumnje koji je gmizao po mom tijelu kako bi uzburkao one dijelove moga bića koji su smatrali onaj pomalo teatralni odlazak pravom odlukom.
U tom trenutku više nisam znao kome trebam vjerovati.
Sumnji, razumu ili srcu koje tako jako prokleto tuče kao da želi iskočiti iz mojih prsiju u ruke smeđokose ljepotice.
Svo troje su imali logične i dobro argumentirane tvrdnje pa sam na kraju odustao.
Nisam bio spreman, niti u mogućnosti slušati svoje neuračunljive, zapetljane misli.
YOU ARE READING
Slatka Susjeda
Teen FictionDvoje mladih ljudi za koje vrijedi živjeti. Različiti, ali opet imaju nešto zajedničko. Oboje vole, ali nisu to smjeli priznati. Tko će prije popustiti i reći "volim te " te hoće li ono biti uistinu iskreno? By @Nancy4Ever Covere pravila, trpil...