Seperti biasa ahli Candy Jem melangkah masuk ke dalam perkarangan sekolah SMK Seri Impian setelah seminggu bercuti....kini,para pelajar kembali memulakan sesi persekolahan seperti biasa walaupun peperiksaan PT3 telah tamat,namun digagahkan juga diri untuk datang ke sekolah seperti biasa...
"Urgh,meluat aku dengan minah gedik tu...kau tengok latu sibuk menggedik dengan BF aku tu."Kata Emilia kepada Zara dan Mia.
Lantas Mia dan Zara mengalih pandang ke suatu sudut di dataran yg dipenuhi dengan sebuah kumpulan yg penuh dengan lelaki.....Disitu...mereka terlihat Haiqal bersama dengan Adelia yg sedang berbual rancak.Dilihat Adelia hendak
Memegang tangan Haiqal namun sempat dielak Haiqal....
Namun,setelah sekian lama,dia terasa seperti seseorang sedang memerhati dan di kala itu,dia terlihat Emilia sedang memerhatinya dari jauh...lantas dia cuba untuk mengejar Emilia namun dihalang oleh Adelia.
"Sayang,you nak pergi mana ni? Temankanlah kejap x payah nak cari perempuan tu.I kan ada~"
'Lepaslah perempuan!'Herdik HaiqalSemua lakonan mereka telah diperhatikan oleh ahli2 Candy Jem di dalam diam....
"Wei,jomlah kita masuk kelas.Buat sakit mata je tengok drama diorang berdua tu." Ajak Emilia
Mia dan Zara terus menuruti kehendak Emilia lantas mereka bertiga terus menaiki anak tangga menuju ke kelas mereka yg merupakan kelas pertama diantara setiap tingkatan iaitu 3 Anggerik juga merupakan kelas kepada seorang jejaka yg bernama Haiqal Asyraf bin Ahmad Arif yg merupakan igauan semua pelajar perempuan yg berada di SMK Seri Impian.Boleh dikatakan jejaka harapan sekolah.
'Nasib kaulah Qal nak memujuk si Emilia ni...Good luck,boy...'kata Mia dan Zara di dalam hati.
Tidak lama kemudian,kelihatan susuk tubuh Haiqal sedang tercungap-cungap sambil mencari gerangan Emilia.....
3 bulan sebelumnya...
Emilia,saya menyukai awak sudah lama sebenarnya...tetapi saya takut awak tidak sukakan semua ini,jadi saya tahankan hati....tetapi saya tidak mampu...jika awak sudi,boleh kita jadi bf~gf?Kalau sudi....sudilah awak membalas surat saya yg tidak seberapa ini~
Salam ,
Haiqal Asyraf.Sejak hari itu...mereka sudah bergelar gf dan bf....
YOU ARE READING
MR. ,You Are Mine!
Teen FictionEmilia merupakan anak bongsu daripada tiga orang adik beradiknya.Setelah dia kecewa dengan sikap BEKAS teman lelakinya...dia cuba mengasingkan diri daripada orang lain,sehinggakan suatu hari......Emilia telah disuruh bertunang dengan seorang lelaki...