Bab 6

232 16 0
                                    

Emi! Yang awak tersengih-sengih daripada masuk sekolah tadi tu...dah kenapa?? Pelik pula Mia dibuatnya..

Manakan tidak,masuk sahaja Emilia ke dalam kelas tadi..dia sudah tersengih-sengih seorang diri....risau pula Mia dan Zara dibuatnya.
Nak kata yg Emi tu gila....tak juga sebab sebelum ini dia ok sahaja...lagipun,takkanlah mereka telah berkawan dengan orang gila sebelum ini? Haih..Emi,Emi..

Apabila suara pengetua SMK Seri Impian kedengaran di corong mikrofon,terus sahaja mereka berbaris mengikut kelas dan jantina masing2~

Mereka menjalankan rutin harian bagi pelajar seperti biasa ketika perhimpunan....setelah para pelajar dibenarkan duduk,guru2 silih berganti memberi ucapan di atas pentas...di dalam keadaan itu..sempat pula Emilia mencuri pandang pada Daniel yg berada di hadapan orang yg duduk di sebelahnya itu....

POV Daniel
Kenapa aku rasa macam ada orang yg memerhatikan aku sejak tadi humm... dia mula melihat keadaan sekeliling~seketika,dia menangkap sepasang mata milik seorang perempuan sedang ralit memerhatikan wajahnya dari sudut tepi..dan orang tersebut adalah EMILIA! Apa yg budak tu nak? Daniel mula rasa tidak selesa dengan keadaan itu...dia mula menjeling
Ke arah Emilia...dan mula mengangkatkan sedikit kepalanya tanda bertanyakan 'apa' pada Emilia....

DONE POV.

Emilia yg sedang ralit memandang wajah Danial mula tersedar yg Daniel sedang menjelingnya.Cepat2 dia mengalihkan pandangan ke arah lain.Hish...kau ni,Emilia! Agak2 lah kalau nak usha orang pun...kan orang tu dapat tahu! Hish,kau ni! - Marah Emilia pada diri sendiri.

Kelakuan Emilia itu telah diperhatikan oleh tiga pasang mata tanpa Emilia sedar....

Siapakah mereka ya? ?_?

MR. ,You Are Mine! Where stories live. Discover now