NUR,sekali ini je saya minta awak untuk buka telinga besar2!!!
Saya dah bahagia dengan BFF saya! And I've also had my own group,now!
So,please!! Don't disturb me anymore or you will regret it!!!
Kata aku separa menjerit kerana tidak tahan dengan sikap tak paham bahasa si Nur tu.Nur tersentak.
Dia terus kaku di tempat dia berada sementara Emilia terus berkayuh untuk pulang ke rumahnya.Sakit hatinya lagi adalah.Ingatkan bolehlah cari ketenangan tetapi lagi sakit hati adalah.....Tidak lama kemudian,terserempak pula dia dengan Zara dan Mia.Pada waktu itu,hanya riak bersalah sahaja dia dapat tayangkan di muka.Dia sedar sewaktu dirinya sedih atau sedang marah...merekalah yang banyak memujuk dan memberikan galakan kepada dirinya...dia sedar semua itu namun dia hanya butakan hatinya.Dia sepatutnya bersyukur kerana dirinya dikurniakan 2 orang sahabat karib yg sangat memahami dirinya dan sentiasa ada di sisi di kala waktu dirinya susah.
Air mata Emilia tidak dapat dibendung lagi....cepat sahaja air mata itu menuruni ke pipinya....
'Mia,Zara....maafkan aku..sebab dah banyak menyusahkan korang.thanks! Kata Emilia bersama tangisan lantas ketiga-tiga sahabat itu berpelukan.
Maka.....terjadilah sebabak drama air mata di awal pagi Sabtu ini~¡—¡ wuwuwu~ jom kita sama2 emo.....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Setelah itu...mereka bertiga mengayuh semula basikal menuju ke taman bagi melegakan tekak dengan membeli aiskrim! Yey,aiskrim!Setelah beberapa minit berbual bersama-sama....terdapat suatu suara garau yg menegur dari belakang Emilia dan suara itu amat dikenali oleh Emilia dan orang tersebut ialah......Haiqal Asyraf!! Ya! Aku pasti! Monolog Emilia sendirian....
Lalu....
Zara dan Mia terus meminta diri untuk pulang diatas urusan2 tertentu.
Rupa2nya ini rancangan mereka!!!! Kata Emilia sambil mengetap gigi...."Awak okey ke?"
Tanya Qal pada Emi.
"Kau nak apa? "
Kasar sungguh bahasa yg diuturkan Emilia pada Qal.
"Emi,look.I really sorry.Yes,I know.It was my fault,but...."Belum sempat Qal menghabiskan kata2nya...terlebih dahulu Emilia memotong.Dia tidak mahu termakan lagi dengan ayat2 manis jejaka itu lagi.Kerana sayangnya itulah dia membutakan hatinya selama ini....
YOU ARE READING
MR. ,You Are Mine!
Teen FictionEmilia merupakan anak bongsu daripada tiga orang adik beradiknya.Setelah dia kecewa dengan sikap BEKAS teman lelakinya...dia cuba mengasingkan diri daripada orang lain,sehinggakan suatu hari......Emilia telah disuruh bertunang dengan seorang lelaki...