Di dalam pesawat...
Perlahan2 Daniel membuka surat drpd adiknya.Kepada Abang yg tersayang..
Abang,abang tahukan Hana sayang Abang?
Masa mula2 tu Hana sedih bila dapat tahu yg abang akan tinggal kat umah opah.Abanglah satu2 nya abang dan adik beradik yg Hana ada. Cuma abang je tempat untuk Hana bergantung selama ni tapi sekarang kita kena berjauhan..
Tempoh 3 tahun tu bukannya singkat,untuk 3 tahun kita akan berpisah dan untuk 3 tahun itu kita takkan berjumpa..
Hana harap nanti abang akan sihat selalu dan Hana harap abang tahu yg Hana gembira sangat dapat seorang abang macam abang. Hana tak pernah menyesal mempunyai seorang abang macam abang. Abang adalah abang yg terbaik untuk Hana. Hana harap abangpun anggap Hana adik yg terbaik buat abang. Hana tak harap banyak..cukuplah kalau abang dengar kata mama dengan papa dan sayang Hana.Hana harap abang tak lupa kami di sini..
Hana sentiasa sayangkan abang.Selamat berjaya abang.
Good Luck untuk SPM nanti.Hana wish awal2 sebab takut nanti hana tak dapat wish dekat abang...
Hana saaaaaaaaayannnnnngggg abang!! ❤️❤️😘😍
~adik abang (Hana)
Perlahan-lahan memori pada zaman dia dan Hana kembali berputar di ruang ingatan...
Abang...
Panggil Hana meleret sementara senyuman tidak lekang dari bibir mungilnya.Ya?
Balas Daniel sambil memberikan sekuntum senyyman buat Hana.Nanti kan.. bila dah besar ... abang jangan tinggalkan Hana tau..
Kata Hana sambil memberikan pandangan penuh sayang buat abangnya.Mestilah.. kenapa pulak abang nak tinggalkan Hana? Hana kan adik abang yg paling abang sayang!
Kata Daniel lantas mendudukkan Hana di dalam ribaannya.Janji?
Soal Hana sambil menghulurkan tangan gaya pinky promise(?)Janji.
Balas Daniel dengan menyambut pinky promise Hana.Kedua-duanya tersenyum keriangan. Hubungan adik beradik yg begitu erat tidak mungkin akan dapat dilepaskan..👫
End Flashback...
Perlahan-lahan Daniel mengesat air matanya..
THE END
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sorry tapi cerita ni dah habis... panjang sangat cerita ni,readers pun makin berkurang maybe sebab bosan kut dengan cerita ni.... tak tahulah ini "sad ending" maybe? Sorry ye kpd semua... sebenarnya author nak buat satu cerita ni..author dah lama nak buat sebenarnya tapi tulah cerita ni tak habis2 lagi... soooo this is the ending of M,Y A M ...Thanks sebab baca cerita ni!!!!😘
YOU ARE READING
MR. ,You Are Mine!
Teen FictionEmilia merupakan anak bongsu daripada tiga orang adik beradiknya.Setelah dia kecewa dengan sikap BEKAS teman lelakinya...dia cuba mengasingkan diri daripada orang lain,sehinggakan suatu hari......Emilia telah disuruh bertunang dengan seorang lelaki...