Lagak Amelia dan Daniel seperti sepasang kekasih...sentiasa bersama..sweet sangat~~~♡♡♡
Setelah tamat sesi persekolahan...
(Sorry cause langkau sesi persekolahan)Kereta Daniel meluncur laju menuju ke sebuah kedai makan....
Pelik Amelia...setahunya,itu bukan jalan untuk pulang ke rumahnya.
Belum sempat Amelia mahu bertanya pada Daniel....
Daniel sudah berkata~
Boleh x kalau kau teman aku makan dekat kedai ni kejap??? Aku laparlah...Please??
Tadi,waktu rehat,aku x sempat makan sebab kena tolong cikgu bersihkan stor sukan.... boleh kan?Dia tidak makan waktu rehat tadi? Ya Allah! Kesiannya! Mesti dia lapar sangat ni....Nak menolak,kesian pulak,takpelah.Kejap je pun.
Tanpa sebarang bantahan,Amelia terus memberikan 'green light' pada Daniel.
Mereka berjalan beriringan menuju ke meja kosong bagi duduk di tempat kosong tersebut.Daniel mula meng'order' makanan bersama air pada pelayan sementara Amelia hanya memilih untuk minum sahaja kerana masih kenyang.
Setelah pelayan berlalu pergi membawa pesanan mereka.....
Daniel memulakan bicara~
We...boleh x kalau kita kenal2 balik sebab haritu kita just kenal dengan nama panggilan je.....
Tanya Daniel.Boleh! Tapi kau mula dulu.
Setuju Amelia.Okey!
Aku,Daniel Harith bin Ahmad Redza.
Lahir pada 10 Mac.
Done!
Now,it's your turn!Okey.
Aku,Emilia Dahlia binti M. Rashid.
Lahir pada 17 September.
I'm done!Selepas sesi perkenalan mereka habis,mereka mula berbual2 kosong sehingga makanan Daniel sampai.
POV Lia
Comelnya mamat ni! Dahlah handsome,comel pulak! Aduh,janganlah nak cair kat sini pulak duhai hati...End POV.
Amelia terus-menerus merenung jejaka tampan yg sedang makan di hadapannya sekarang ini sambil senyum sendiri....
Pelik pula Daniel melihat Amelia di dalam keadaan begitu....terus dia mematikan lamunan Amelia itu...
Hey!
Are you okay? Tanya Daniel.Amelia yg baru tersedar daripada lamunannya terus melatah, 'aku suka kau,Daniel' tanpa sedar.
Daniel yg mendengarnya ternganga.Benarkah apa yg baru didengarinya tadi?
Amelia,do you.....like me?
Tanya Daniel dengan nada tidak percaya.Setelah itu....pipi Amelia secara automatik bertukar merah bak tomato dek menahan malu terhadap jejaka di hadapannya ini~
YOU ARE READING
MR. ,You Are Mine!
Teen FictionEmilia merupakan anak bongsu daripada tiga orang adik beradiknya.Setelah dia kecewa dengan sikap BEKAS teman lelakinya...dia cuba mengasingkan diri daripada orang lain,sehinggakan suatu hari......Emilia telah disuruh bertunang dengan seorang lelaki...