Baru sahaja Emilia hendak melangkah masuk ke dalam tandas di dalam bilik itu...
Pantas sahaja Daniel merintasnya...Ehhh..Apa ni,sana lah!
Kata Emilia pada Daniel.Geram pula rasanya dia dengan jejaka di hadapannya itu...Tepilah! Aku takde masalah nak masuk campur dengan permainan kau ni! Tepilah!
Bentak Emilia pada Daniel.Kali ni~amarah nya sudah tidak dapat dibendung lagi.Takde sana,sana. Aku mandi dulu...
Terus kepala Emilia ditunjal perlahan sebelum Daniel laju melarikan diri masuk ke dalam bilik air.Eii..mamat ni..
Ada jugak yg kena ni karang..
Kata Emilia sendirian.Aku dengarlah!
Kata Daniel dari dalam bilik air.Eh..dahlah! Malas aku layan kau ni! Membazir air liur aku je..cakap dengan kau ni~
Selepas selesai berkata demikian...Emilia terus berlalu ke katil lalu
Membiarkan dirinya diulit mimpi2 yg indah~Dalam bilik air...
'Malas aku nak layan kau.Membazir air liur aku je.'
Ajuk Daniel mengikut percakapan Emilia sebentar tadi.Siapa suruh kau layan aku? Lagi satu,air liur memang kitaran yg sentiasa dilakukan manusia...X luak walau sedikit pun..sebenarnya~
Omel Daniel sendirian>
Alamak! Terlupa pulak aku nak bawak towel..mintak tolong si 'minah' ni,tolong ambikkan
kejap lah...Emilia! Emilia! Emilia?!!
Laung Daniel dari dalam bilik air..Mana pulak budak ni..X reti nak jawab ke?!
Daniel mula hilang sabar.
Dia keluar dari bilik air lalu kakinya melangkah ke arah Emilia.
Yang kau ni..X reti nak menyahut ke,dah orang panggil banyak kali tu...biadap betul! Punyalah aku panggil kau berkali-kali...sampaikan nak tercabut rasanya anak tekak aku ni...
Bebel Daniel.Langkahnya terhenti apabila terlihat susuk tubuh Emilia yg sedang mengerekot di atas katil.Sejuk betul rasanya malam ini.
Terus Daniel menarik selimut bagi menyelimuti tubuh gadis itu yg sedang kesejukan tambahan lagi dengan diri yg basah,bertambah-tambah sejuklah jadinya~
Daniel terus mencapai satu daripada 3 helai tuala yg telah disediakan oleh hotel di dalam bilik itu dan terus melangkah ke bilik air bagi menghangatkan diri yg sedang kesejukan dengan air panas.
15 minit kemudian....
Daniel melangkah keluar dari bilik air
dengan hanya tuala yg berlilit ke lutut.Manakala..badan dibiarkan terdedah,menunjukkan badan yg tegap dan sasa itu...Dia menuju ke arah katil..dan kelihatan bajunya telah elok terlipat yg terletak di penjuru katil.Pasti Emilia yg sediakan.
Daniel mula mengukirkan senyuman.
Setelah dia selesai menyalin pakaian..dia mengejutkan Emilia bagi menyuruh gadis itu mandi cepat kerana waktu sudah semakin lewat.Jika Emilia mati kesejukan...dia yg akan jadi gila,saban hari..
Emilia...Emilia bangunlah.
Kejut Daniel sambil mengoncangkan sedikit tubuh Emilia kerana gadis itu masih tidak bangun.Emilia yg seperti tersedar terus bangun dari katil.Dilihatnya Daniel yg sudah lengkap berpakaian,berdiri berhadapan dengannya.
Cepat mandi...mesti kau sejuk..
Tuala dengan shampoo ada dekat dalam bilik air.Mandi guna air panas.Pesan Daniel.
Sebelum terlupa...
Daniel...kau tolong ambilkan beg pink aku dekat ruang tamu boleh? Baju aku ada dekat dalam tu...
Kata Emilia memohon simpati daripada Daniel.
Okay.
Ringkas sahaja jawapan yg diberikan Daniel.And lagi satu...lepas kau dah letakkan beg aku..aku nak kau terus 'blah' daripada bilik ni...aku nak tukar baju...
Itulah pesanan terakhir Emilia pada Daniel sebelum dia benar2 menghilangkan diri di dalam bilik air..
YOU ARE READING
MR. ,You Are Mine!
Teen FictionEmilia merupakan anak bongsu daripada tiga orang adik beradiknya.Setelah dia kecewa dengan sikap BEKAS teman lelakinya...dia cuba mengasingkan diri daripada orang lain,sehinggakan suatu hari......Emilia telah disuruh bertunang dengan seorang lelaki...