bab 11

188 14 0
                                    

Now,aku nak clash dengan kau! Aku taknak ada kaitan lagi dengan jantan keparat macam kau ni lagi...and please! Don't talk to me anymore!
Kita dah tiada apa2 kaitan lagi...
Fullstop!
Kata Emilia memberi kata putus.

Haiqal tidak mampu berkata apa2 lagi kerana itu semua salahnya dan sudah beberapa kali dia telah berlaku curang pada Emi namun,semua itu disembunyikan daripada pengetahuan Emilia.Ini semua salahnya....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Setelah kejadian aku menangis di dalam tandas kira2 seminggu yg lalu...Daniel mula mengubah cara pertuturannya dengan Emilia....cara pertuturannya tidak lagi sekasar dahulu.


LIA! CEPATLAH! NANTI KITA LAMBAT NAK PERGI SEKOLAH!
Kata Daniel pada Amelia yg sedang memakai kasut.

Ya,kejap! Sekejap lagi aku sampai dekat kereta kau!

Beritahu Emilia separa menjerit.

Setelah Emilia selesai memakai kasut,laju sahaja kereta BMW itu meluncur laju keluar daripada perkarangan perumahan Emilia.

Setelah sampai di kawasan parkir sekolah.....

Okay,kau pergi dulu..kejap lagi aku datang.
Kata Daniel.

Emilia hanya mengangguk sahaja menuruti arahan jejaka itu....

Tidak lama kemudian....kelihatan kelibat Daniel dari arah belakang sedang mengejar langkah Amelia yg jauh di hadapan....
Setelah berjaya mengejar gadis itu,mereka mula berjalan beriringan menuju ke kelas masing2.

Hari itu merupakan hari terakhir persekolahan bagi tingkatan 3 sebelum bermulanya cuti sekolah yg bakal berlangsung pada esok hari....
So,mestilah semua emotional sikt harini sebab maybe ada kawan2 yg memohon untuk menyambung di asrama atau maktab di mana2 bagi sesi persekolahan pada tahun hadapan.

Setelah sampai di kelas masing2,mereka mula berpisah dan masuk ke kelas sendiri.

MR. ,You Are Mine! Where stories live. Discover now