NEW BOOK!

5.1K 138 1
                                    

Tak sangka author akan publish satu lagi bab untuk cerita ni :')))tapi malangnya bukan berkenaan ceeita ni :'(  rasanya dah dua tahun cerita ni ditinggalkan? Hahahah.

Fakta tentang cerita ni; mula publish pada 2014. Jadi kalau ayat macam tak matang and tunggang langgang and typos everywhere, silalah memahami jawa dan raga saya yang serba kekurangan ini :') gila pasrah ayat. Ok no worries, I'm ok :') *seka air mata kegembiraan*

Nak dijadikan cerita juga, cerita KDJTKLB ni juga ada diterbitkan di aplikasi Novelplus iaitu aplikasi yang membenarkan orang ramai membaca novel melayu secara online pada handphone. Ops, terpromote aplikasi lain pulak adehhh~

Actually nak promote buku baru saya yang baru sahaja di publish.

Dengan ini saya mengisytiharkan bahawa buku baru telah dipublish yeyyy🎉 saya happy, bagaimana dengan anda? Ala happy lah, dan tekan ke profile saya dan awok semua boleh tengok pada latest stories update. Ha jangan malu jangan segan jangan silu, add lah ke library anda sekalian. Masukkan dalam reading list pon boleehhhh hehe.

Janji, Awak Jaga Saya?

Yeah yeah gak cheesy tajuknya, tapi tidak jalan ceritanya. Masih dalam kategori yang sama, teen fiction dan romance tapi ada penambahan iaitu thriller dan adventure. Wow? Hahaha maybe.

So nak tau ceritanya macam mana? Ha silalah baca ceritanya....tapi nak warning ni, buku baru ni memerlukan readers yang open minded sikit. Ok no, takde unsur 18SX, itu yang pastilah. Saya ni pun bawah umur lagi huhu bawok mengucap la.

VOTE AND COMMENT!

Tanpa kalian sedari, hanya dengan vote dan comment dapat menggemberikan author2 sekalian seperti baru dapat menunggang unicorn di atas pelangi. Wow bukan? YASSS! I LOVE UNICORN. So please, do support by voting and comment ;)

Kedua KalinyaWhere stories live. Discover now