19. I lied to you

101 3 0
                                    

„Ale nic" snažil se to zahrnout pod koberec, ale to mu jen tak neprojde. Já se většinou nevzdávám. Bylo mi jasné, že jsem to neměla slyšet, ale už bylo pozdě. Prostě jsem to slyšela a teď už s tím nic nenadělá, tak to z něj prostě budu muset vytáhnout. Byl jasnej.

„Harry" zvýšila jsem na něj hlas k čemuž jsem přidala i svůj nasraný zabijácký pohled, i když jsem si nebyla jistá, jestli to funguje, protože jsem tenhle pohled dělala poprvé ve svém životě. Mohlo to taky vypadat, jako kdybych právě zadržovala prdy, co já vím.

„Ne, opravdu nic. Myslím tím jen, že když už se tě zbavil, tak určitě ještě spí" usmál se na mě a ze stolu zvedl ovladač od televize, přičemž jsem mezi jeho obočím mohla vidět malou vrásku, protože nakrčil čelo s obočím. Nemůžu říct, že bych mu to uvěřila, ale co jsem měla dělat? Poznala jsem, že on tuhle debatu tímto uzavřel, takže nemělo cenu snažit se.

„Nechceš na něco radši kouknout? Donesu něco k jídlu, snídani jsi už do sebe stejně stihla naházet" pousmál se a ani nečekal na mou odpověď a prostě se vydal z pokoje pryč. Zajímalo by mě, co by dělal, kdybych odporovala. Jak jde vidět, je zvyklý, že jde vždy vše podle plánu.

Čas, který Harry strávil vytvářením dalšího jídla jsem využila na osvěžující sprchu, při které jsem Harrymu ukradla trochu šampónu a sprchového gelu, ale to mu určitě  vadit nebude. Následně jsem se osušila, uvázala své mokré vlasy do drdolu a natáhla na sebe spodní prádlo z předchozího dne a Harryho tričko, přesně tak, jak jsem se vzbudila. Chápu, že pro některé lidi by to bylo nechutné mít na sobě druhý den po sobě to stejné, ale.. nebudu mu tu chodit nahá. A navíc, nejsem hygienik. Je to moje věc.

„Takže- máme tu popcorn, čokoládu a desítky filmů, ze kterých si můžeme vybrat" zasmál se Harry, když mi do ruky házel tabulku čokolády a při tom si s popcornem lehal na postel. Musím říct, že to má vymakané. Ale z nějakého důvodu jsem čekala, že by mohl přijít i s něčím lepším než je popcorn. Ale nebudu si stěžovat, popravdě, snědla bych snad cokoliv.

„Tak něco vyber" pobídla jsem ho, protože se mi opravdu nechtělo přehrabovat mezi desítkami filmů, abych si nějaký vybrala, na to jsem v ten moment byla moc líná.

„Mám to!" usmál se Harry, když očividně našel to, co celou dobu hledal, mezitím co já už dávno jedla popcorn.

„Cos vybral?" strčila jsem si do pusy hrst popcornu a povytáhla obočí na znamení, že čekám na jeho odpověď.

„V zajetí démonů 2!" usmál se jako malé dítě, které právě dostalo bonbón a strčil CDčko do přehrávače. Musela jsem nad tím protočit oči. Nemám z hororů nějaký velký strach, ale to neznamená, že se někdy dost neleknu. Doufám, že se mi Harry alespoň nebude smát.

Film začal a mně se už od začátku líbil. Věděla jsem, že jsem kdysi viděla první díl, ale ten oproti tomuhle byl nic. Tento byl o mnoho lepší.

Film už se blížil ke konci a muž jménem Ed, který byl skoro oslepen se dívá do dětského stanu, když v ten moment se na obrazovce objeví nějaká nestvůra a já se nehorázně leknu, takže zaječím a zmáčknu Harryho ruku, která do teď ležela vedle té mé a zároveň kolem nás rozsypu trochu popcornu. Harry na sekundu zaskučí, protože můj stisk zřejmě nebyl zas tak jemný, ale pak se na mě otočí, načež na mě chvíli jen tak kouká a pak se začne nekontrolovatelně smát, že to musí být slyšet až k protinožcům.

„Je tady něco vtipného?" zeptám se ho s vážnou tváří a vyčkávám na jeho odpověď, která se kvůli jeho smíchu neblíží. Harry se mi směje ještě dalších pět minut. Po chvíli to už sama nezvládnu a začnu se pomalu smát s ním. Nejen proto, že je jeho smích nesmírně nakažlivý, ale i proto, že musím uznat, že moje reakce byla docela vtipná. Když teda vynechám to, že budu asi muset uklízet ten popcorn.

What's the truthKde žijí příběhy. Začni objevovat