*Het gesprek*

7.6K 273 21
                                    

Ik ben al heel vroeg wakker en kan niet meer slapen dus besluit ik me al klaar te maken. Ik ga naar de badkamer en neem een douche. Daarna ga ik naar mijn kamer om mijn kleding aan te trekken(zie foto bovenaan). Daarna ga ik naar beneden om te ontbijten. Mijn ouders komen na een tijdje ook ontbijten en wanneer we allemaal klaar zijn vertrekken we naar het paleis. 

Daar aangekomen moeten we wachten in een grote zaal. Na ongeveer een half uur zijn alle meisjes aanwezig. De ouders moeten in de zaal blijven wachten en de meisjes moeten verder naar een andere zaal. Daar moeten we wachten tot onze naam wordt afgeroepen. Na een tijdje wachten begin ik me toch wel een beetje te vervelen. Ik kijk de zaal eens rond en zie niet ver van mij een meisje zitten. Ik besluit om naar haar toe te gaan. Ik ga naar haar toen en ga in de stoel naast haar zitten. Ik zeg tegen haar "Hey ik ben Belle en jij?" Ze kijkt me aan en zegt "ik ben Nina". We blijven nog een tijdje praten tot mijn naam wordt afgeroepen. Net voor ik vertrek hoor ik Nina nog net succes zeggen ik draai me om en zeg "jij ook" en loop de deur door. 

Daar staat een vrouw die me begeleid naar de kamer waar het gesprek plaats vind. Ik moet nog even wachten tot het meisje voor me naar buiten komt dat duurt een tijdje. Na een tijdje komt ze huilend naar buiten. Ik word naar binnen gebracht door de vrouw die daarna de kamer weer verlaat. Ik had hier echt geen zin in en besloot om me te misdragen dan zou ik toch niet gekozen worden en kan ik gewoon weer verder met mijn leven. Ik ga meteen zitten en krijg meteen een vreemde blik van de koning en koningin. Ik doe er echt alles aan om zo onbeleefd mogelijk over te komen. Na het gesprek komt er een lach op het gezicht van zowel de koning als de koningin ik kijk hen vreemd aan. Ze staan op en zeggen gefeliciteerd je bent door naar de volgende ronden. Ik kijk hen niet begrijpend aan. Dan komt de vrouw weer binnen de koning geeft haar instructies en ze begeleid me naar nog een andere zaal waar ongeveer 19 meisjes zitten. Ik ga zitten en kan nog steeds niet geloven dat ik door ben. Na ongeveer een kwartier gaat de deur weer open en komt er een nieuw meisje binnen als ik kijk wie het is, zie ik dat het Nina is ze kijkt de zaal rond en als ze mij ziet, loopt ze naar me toe en omhelst ze me. 

Een half uur later komt. Er een vrouw de zaal binnen en vraagt om onze aandacht ze zegt" meisjes mag ik even jullie aandacht" op eens is het muisstil de vrouw gaat verder "zo meteen komt prins Oliver naar deze zaal jullie gaan dan allemaal op een rij staan als hij zegt dat je moet vertrekken dan doe je dat je loopt naar de deur en verlaat de zaal zonder een woord tegen de prins te zeggen" En dan gaat de deur open en komt de prins binnen meteen gaan alle meisjes op een rij staan de prins loopt voorbij alle meisjes bij sommige meisjes stopt hij even en praat even met hun. 

Dan komt hij bij mij en stopt voor mij en hij vraagt me "wat is je naam" ik antwoord Belle Evens uwe majesteit" hij kijkt me aan en lacht dan hij zegt dan "jij bent dus het meisje dat zich misdroeg bij het gesprek met mijn ouders" ik knikte hij zet een stap dichter naar me toe hij fluistert in mijn oor "ik ben wel geïnteresseerd in meisjes met pit" hij zet een stap achteruit en knipoogt naar me. Ik rol met mijn ogen en zeg "u zult me hier niet lang zien". Hij grinnikt en zegt "eigenlijk hoop ik dat je nog lang blijft dan heb ik tenminste iets om me mee te amuseren" ik kijk hem beledigd aan en zeg "ziet u mij als een persoonlijk vermaak of speeltje" hij grinnikt alweer en zegt dan "als jij dat zo graag wilt, doe ik dat" ik vergroot mijn ogen en voel dat ik langzaam rood wordt. Wat heb ik nu weer gedaan hij elk woord dat ik zeg maak ik het alleen maar erger. Hij glimlacht en zegt dan tot later Belle en hij gaat dan weer verder. 

Nadat de prins de hele rij afgegaan is blijven er nog 12 meisjes over de prins gaat voor ons staan en zegt "gefeliciteerd jullie zijn de meisjes die zullen verblijven in het paleis jullie zullen testen moeten doorstaan en jullie zullen 1 voor 1 terug naar huis moeten behalve 1 meisje zij zal mogen blijven en zal uiteindelijk mijn vrouw worden." De prins vertrekt weer en we worden allemaal begeleid naar de zaal waar onze ouders wachten. Ik ga naar mijn ouders en zeg "ik moet mijn koffers gaan pakken en terug naar hier komen". We vertrekken weer naar huis om mijn koffers te gaan maken.

12 meisjes 1 prinsesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu