Na dat ik ja zei op zijn vraag of ik zijn vriendin wou zijn. Hebben we nog een wandeling gemaakt in de tuin. Toen het donker begon te worden bracht Oliver me naar mijn kamer. We namen afscheid en hij kuste me en vertrok toen naar zijn eigen kamer. Ik ga mijn kamer binnen en ik schrik me rot want Ella zat ik een stoel en zegt "zo wat was dat allemaal" en ze kijkt me vragend aan. Ik begin te blozen en zeg "er is niks aan de hand" Ella staat recht en gaat voor me staan en zegt "vertel me alles" ik begin te blozen en zeg "we kregen ruzie en toen zei ik dat ik verliefd was op mij en toen kuste hij me en zei hij dat hij ook verliefd was op mij en vroeg hij me of ik zijn vriendin wou zijn en ik zei ja" Ella begon te gillen en in het rond te springen net als een fangirl en zei "omg omg ik wist het jullie passen echt perfect bij elkaar" ik grinnik en ze wenst me een goede nacht. De volgende ochtend ben ik al vroeg wakker en besluit om te douchen. Ik zing altijd onder de douche. Wanneer ik me wil aankleden realiseer ik me dat mijn kleren nog op mijn bed liggen. Ik sla een handdoek rond mijn lichaam en open de deur naar mijn kamer in schrik me rot als ik Oliver die zitten op mijn bed en als reactie begon ik te schreeuwen tegen hem "ben je nu echt serieus gek geworden dat je mijn vriendje bent....." hij staat op en legt me het zwijgen op door me te kussen terwijl ik op adem probeer te komen zegt hij "niet heel het paleis moet weten dat wij een relatie hebben" ik kijk naar de grond en zeg daar is het misschien al een beetje te laat voor" hij kijkt me niet begrijpend aan en ik zeg "Ella weet het ik heb het haar misschien perongelijk verteld dat wij een relatie hebben" meteen stormt hij de kamer uit ik trek mijn kleren aan en probeer hem te vinden na een tijdje rond te wandelen door de gangen zie ik hem aan het einde van de gang lopen. Ik loop naar hem toe en zeg "wat ben je van plan?" Hij antwoordt "ik zoek Ella en zorg ervoor dat ze onze relatie geheim houdt" ik ga voor hem staan maar hij loopt me voorbij als hij Ella een beetje verder op ziet lopen. Ik probeer hem tegen te houden maar het lukt niet ik volg hem naar Ella hij begint te schreeuwen ik ga weer voor hem staan en kus hem hij gaat er in mee en na een tijdje trek ik terug en zeg "schreeuwen helpt niet je kunt het gewoon zeggen" hij knikt en draait zich naar Ella en zegt "Ella alles wat Belle je gisteren vertelt heeft blijft tussen ons drie begrepen" Ella knikt en Oliver zegt "goed je kunt verder gaan met je werk" en ze loopt verder Oliver pakt mijn hand en trekt me mee naar de grote zaal ik kijk hem vragent aan en hij zegt "vandaag is het de danstest" hij gaat de zaal binnen en ik volg hem we moeten om de beurt dansen met de prins ik ben alweer de laatste die aan de beurt was Oliver legde zijn ene hand weer op mijn onderrug en met de andere hand houd jij mijn hand vast de dans verloopt perfect en meteen werd ook bekend gemaakt wie er weg moest en die persoon was Ellen. Iedereen ging naar zijn kamer en ik wou ook de zaal verlaten maar iemand pakte mijn pols en trok me naar zich toe. Ik kijk recht in Oliver zijn ogen en glimlach hij fluistert "weet je hoe moeilijk het was om je niet te kussen" en met die woorden kust hij me. Hij had mijn hand nog steeds mijn hand vast en hij trok me de grote zaal uit naar een deel van het paleis waar ik normaal niet mag komen ik trek mijn hand uit die van hem en stop met lopen hij kijt me vragent aan en ik zeg "ik mag hier niet komen dat weet je en ik ga geen regels overtreden" hij pakt mijn hand weer maar ik weiger om verder te gaan. Oliver zucht en tilt me op en loopt dan verder. Plots stopt hij voor een deur en hij zet me neer en opent de deur hij duuwt me naar binnen en sluit de deur dan weer en doet die opslot. Oliver duuwt me tegen de muur aan en kust me ruw en ik ga mee in de kus. Ik draai ons om en Oliver gaat met zijn handen naar mijn rug en doet de rits van mijn jurk open. Mijn jurk valt op de grond en ik stap er uit en die mijn schoenen uit en dan begin ik de knoopjes van zijn hemd open te doen hij tilt me op en loopt naar het bed.
_____________________________________
Hallo iedereen hier is weer een nieuw hoofdstuk maar me weten wat jullie ervan vonden. Tips en ideeën zijn altijd welkom.
Als jullie een leuke shipname hebben voor Belle en Oliver laat het me dan weten.Groetjes DangerousWhiteWolf
JE LEEST
12 meisjes 1 prinses
Novela JuvenilAlle meisjes die 19 of 20 zijn of worden en wonen en geboren zijn in Eden moeten verplicht naar het paleis komen. Om op gesprek te komen met de koning en de koningin. De reden? Dat is simpel ze zoeken een bruid voor hun zoon prins Oliver. ...