2 jaar later
Vandaag is het kroningsdag vandaag wordt ik koningin. Deze dag moest normaal al lang geweest zijn maar na de verdwijning van Amalia ik de kroning uit gesteld. Nu 2 jaar later is Amalia nog steeds vermist. Het doet pijn om er aan te denken het doet pijn om te weten dat ze opgroeid bij iemand anders. Het doet pijn om te weten dat ze Jeniffer mama noemd ze is mijn dochter.Flashback
(Amalia is nu anderhalve week verdwenen)
Een wachter komt de kamer binnen en bezorgd me een brief. Ik open de brief en begin hem te lezenBeste Belle
Waarschijnlijk weet je wel al.dat ik je dochter heb en je vraagt je waarschijnlijk ook wel af waarom ik dit doe. Wel dat is heel simpel. Ik had toch gezegt dat je spijt ging krijgen. Ik had prinses moeten worden en niet jij ik ben zo veel meer geschikt als toekomstige koningin. Ik wist dat de prins verliefd op je was en daarom had ik de testen vervalst omdat ik wist dat jij anders prinses zou worden maar blijkbaar had het toch niks uitgemaakt want je bent nu toch prinses. Dus in ruil voor dat jij mij dit alles hebt aan gedaan hem ik je dochter gepakt en dan ik haar ook opvoeden ze dan mij mama noemen en dan nooit de waarheid weten. Stop met haar te zoeken je krijgt naar toch nooit terug.
Waarschijnlijk heb je wel al door van wie deze brief is maar toch.
Groetjes Jennifer
PS ik zal haar voornaam niet veranderenTranen rollen over mijn wangen en ik ga op zoek naar Oliver ik laat hem de brief lezen. Hij trekt me in een knuffel en zegt "ik zal nooit stoppen met zoeken"
Einde flashback
Nu 2 jaar later heb ik deze brief nog steeds. Een traan rolt over mijn wang snel veeg ik hem weg. Ella komt de kamer binnen met mijn jurk
Ik trek hem aan en ga dan naar de wachtzaal vlak naast de troonzaal iedereen is er al. Oliver komt naar me toe en vraagt me "is alles in orde" ik knik Oliver maakt zich vaak zorgen over mij. Dat is omdat ik na de verdwijning van Amalia in een depressie geraakte. Ik bleef in bed liggen en deed niks anders dan slapen naar Amalia haar bedje kijken en heel erg veel eten. Bij de gedachten aan Amalia rolt er weer een traan over mijn wang. Oliverslaat zijn armen over me heen. Na een tijdje gaan we de troonzaal binnen en de koning begint met zijn toespraak "beste inwoners vandaag zullen mijn vrouw en ik onze kronen door geven aan onze zoon en zijn vrouw." Oliver en ik gaan op de tronen zitten en de koning zet zijn kroon af en zet hem op Oliver zijn hoofd daarna doet de koningin het zelfde bij mij. Eerst leg Oliver de eet af en daarna is het mijn beurt "ik Belle Evans beloof dat ik er alles aan zal doen om alle inwooners van Eden en Eden zelf zal beschermen"
Dan zegt de koning "ik stel jullie voor aan de nieuwe koning en koningin van Eden koning Oliver en koningin Belle" alle inwoners applaudiseren en ik glimlach.
JE LEEST
12 meisjes 1 prinses
Teen FictionAlle meisjes die 19 of 20 zijn of worden en wonen en geboren zijn in Eden moeten verplicht naar het paleis komen. Om op gesprek te komen met de koning en de koningin. De reden? Dat is simpel ze zoeken een bruid voor hun zoon prins Oliver. ...