*proef 4*

5K 181 22
                                    

Oliver verliet de grote zaal. Iedereen ging naar zijn kamer maar ik ging eerst nog langs de bibliotheek. Ik doorzocht de boekenkasten op zoek naar een goed boek. Na een tijdje vind ik een boek dat me wel interessant lijkt. Ik nam het mee naar mijn kamer. Daar aangekomen trok ik mijn pyjama aan en ging in bed zitten en begon in het boek te lezen. Na een tijdje voelde ik mijn ogen zwaar worden en val in slaap. De volgende ochtend wekt Ella me veel te vroeg. Ella begint meteen met een jurk te kiezen daarna doet ze mijn haar en make up. Na een kwartier was ze eindelijk klaar en ging ik naar de grote zaal want vandaag kregen we weer prinsessen lessen. Ik was blijkbaar de laatste dat was ook wel normaal omdat ik bijna 5 minuten te laat was. De leraar negeerde me en ging verder met zijn les. Ik ging bij Nina staan en vroeg aan haar "heb ik iets gemist" Nina antwoordt "enkel een saaie uitleg waar we niks mee zijn het had niet eens iets te maken met deze les." Ik grinnikte en lette toen op want de leerkracht legde een oefening uit. We kregen allemaal een boek en dat moeten we op ons hoofd leggen en dan moesten we rondwandelen. De rest van de les moesten we enkel deze oefening blijven doen de rest van de lessen van die week waren het zelfde op zaterdag hadden we een test we werden om 9 uur verwacht in de wachtkamer daar aan gekomen kregen we uitleg over de rest "beste meisjes straks gaan jullie de grote zaal binnen daar worden er een paar boeken op jullie hoofd gelegd en moeten jullie naar een stoel aan de andere kant van de zaal wandelen in een zo recht mogelijke lijn en de boeken mogen niet van jullie hoofd vallen elke vijf meter wordt er een boek op jullie hoofd bijgelegd" dan wordt het eerste meisje binnen gelaten. Na een tijdje mag ik eindelijk naar binnen. Ik ben namenlijk de laatste. Wanneer ik de zaal binnen kom zitten de koning en koningin op hun troon zitten. Als ik de zaal verder in loop zie ik Oliver ook zitten. Eigenlijk hangt hij meer in zijn stoel. Wanneer hij mij ziet haar hij recht in zijn stoel zitten en glimlacht naar me.
Er worden boeken op mijn hoofd gelegt en dan zeggen ze tegen me dat ik mag beginnen ik loop rustig naar de stoel aan de andere kant van de zaal en elke vijf meter wordt er een boek bij gelegt. Juist voor dat ik nog vijf meter moet wandelen wordt het laatste boek op mijn hoofd gelegt het is een super dik boek en het een paar centimeter voor dat ik bij de stoel kom verlies ik kijk evenwicht en val op de grond. Oliver staat meteen op en loopt naar me toe. Ik probeer op te staan maar wanner ik op mijn rechter enkel steun val ik weer op de grond omdat mijn enkel heel veel pijn doet maar net voordat ik de grond raak wordt ik opgevange door twee sterke armen wanneer ik op kijk zie ik dat het Oliver is en kijkt me aan en zegt "is alles in orde?" Ik schud men hoofd en zeg "ik kan niet op mijn enkel steunen" hij zegt "ok ik help je wel. Ik breng je wel naar de paleis arts" hij pakt me in bruidstijl op en brengt me naar de paleis arts. Onderweg naar de ziekenboeg komen we Jennifer tegen ze kijkt met grote naar Oliver en mij en zegt "Wat is er aan de hand?" Oliver antwoordt "Belle viel en bezeerde haar enkel en ik breng haar nu naar de ziekenboeg." En met die woorden wandelt hij verder. Dan komen we aan in de ziekenboeg en Oliver legt me op het bed. Ik bedank hem en zeg dat hij wel kan vertrekken maar Oliver zegt "ik dacht het niet Belle ik maak me echt zorgen over je dus ik blijf hier en dacht op de resultaten van de dokter" ik knikte en zei "ik dan" even later komt de arts binnen en onderzoekt meteen mijn enkel na ongeveer 5 minuten zegt de dokter "je enkel is niet gebroken maar wel verstuikt ik raad aan om er niet op te staan en veel te rusten ik zal er wel een steunverband omdoen zodat het sneller geneest" ik knik. De dokter doet een steun verband om mijn enkel en daarna maken we een afspraak voor controle ik moet elke week op controle komen. Daarna mag ik vertrekken Oliver tilt me weer in bruidstijl op en brengt me naar mijn kamer hij legt me op bed en gaat op de rand van het bed zitten en zegt "ik heb een voorstel wat denk je ervan als ik je overal naar toe breng" ik knik en antwoordt "dat vind ik een goed idee" hij lacht en zegt "ok dan kom ik je morgen vroeg om 8 uur halen en dan breng ik je naar de eetzaal" ik antwoordt "ok dan zie ik je morgen" hij zegt "tot morgen dan" en net voordat hij rechtstaat geeft hij me een kus op mijn wang. Ik voel mijn wangen rood worden en ondertussen verlaat Oliver de kamer. Nu zit ik hier met rode wangen op mijn bed.
_____________________________________
Hallo iedereen
Hier is weer een hoofdstuk
Tips en meningen zijn nog steeds altijd welkom. Ik heb een aantal reacties gekregen op mijn cover vraag. Ik ga nu bekent maken welke cover de meeste stellen heeft gekregen. Deze cover is het geworden

Bedankt voor jullie reacties

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Bedankt voor jullie reacties

Groetjes DangerousWhiteWolf ;-)

12 meisjes 1 prinsesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu