*Dansles*

4.8K 187 10
                                    

2 weken later

We zijn nu twee weken verder en ik ben zo goed als helemaal genezen. Ik mocht weer op mijn enkel lopen. Maar ik had wel een probleem ik had de danslessen gemist en de dans proef was over twee dagen. Ik was helemaal in paniek aan het geraken want ik wist dat ik nooit een voldoende zou halen en dus naar huis zou moeten gaan. Een aantal maanden geleden zou ik blij geweest zijn maar nu wil ik niet meer naar huis. En dat was het moment dat ik het door had. Ik was verliefd geworden op Oliver het onmogelijke was toch gebeurt. Ik ben verliefd op mijn beste vriend. Nu raakte ik alleen nog maar meer in paniek. Ik wil echt niet vertrekken en voor dat ik het door had begon ik te huilen. Ik hoorde iemand op mijn deur kloppen. Ik probeerde te stoppen met huilen maar het lukte niet. De deur ging open en Oliver kwam binnen toen hij zag dat ik huilde kwam hij naast me zitten en knuffelde me. Na een tijdje vraagt hij "wat is er aan de hand?" Ik kijk hem aan en zeg "ik ben de volgende die zal moeten vertrekken maar ik wil niet vertrekken ik wil hier blijven bij jou en nu weet ik niet dat ik moet doen ik ben zo van streek" Oliver kijkt me niet begrijpend aan en zegt "waarom zou jij moeten vertrekken" ik antwoordt "omdat ik voor de dans proef slechte punten zal halen want ik heb de danslessen niet kunnen volgen" ik begin weer te huilen Oliver legt zijn handen op mijn wangen en zorgt ervoor dat ik hem aan kijk ik begin te blozen en kijk hem aan in zijn prachtige bruine ogen. Ik ben zo erg verliefd op hem. Maar ik kan het hem niet zeggen stel nu dat hij niet verliefd is op mij dan is onze vriendschap waarschijnlijk over. hij zegt tegen me "ik ga je helpen ik geef je de lessen die je nodig hebt ok?" Ik twijfel even maar knikt dan toch hij pakte mijn hand en trok me de bal zaal in toen we daar aankwamen deed ik mijn schoenen uit. Oliver legde zijn zijn ene hand op mijn onder rug en met de andere hand had hij mijn hand vast. Ik probeerde afstand te houden maar na een tijdje was hij het beu en trok me naar zich toe en zei "waarom doe je opeens zou afstandelijk je doet als of we vreemde voor elkaar zijn" ik durf en niet aan te kijken. Blijkbaar was hij dat ook beu en hij verhief zijn stem en zei "Belle Evens kijk me aan ik ben het zo beu gisteren keek je me nog aan en nu niet meer dat is er aan de hand heb ik je iets misdaan zeg het me dan zodat ik er iets aan kan doen" ik begin te huilen en zeg "ik... Ik... Ik... Ik kan het je niet vertellen hij kijkt me geiriteert aan en zegt gefrustreerd "en waarom dan niet. Weet je wat ik ga je een keuze geven je hebt twee keuzes de eerste is je verteld me de waarheid en de tweede keuze je zegt me niks en onze vriendschap is over. Ik zeg tegen hem "Ik wil het je wel zeggen maar ik kan het niet" en draait zich op en zegt "vaarwel dan Belle" ik raak helemaal in paniek ik wil hem echt niet kwijt en het voordat hij de deur opent zeg ik "Oliver ik ben verliefd op je!!" Hij draait zich om en komt naar me toe. Wanneer hij voor me staat trekt hij me naar zich toe en kust me zacht. Ik ga ik de kus mee en langzaam wordt de kus ruwer mijn handen liggen in zijn nek en zijn ene hand ligt op mijn wang en de andere ligt op mijn onderrug na een tijdje verbreekt hij de kus. Allebei glimlachte we naar elkaar en dan na een tijdje zegt Oliver "ik ben ook verliefd op jou" en hij kust me weer. Daarna gaan we nog even verder met de dansles totdat ik het door heb en dan zegt Oliver "je bent er echt snel mee weg" ik antwoordt "ik heb ook een geweldige leeraar" hij lacht en kijkt me aan terwijl hij zegt "liefste Belle wil je aljeblieft mijn vriendin zijn" ik knik en kus hem.
_____________________________________

Hallo iedereen
Sorry dat het zo een kort hoofdstuk is. Tips en ideeën zijn altijd welkom.

Groetjes DangerousWhithWolf

12 meisjes 1 prinsesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu