Het is al een paar weken na mijn verjaardag en het is tijd voor Amalia haar middag dutje ik leg haar in haar bedje. Ik geef haar nog een kusje op haar hoofd en zeg "slaaplekker liefje" de geeuwt en sluit naar oogjes. Ik doe de deur van de kamer dicht daarna ga ik naar de bibliotheek en ga op zoek naar een boek na een tijdje zoeken vind ik er één. Ik ga in één van de zetels zitten en begon te lezen. Na een tijdje was mijn boek uit en Amalia was nog steeds niet wakker. Ik ging naar mijn kamer ik liep naar haar bedje maar dat was leeg ik zuchte en riep Oliver na een tijdje vond ik hem en zei "hoe lang is ze al wakker want ik heb haar niet gehoord" Oliver kijkt me vragend aan en zegt "over wie heb je het?" Ik duchten zeg "Amalia waar is ze?" Zijn ogen worden groot en hij zegt "ik heb haar niet" ik zeg "wat bedoel je hebt haar nie?" Hij zegt "ik heb haar niet uit haar bedje gehaald" ik raak helemaal in paniek en zeg "waar is ze dan de lag niet in haar bedje" Ik kreeg het moeilijk om te ademen De hoofd wacht komt de kamer binnen gerend en zegt majesteit Jennifer is ontsnapt. Oliver roept alle bewakers bij elkaar en zegt "vind Jennifer en mijn dochter" alle bewakers verlaten de kamer. Ze is weg, Amalia is weg. Tranen rollen over mijn wangen en ik begin te hyperventileren Oliver komt naar me toe en zegt "Belle gaan rustig adem" ik schud mijn hoofd. Hij pakt mijn hand en legt die op zijn borst. Hij zegt "volg mijn ademhaling" na een tijdje wordt ik weer rustig. Oliver knuffelt me en zegt dan "we vinden naar wel" ik knik en zeg "waarom doet Jennifer dit waarom neemt de mijn dochter wat heb ik naar misdaan dat ze dit doet" opnieuw stromen er tranen over mijn wangen Oliver trekt me in een knuffel en zegt "het komt allemaal in orde we vinden haar wel heel veel wachters zijn opzoek naar haar de gaan heel het land door ze kunnen niet het zijn" ik haal diep adem en zeg dan met tranen in mijn ogen "je zei dat ze hier veilig was dat naar niet niets zou gebeuren" hij drukt me nog wat steviger tegen zich aan en zegt met tranen in zijn ogen "het spijt me Belle echt het spijt me zo erg" ik knik en zeg "niemand had dit kunnen voorzien niemand zag dit aankomen" we staan daar een tijdje in elkaars armen. S'avonds gaan we vroeg slapen maar ik kan maar niet slapen ik blijf maar denken aan waarom Jennifer dit doet. Ook maak ik me zorgen over Amalia ik mis haar ik draai me naar Oliver toe en zucht. Hij opent zijn ogen en zegt "kun je ook niet slapen" ik antwoordt "nee ik mis haar zo hard en ik heb echt geen idee waarom Jennifer dit doet" tranen stromen over mijn wangen. Oliver slaat zijn armen om me heen en ik leg mijn hoofd op zijn borst hij fluisterd "we vinden naar wel en dan zal Jennifer weer de gevangenis in gaan en ik zal er voor zorgen dat ze daar nooit meer uit zal komen" ik knik en na een tijdje voel ik me moe worden en sluit ik mijn ogen.
_____________________________________
Hallo iedereen
Weer een nieuw hoofdstuk het spijt me dat het zo lang geduurd heeft maar ik had niet zo veel tijd en inspiratie ook spijt het me dat het zo een kort hoofdstuk is maar er beleven maar lezers zagen om te updaten.
Het kan weer even duren voordat ik weer zal updaten omdat ik de laatste tijd weinig inspiratie heb. Ik vind het zelf heel erg vervelend dat ik geen inspiratie heb en dat ik daardoor niet snel kan updatenGroetjes DangerousWhiteWolf
JE LEEST
12 meisjes 1 prinses
Teen FictionAlle meisjes die 19 of 20 zijn of worden en wonen en geboren zijn in Eden moeten verplicht naar het paleis komen. Om op gesprek te komen met de koning en de koningin. De reden? Dat is simpel ze zoeken een bruid voor hun zoon prins Oliver. ...