Haar naam is Amalia Nina Elise. We kozen Nina als tweede naam omdat zonder mijn goede vriendin Nina we hier niet allemaal samen zouden zijn en daarom willen we naar bedanken door onze dochter naar haar te vernoemen. Ik kijk naar Nina en ze heeft tranen in haar ogen maar glimlacht toch. Ik ga verder "en we kozen voor Elise omdat de koningin zo heet en ik kijk enorm naar haar op als koningin en ik wil net als zij een geweldige koningin zijn" ook de koningin dit nu met tranen in haar ogen. Ze knikt naar me en ik schenk haar een glimlach. En dan zegt Oliver "we zouden Ella en Anna (moeder van Belle) willen vragen of dat zij de meters van Laurie willen zijn." Ze knikken en dan zegt Ella opeens "groepsknuffel" en meteen wordt ik door iedereen geknufeld. Totdat Amalia begon te huilen en iedereen liet weer los. Ik trooste haar en meteen stopte ze met huilen. Na een tijdje begon ik te geeuwen wanneer Oliver dit doet staat hij op en zegt "ik denk dat het het beste is dat jullie ons voor vandaag met rust laten. Mijn vrouw en dochter hebben namenlijk rust nodig" iedereen knikt en verlaat de kamer. Ik kijk naar Oliver en vraag hem "wil je haar vast houden" er verschijnt een grote glimlach op zijn gezicht en hij knikt. Ik grinik en geef hem onze dochter. Het was zo schattig hoe hij haar voorzichtig in zijn armen houd en naar haar glimlacht. Amalia viel meteen in slaap in zijn armen. Hij blijft naar haar kijken met de grootste glimlach ooit op zijn gezicht. Na een tijdje staat hij op en legt hij haar in haar wiegje en komt hij weer naast me op bed zitten en geeft me een kus daarna gaan we onder de dekens liggen ik lig in zijn armen en zo vallen we in slaap. Om zes uur wordt ik wakker door dat Amalia lag te wenen. Ik stapte uit bed en ging naar haar wiegje ik probeerde haar te trooste maar ze stopt maar niet. Ik voel iemand me vanachter knuffelen. Ik draai me om en zie Oliver vermoeid staan. Hij fluistert in mijn oor "ik denk dat ze honger heeft" ik pak haar uit naar wiegje en geef haar borstvoeding . Ik geeuw en Amalia kijkt me aan ze blijft me maar aankijken en ik lach naar haar. Ik blijf maar denken wat voor een wonder ze is. Na een tijdje leg ik haar weer in haar wiegje daarna ga ik ook weer in bed liggen. Oliver komt dichter bij me liggen en slaat zijn arm om me heen. En zo van ik in slaap.
_____________________________________
Hallo iederen
Niet is weer een hoofdstuk. Sorry dat het zo lang geduurt heeft. Maar ik heb de laatste tijd niet zo heel veel inspiratie en tijd. Ik zal in het vervolg proberen sneller te updaten.Groetjes DangerousWhiteWolf
JE LEEST
12 meisjes 1 prinses
Teen FictionAlle meisjes die 19 of 20 zijn of worden en wonen en geboren zijn in Eden moeten verplicht naar het paleis komen. Om op gesprek te komen met de koning en de koningin. De reden? Dat is simpel ze zoeken een bruid voor hun zoon prins Oliver. ...