Amalia

2K 100 5
                                    

5 jaar later
P.O.V. Amalia
Mam en ik zitten aan tafel. Ik schraap mijn keel en ze kijkt me vragend aan en ik zeg "mag ik naar het festival in het paleis?" Mijn moeder stopt met eten en zegt "nee liefje waarom ben je zo geopsedeerd door het paleis" ik zucht en zeg "maar mam al mijn vriendinnen mogen gaan ik mag nooit ergens heen mam ik ben 16 ik mag nooit ergens heen alleen om boodschappen te gaan doen" mijn moeder lijkt me geiriteert aan en zegt "Amalia jij gaat nu naar je kamer en blijft daar voor de rest van de dag je kimt enkel naar beneden om te eten" ik zucht. Dan sta ik op en ga naar boven. Ik ga op mijn bed zitten na een tijdje pak ik mijn gsm en bel mijn beste vriendin Marie. Het duurt een tijdje voor ze op neemt en dan hoor ik haar eindelijk zeggen "hey Amalia" ik antwoord "hey Marie ik ga mee naar het festival" zij antwoord "o leuk ik zal tegen mijn moeder zeggen dat ze je ook komt ophalen" ik antwoord meteen "nee dat hoeft niet ik kom wel naar jou" de antwoord "ok dan. Is alles in orde het lijk alsof je iets verbergt" ik zucht en zeg "ik leg het je straks wel uit ik pak nu mijn spullen en kom dan naar je toe" de zegt "ok tot zo dan" Ik pak mijn handtas en open dan het raam en klim er uit. Ik zorg ervoor dat mij moeder me niet ziet en ga dan naar Marie. Wanneer ik aankom bij Marie vertrekken we bijna meteen naar het paleis. Daar aangekomen bedank ik Marie haar moeder en gaan we naar binnen. Het is echt geweldig. Het is hier zo mooi. We gaan voorbij de verschillende kraampjes. Dan pakt Marie mijn hand en zegt ze "kom mee" ze trekt me een gang in waar we niet mogen komen. Ik trek mijn hand los en zeg "Marie we mogen hier helemaal niet komen dat als iemand ons niet ziet dan komen we zwaar in de problemen" ze kijkt me met opgetrokken wenkbrouw aan en zegt "ben je bang" ik schud mijn hoofd. We glimlacht en zegt "ok dan gaan we verder" we lopen verder. Dan opeens komen er twee jongen van om de hoek gelopen. Een van heel loopt tegen me aan. Ik van op de grond en de twee jongens rennen verder niet veel later komt er een vrouw de hoek om gerend de doet er niet al hij blij uit en ik hoor haar schreeuwen "Jay, Jayden kom meteen hier heen" dan ziet ze me op de grond zitten en vraagt ze "hebben ze je omver gelopen" ik knik en ze steekt haar hand naar me uit ik pak hem aan wanneer ik sta vraagt ze "is alles in orde" ik antwoord "ja alles is in orde ik viel niet zo hard" ze glimlacht en zegt "je bent een vriendelijk meisje de meeste van jouw leeftijd doen niet zo vriedelijk" ik glimlach en zeg dank u mevrouw de glimlacht en vraagt "zou ik je mogen vragen hoe je heet" ik glimlach en zeg "mijn naam is Amalia mevrouw" de glimlach van de vrouw verdwijnt en ze staart naar mij. Ik vraag "is alles in orde mevrouw?" Ze knikt en gaat dan weer verder. Marie is er onder tussen al lang van door gegaan. Ik van op zoek naar de uitweg al vind die na een tijdje.

P.O.V. Belle
Dit kan geen toeval zijn ik weet het zeker dat meisje van daarnet was Amalia ik kan het niet geloven. Ze kijkt zo veel op mij en haar ogen waaren exact het zelfde als die van Oliver. Ik ga even zitten in een stoel die op de gang staat en staar voor me uit. Het was haar echt. Het was echt mijn Amalia. Opeens schrik ik uit mijn gedachten. Oliver zat voor me gehurkt en vroeg "Belle is alles in orde" ik zei "Amalia" hij keek me bezorgd aan en vroeg "waarom zeg je haar naam" ik antwoord "ik heb haar gezien de was hier ze stokt vlak voor me" een traan rolt over mijn wang "de was hier echt durf niet te zeggen dat ik het me heb ingebeeld ik heb haar echt gezien Oliver de is hier in het paleis ik moet haar vinden en vertellen dat ik haar echte moeder ben" ik sta op maar wordt tegen gehouden door Oliver hij kijkt me aan en zegt "hoe denk je dat ze dan reageren als er opeens iemand tegen haar zegt dat de vrouw die ze al heel al leven haar moeder noemt niet haar echte moeder is en dat die vrouw dan zegt dat ze haar echte moeder is" ik zucht en zeg "je hebt gelijk" hij trekt me in een knuffel.
_____________________________________
Hey iedereen
Stem op dit boek
Tips en meningen zijn altijd welkom ook ideeën zijn altijd welkom
Groetjes DangerousWhiteWolf

12 meisjes 1 prinsesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu