1 maand later
Ik wordt wakker door dat de zon in mijn gezicht schijnt. Ik stap uit bed en ga naar Amalia naar wiegje maar die naar niet liggen. Ik begin helemaal te paniekeren en een door het paleis op zoek naar Oliver ik roep zijn naam door de gangen. En dan opeens hoor ik hem roepen "Belle ik ben bibliotheek. Ik ren naar de bibliotheek. Daar zie ik Oliver zitten in één van de zetels ik begin te huilen en zeg snikkend "Oliver ik kan Amalia niet vinden. Ik begin te huilen en raak volledig in paniek. Oliver staat op en ik zie dat hij Amalia vast heeft en ik loop naar hem toe en pak haar van hem over. Ik druk naar tegen me aan de tranen blijven maar over mijn wangen stromen. Ik voel dat Oliver me knuffelt en ik trek me uit de omhelzing en schreeuw tegen hem "DOE ME DAT NOOIT MEER AAN OLIVER ECHT NOOIT MEER" hij wil me weer knuffelen maar ik duuw me van hem af en schreeuw "LAAT ME ALLEEN" Amalia wordt wakker en begint te huilen. Ik probeer haar te troosten. Door al het geschreeuw komen de ouders van Oliver en Ella naar ons toe. Ik loop langs hen heen en ga dan naar onze kamer en trek mijn kleding aan die Ella had klaargelegd. Het zelfde doe ik voor Amalia. Ella stond er op dat ze de kleding van Amalia mocht uitkiezen en ik had haar daar toestemming voor gegeven. Voor mij had ze een blouse met een broek en pumps klaar gelegd sins dat ik officieel in het paleis woon moet ik geen gala jurken meer aan behalve op speciale gelegenheden en voor Amalia had Ella een schattig jurkje klaargelegd. Ik legde Amalia weer in haar bedje en nam toen mijn koffer en begon mijn kleding en die van Amalia in te pakken. De deur ging open en Oliver zei "Belle alsjeblieft het spijt me" er staan tranen in zijn ogen en automatisch komen er ook tranen in mijn ogen. Ik begin te huilen en hij komt naar me toe hij knuffelt me en ik zeg snikkend "ik was zo bang dat ik naar kwijt was" hij knuffelt me nog wat harder en zegt "het is ok ze is hier nog ze is niet weg, ik hou van je" hij kust me ik ga mee in de kus en hij wordt steeds ruwer. Oliver begint de knoopjes van mijn blouse los te knopen en ik schop mijn pumps uit daarna maak ik de knoopjes van zijn hemd los hij tilt me op en legt me op bed neer. Na een toch wel lange tijd liggen we naast elkaar op bed ik probeer op adem te komen. Oliver buigt naar me toe en geeft me een kus daarna fluisterd hij in mijn oor "dat was geweldig Belle" ik begin te blozen en probeer het voor hem te verbergen maar dat lukt niet hij grinikt en zegt "kun je er niet tegen als ik dit soort dingen tegen je zeg dan kun je niet helemaal niet tegen" ik kijk hem vragent aan bij grinikt en fluisterd weer "in bed wordt je kompleet een andere persoon ik herken je dan amper" en dit keer worden niet alleen mijn wangen rood ook mijn ooren worden rood en Oliver begint te lachen. Ik stap uit bed en trek mijn kleren weer aan Oliver doet het zelfde. Ik loop naar Amalia en pak haar uit haar bedje wanneer ze in mijn armen ligt wordt ze wakker en kijkt me met haar mooie bruine oogjes aan het zijn dezelfde bruine oogen als die van Oliver. Ik glimlach en kijk naar haar ik aai met mijn vinger over haar wang en ze grijpt mijn vinger ik grinik. Oliver komt naast me staan en vraagt "wat is er?" Ik antwoordt "Amalia greep mijn vinger vast kijk" ik liet het hem zien en hij lachte. Hij gaf me een kus op mijn voorhoofd en en deed daarna het zelfde bij Amalia.
JE LEEST
12 meisjes 1 prinses
Teen FictionAlle meisjes die 19 of 20 zijn of worden en wonen en geboren zijn in Eden moeten verplicht naar het paleis komen. Om op gesprek te komen met de koning en de koningin. De reden? Dat is simpel ze zoeken een bruid voor hun zoon prins Oliver. ...